Kokovartalotreeni.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilkuna
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei !

Elikkäs sain kipinän salillakäyntiin koulussa, kun opettaja patisti minut nostelemaan painoja. Tässä nyt 3 viikkoa aika rennosti ja pienellä temmolla käynyt repimässä kaikenlaista ja kokeillut liikettä jos toista, mutta yksi ongelma miulle on tässä tullut.
Juoksen jonkin verran (keväällä cooper 2700m, en tiedä paljon nyt menisi) toki talvi vähän latistanut, mutta kumminkin. Tykkään juosta. Lenkeillä olen havainnut sellaisen todella epämukavan seikan, että kädet ja keskivartalo väsyvät ja jäävät ns. "jälkeen".

Tässä nyt kyselisin ihan vaan pikkusiakin vinkkejä sellaiseen tehokkaaseen ylä-ja keskivartalon kehitykseen ja vahventamiseen, etsiskelisin liikkeitä jotka tuntuvat monessa paikassa, itse kun en ole vielä sellaisia löytänyt.

Laiska poika kun olen en jaksanut etsiä foorumilta olisiko ollut samanlaista lankaa muualla, ainakin tunnustin.

Joo ehdottomasti Starting Strenghtillä alotus, toi 3kk varmaan on just sopiva. Sit seuraavat 3 kk vaikka Arnoldin Golden Sixillä ja sit voitkin kattoa puolen vuoden päästä tilannetta uudestaan. Näillä kahdella ohjelmalla alottasin ite jos voisin palata ajassa taaksepäin saliharrastuksen alkuun :)

Kiitos kiitos, katselin tuossa noita molempia ohjelmia ja voisin jopa kokeilla !

P.s. Kaikista maailman foorumeista millä olen ollut on täällä tullut asiallisimmat ja ystävällisimmät vastaukset :D

Kannattaa lukaista sitä ketjua enemmänkin läpi, siellä on variaatioita ja vinkkejä paljon. Samaten, jos joku liike tuntuu vieraalta niin noista isoista on kaikista hyvät threadit täällä. Paljon neuvoja tekniikan suhteen ja osassa loistavat kuvasarjat suoritukseen. Tekniikka heti aluksi kuntoon niin vältetään loukkaantumisia eikä sitten myöhemmin tule se tekniikka esteeksi kehityksessä.

Ps. Sullahan on ollu hyvä ope kun käski puntteja nostelee :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom