kommentteja (minunkin) ruokailustani

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarkko
  • Aloitettu Aloitettu
7.00 raejuusto, real, juusto, kinkku, tuoremehu
59p, 70h, 15r, 590kcal

10.00 malto+hera
31p, 66h, 2r, 409kcal

12.00 paistijauhelihasta mössö+raejuusto
77p, 19h, 15r, 520kcal

14.30 malto+hera
31p, 66h, 2r, 409kcal

17.00 paistijauhelihasta mössö+raejuusto
77p, 19h, 15r, 520kcal

19.00 raejuusto, real, juusto, kinkku, tuoremehu
59p, 70h, 15r, 590kcal

21.00 kananmunia, ruisleipää, raejuustoa
62p, 37h, 29r, 655kcal

396p(42%), 347h(36%), 93r(22%), 3809kcal

177cm/83kg löytyy nyt ja massaa yritetään kasvattaa. Malto+hera sen takia päivällä kun töissä ei ehdi mitään välipaloja vääntämään. Salipäivinä tuohon vielä kolmas malto+hera palautuksena.

Suunnilleen tuollaista vedetään viikot ja vkl vähän vaihtelee mutta suunnilleen samoina yritetään pitää kalorit. Noi 19.00 ja 21.00 ruoat vähän vaihtelee mutta pyrin kuitenkin syömään sen verran, että ei nälkä tule ja kalorit +3000

Tohon kommentteja, mutta nyt pitää lähteä syömään...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi malto + hera juoma ei todellakaan ole mikään hyvä välipala, joten suosittelisin jättämään malton pois ja korvaamaan sen vaikka hedelmillä, ruisleivällä tai ehkä fruktoosilla? Fruktoosi ainakin imeytyisi hitaasti, joku tietäväisempi voisi kommentoida tuota fruktoosidrinkkiä?

Iltapalalta jättäisin hiilarit kokonaan pois.

Hiilihydraatteja lisäisin reilusti ja vastaavasti vähentäisin proteiineista. Pärjäät varmaan alle 250g proteiinia / päivä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Fruktoosilla saa kyllä pilattua hyvän protsku drinkin aika helposti. laittaa pikkasenki liikaa sitä (mun tapaukses yli puol ruokalusikallista) ni jo on liian makeeta että yököttä.

Ei fruktoosiakaan, nopeaa hiilaria sekin, söisit sen prote drinkin rinnalla vaikka ruisleipää tai hedelmän, esim banaani.

Pitänee korvata toi välipala malto+hera hera+banaani-yhdistelmällä niin ei tule niin nopeita hiilareita. Välipalana pitää olla todellakin jotain "nopeaa" syötävää eli banaani vielä menettelee mutta ei mitään mitä pitää väsäillä kun aina ei todellakaan ole aikaa väsätä ja toi drinksun "syöminen" kun kestää sen minuutin tekemisestä sheikkerin pesuun :D

Rasvoja pitäisi myös lisäillä mutta ne on aina olleet hankalia, välillä kokeilin rypsäriä ruokailun yhteydessä mutta vatsa sanoi sille vastalauseen.

Humm.. tässä mun ehdotuksia mitä kannattais muuttaa:
-tuoremehun tilalle maitoa/vettä
-malton tilalle ruisleipää tms hidasta hiilaria
-jauheliha+raikku -aterioissa ei oikein mitään järkeä noin, lisää rasvaa tai hiilareita ja hieman vähemmän protskua
-iltapalalta hiilarit minimiin
-kalorimäärää alemmas jos/kun tulee liikaa läskiä
-vähemmän proteiinia ja reilusti enemmän rasvaa ja jonkin verran enemmän hiilareita, vaikka mielestäni kannattaakin syödä reilusti protskuja niin melkein 5g/painokilo ei ole enää mitenkään perusteltua

Proteiinit...hmmm

Olen ymmärtänyt että elimistö käyttää hyödyksi
n. 25-40 grammaa proteiinia n. 3 tunnin aikana.
Loput tulee antti-anaalin kautta takaisin luontoon.
Itse käytän nyrkkisääntönä 30g-3h.
ehrmannin 250g rahkasta saa täydet protskut 3 timmaks.
Hyvä esim. iltapalana,ananaspurkin kans.
Kananmunat on jees,mut yli 10 munaa
päivässä on jo kanojen raiskausta.
Keltuaisiahan me ei sitten vedetä liikaa.
Munat raakana appelsiinimehun kans=hyvä välillä,ei liikaa!

Originally posted by nikke1
Ei fruktoosiakaan, nopeaa hiilaria sekin, söisit sen prote drinkin rinnalla vaikka ruisleipää tai hedelmän, esim banaani.

Fruktoosia hitaampaa hiilariahan saa hakea. Eikös sen GI pyöri 30-40 haarukassa?

Originally posted by nikke1

Katoin ton fruktoosin Gl:n zone elämäntapa kirjan taulukosta ja siinäkin sanottiin luvun olevan alle 40. Ja jos näin on niin eikös sillon toi fruktoosi+hera juoma olis hyvä välipala???

Jep, protskua liikaa suhteessa hiilareihin. Syöt paljon raejuustoa, miten olisi välillä esim.maitorahka. Rasvat kannattaa syödä hyvänlaatuisina kuten öljyinä.

Re: Proteiinit...hmmm

Originally posted by Mfj
Olen ymmärtänyt että elimistö käyttää hyödyksi
n. 25-40 grammaa proteiinia n. 3 tunnin aikana.
Loput tulee antti-anaalin kautta takaisin luontoon.

Eli jos syön jollain aterialla 50g proteiinia niin laskiessani päivän kaloreita tulisi tästä ateriasta laskea vain 40g proteiinia ? Bullshit, sanon minä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom