Kokoamisongelmaa koneessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonegh
  • Aloitettu Aloitettu
Tuntuvat jotenkin vittumaisia winkan suunnasta noita valmiiksi koneisiin asennettuja kohtaan olevan. Pyytävät ottamaan kaikessa valmistajaan yhteyttä jne. Toisaalta olen kyllä kuullut että hajonneen emon jälkeen olisivat suostuneet aktivoimaan jossain tapauksissa. Sehän tosin pitäisi olla samanlainen emo hajonneen tilalle, mutta...

Toivoa siis on vaikka emo menisikin vaihtoon! Vituttaa jos winkka ym. muka lähtee uudesta koneesta heti tällaisen takia.

Tuon takia ei kannata ostaa pakettikoneita, jos aikoo itse vaihdella osia ;)

Yksi mitä kannattaa kokeilla on se, että nappaat jostain toisesta koneesta erilaista muistia kuin nuo kaksi, jota olet nyt kokeillut. Jos ei niilläkään toimi niin sitten voisi epäillä, että vika on jossain muussa kuin muisteissa.

Uusin BIOS kannattaa napata emon valmistajan sivuilta, ties vaikka olisivat päivittäneet jotain yhteensopivuuksia jne.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuon takia ei kannata ostaa pakettikoneita, jos aikoo itse vaihdella osia ;)

Yksi mitä kannattaa kokeilla on se, että nappaat jostain toisesta koneesta erilaista muistia kuin nuo kaksi, jota olet nyt kokeillut. Jos ei niilläkään toimi niin sitten voisi epäillä, että vika on jossain muussa kuin muisteissa.

Uusin BIOS kannattaa napata emon valmistajan sivuilta, ties vaikka olisivat päivittäneet jotain yhteensopivuuksia jne.
Tyhmyydestä sakotetaan ja rumuudesta rangaistaan! Halvalla oli niin tuli otettua.

Muisteja on siis kokeiltukin useampia. Velipojan Kingstoneilla sekoili samalla tavalla juu:(
Tarkistin myös valmistajan sivuilta biosin viimeisimmän version ja sama oli.

Seuraavaksi on kai kokeiltava sekoittaa lepakon kynsi, rupikonnan kieli ja korpin sulka vesuviuksen tuhkaan ja bootattava sillä!:curs:

Suositut

Back
Ylös Bottom