Mikäs sen parempaa :DMakuasuoista kiisteleminen on hauskinta ;)
Jaa, enpä oo huomannu. Hyvin mulla on aina toiminut ja molempia olen käyttänyt aika paljon. Nykyään kylläkin tota pussitettua enemmän, koska koen sen helpoksi, enkä ole kyllä maussakaan huomannut mitään eroa.Pussitettu aurajuusto muruina ja aurajuusto folioon käärittynä palana ovat kyllä aivan eri asia. Koitappa esim. sekoittaa tuo murusina oleva aurajuusto lihapataan, jää sellaisiksi kökkäreiksi ja saa ruskean värin pintaan.
Tästä ainakin ollaan samaa mieltä. Varsinkin naudanlihan ei pysty valmiiksi marinoimalla kuin pilaamaan. Possu ja kana vielä menee, mutta ei nekään ole lähelläkään sitä mitä maustamattomat.valmiiksi marinoitu liha :urjo:
Oon kokeillut joo. En vaan pidä tota mun carbonara-sotkotusta niin hienona, että menisin siihen tuhlaamaan kunnon parmesan-palan. Ja voin melkein lyödä vetoa, että et maistaisi eroa valmiista ruoasta onko siellä pussiparmesaania vai kunnon tavaraa.Kokeile itse :thumbs:
Enkä kyllä pidä itseäni kovin hienona kokkinakaan. Tärkeintä on, että ruoka maistuu hyvältä ja että sitä on helvetin paljon. :D
)