Koko mies mustelmilla...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja blaza
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sinuna kysyisin tuota lääkäriltä pikimmiten, ettei pahemmaksi ehdi kehittyä. En ainakaan itse osaa sanoa mitään tuohon, edes veikata mistä olisi kysymys. :)

Katsos vaan, heittelee meidän viestit uuteen järjestykseen. Tai sitten olet melkoinen fakiiri ja vastasit ennen kuin kysyinkään...

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.

Ja aiheesta vielä. Mustelmat saattavat olla ihan vaan kolhujakin. On vähän tapana olla huolimaton ja kolhia itseänsä joka saatanan ovenkarmiin (niin jumalattoman leveä kun olen). Mutta jos nyt jollain on ollut samanlaisia kokemuksia, niin jakakaa hyvät ihmiset jakakaa.

Ei, en ole saanut turpaani.

Olen tässä huomannut seuraavanlaista muutosta. Rasvan poistuessa ihon alta on mustelmia ruvennut tulemaan melkoisen paljon. Tai oikeastaan en tiedä onko tällä mitään tekemistä yleisen kiristymisen suhteen, mutta arvelisin näin olevan. Tälläkin hetkellä on molempien käsien forkuissa, molemmissa pohkeissa ja vasemmassa hauiksessa muutama sellainen sormenpään kokoinen tumma kohta.

Mutta mutta, kysymyksenä aiheeseen liittyen. Mustelmahan on käsittääkseni ihonalainen verenpurkauma. Voiko siis ohentuva "suojakerros" aiheuttaa edellä mainittua ilmiötä ? Vai pitääkö nyt huolestua hiussuonien huonosta kunnosta... Eipä kai sentään.

Yhtenä "oireena" liian matalasta rasvaprosentista listataan helppo mustelmien tulo. Johtuu osin varmaan siitä että ei ole yhtään pehmustetta, mutta en tiedä onko mukana sekin että nälkiintymistilassa veren hyytyminen muuttuu jotenkin. Ja onhan siinä sekin että kun ei ole yhtään rasvaa niin kaikki verenpurkaumat yleensä paistavat ihosta läpi.

Lisää vihreitä vihanneksia/maksaa/rypsiöljyä ruokavalioon, tai varmista muuten riittävä K-vitamiinin saanti.

Suositeltavia K-vitamiinin lähteitä erityisesti tummanvihreät kasvikset kuten parsa ja pinaatti.

Taitaa olla aika yksilöllistä miten niitä mustelmia tulee. Muija on kans koko ajan mustelmilla vaikka ei olis edes itteensä kunnolla kolhinu. Vähän ku kävelee päydän reunaa päin, niin heti on reidessä mustelma. Ja kipee sellanen. Ja mulle taas ei tuu mustelmia vaikka ajas junalla yli. En oikeesti muista koska viimeks on ollu jossain mustelma. Ja oma rasvaprosentti on kyllä melkoisen alhaalla, ettei siitä voi johtua.

Originally posted by roland
Ei, en ole saanut turpaani.

Olen tässä huomannut seuraavanlaista muutosta. Rasvan poistuessa ihon alta on mustelmia ruvennut tulemaan melkoisen paljon. Tai oikeastaan en tiedä onko tällä mitään tekemistä yleisen kiristymisen suhteen, mutta arvelisin näin olevan. Tälläkin hetkellä on molempien käsien forkuissa, molemmissa pohkeissa ja vasemmassa hauiksessa muutama sellainen sormenpään kokoinen tumma kohta.

Mutta mutta, kysymyksenä aiheeseen liittyen. Mustelmahan on käsittääkseni ihonalainen verenpurkauma. Voiko siis ohentuva "suojakerros" aiheuttaa edellä mainittua ilmiötä ? Vai pitääkö nyt huolestua hiussuonien huonosta kunnosta... Eipä kai sentään.

Mulla tulee nykyään ihan samanlaisia pieniä sormenpään kokoisia mustelmia hauiksiin vaikka en varmasti niitä ole mihinkään satuttanut... lisäksi mulla on viel pahat raskausarvet hauiksissa ja kainaloissa en tiedä liittyykö toisiinsa. Olen myös alkanut hiljattain diettaamaan, eli sen on pakko jotenkin liittyä siihen

Omasta nykytilastani voin kertoa seuraavaa. Mustelmia ei ole tullut viime aikoina itsestään, "normaaleja" mustelmia tulee, jos itseään kolhii.

Rasvan määrä kehossa on pysynyt kutakuinkin samana, ehkä pikkuisen vähentynyt. Ruokavalio edelleen samaa kuin alkuperäisen postauksen aikana. Kaikki on oikeastaan ennallaan, mutta mustelmat ovat radikaalisti vähentyneet. Maailma on täynnä ihmeitä...

Tosimiehenä en mihinkään lääkäriin mennyt :D

Ei ole vaarallista,mulla on sama juttu aina dietillä varsinkin ku rupeaa olemaan kireimmillään.En kyllä tiiä mistä johtuu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom