kokonaisvaltainen paketti reeni ja ravintolisät

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen lukenut ja lukenut sivuilta erilaisia ohjelmia ja syömis vinkkejä, mutta kokonaista reeni & ravinto yhdistelmää on hankalaa saada.

ELI itse olen 172cm, 83kg, bf n.13%, olen nostellut puntteja kohta vuoden 3-jakoisella ohjelmalle Selkä-olat, jalat, rinta-kädet, + kerta viikkoon keskivartalo reeni. Oon nyt syöny lisäksi muutaman kuukauden lisä protskuu.

Nyt kuitenkin tulokset on jäätyneet paikoilleen- kyykky ja mave jäänyt juuri alle 200kg ja penkki hieman yli 100kg. Haluaisin nyt saada uuden 2-jakoisen ohjelman josta saisi uutta puhtia reenaamiseen sekä mitä lisäravintoa pitäisi ottaa ja kuinka paljon? protskut, kreat, klutamiini ym? Mies 23v.

Haulla löytyy sellainen määrä luettavaa noista aiheista, että ei parin päivän lukeminen taida riittää. Lisäravinteista pikaisesti sen verran, että tähtää n.200g proteiinin saantiin/päivä. Tuon määrän saa helposti tavallisesta laadukkaasta ruoasta, palautusjuomaan sitten prot/hh, esim suhteella 1:2. Lisäksi kreatiini (n.15-20g) ja glutamiini (n.15g) on kätevä heittää pal. juoman sekaan. Monet eivät käytä kreatiinia kuin juuri palkkarissa. Ravintoasiat ovat melko yksilöllisia juttuja, mutta esim. tuollaisella setillä voit lähteä liikkeelle.

Back
Ylös Bottom