Hohoo, ihme on tapahtunut: Aloitin tänään treenaamisen salilla :D Tarkoitus olis käydä 3 kertaa viikossa (ma, ke, pe) salilla nostelemassa painoja. En vaan tiedä oikein miten kannattaisi tämä toteuttaa ;) Noh, siis olen tällanen 189cm/70kg kukkakeppi.. ajattelin yrittää syömisen aloittamista samalla. Kertokaas vähän mitä tässä ihan alussa kannattaa tehdä noina kolmena päivänä, oon nimittäin vähän sitä tyyppiä että jonkun pitää sanoa, että tee tämä.. niin teen. En tiedä, kannattaako jalkoja varten varata yhtä päivää kokonaan.. kun nyt ensin pitäis käsiin saada vähän leveyttä ja jalkojen ja pään välissä olevaa keskivartaloa leveemmäksi... noh tästä päästäänkin siihen että pitäis ihan kaikkea mahdollista treenata että tulis tasainen kokonaisuus.
Luin vähän täältä, niin sanovat että alussa pitäis treenata koko kroppaa tasaisesti joka kerralla ja testailla laitteita.. Eli voisitteko kirjoitella minulle sellaisen kolmijakoisen ohjelman, missä lukisi jokaiselle päivälle millä laitteilla treenaan mitäkin lihaksia ja monta sarjaa? Koska olis todella kätevää lukea paperista, että nämä liikkeet / sarjat tänään ja tässä järjestyksessä mikä paperissa lukee.. muuten ei tuu oikein mitään. (Onko sillä muuten väliä, että missä järjestyksessä tekee päivän ohjelman liikkeet?)
Muuten treenaan vaikka hauiksia kolme kertaa enemmän muihin verrattuna ja jotain yläselkää ei ollenkaan... ;)
Luin vähän täältä, niin sanovat että alussa pitäis treenata koko kroppaa tasaisesti joka kerralla ja testailla laitteita.. Eli voisitteko kirjoitella minulle sellaisen kolmijakoisen ohjelman, missä lukisi jokaiselle päivälle millä laitteilla treenaan mitäkin lihaksia ja monta sarjaa? Koska olis todella kätevää lukea paperista, että nämä liikkeet / sarjat tänään ja tässä järjestyksessä mikä paperissa lukee.. muuten ei tuu oikein mitään. (Onko sillä muuten väliä, että missä järjestyksessä tekee päivän ohjelman liikkeet?)
Muuten treenaan vaikka hauiksia kolme kertaa enemmän muihin verrattuna ja jotain yläselkää ei ollenkaan... ;)