Kokemuksia rasvanpolttajista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naaras
  • Aloitettu Aloitettu
Joku joka on käyttänyt rasvanpolttoa tehostavia lisäravinteita (esim. CLA tms. mitä niitä onkaan?) voisitteko kertoa kokemuksistanne? Toimivatko niin kuin luvattiin eli putosiko paino ja vähenikö rasva selvästi tehokkaammin kuin pelkästään ruokavaliota keventämällä ja aerobista lisäämällä? Oliko ero huomattavakin? Kun koitan tässä saada vähän ylimääräisiä höttöjä pois että minun vaatimattomista lihaksista näkyis edes vähän. :/ (Olen siis "ihan tavallinen" aktiivinen saliharrastaja, en mikään kisoihin viimeistelevä bodari.) Siitä olen kyllä tietoinen että tuskin ne ovat oikotie onneen jos vaan makaa sohvalla sipsipussin ja olutpullon kanssa...

Tästä aiheesta muistan kyllä lukeneeni täältä aikaisemminkin, joku sanoi ettei ollut huomannut kummoisiakaan tuloksia. Ajattelin kysellä kokemuksia ennen kuin hankin, koska ovat aika kalliita opiskelijalle ettei mene rahat ihan hukaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
en oo vetäny,mutta urkkinut tietoa salituttavilta ja kyllä se raha kannataa satsata ennemmin vaikkapa laaturuokaan.

itte ostin eas thermodynamaxia ja otin pari kertaa ja maha tuli niin kipeeksi ettei hyvä tosi. Ei oo ennen niin paljoo tehny kipeetä.Vaikka putois paino 5kg laakista niin ei ole kyllä sen arvosta.

Olen kokeillut muutamia rasvanpolttajia ilman minkäänlaisia vaikutuksia, mutta kuukausi sitten ostin erästä hieman kalliimpaa tuotetta ja se tosiaan tehosi niin kuin olin odottanutkin. Mutta kuuria en sitten voinut vetää loppuun ohjeiden mukaan (5 tabua 2 kertaa päivässä), koska minusta tuli todella unelias ja meinasin nukahtaa jopa auton rattiin. Haukotutti koko ajan ja olo oli tosi vetelä eikä jaksanut mennä edes koirien kanssa lenkille saati sitten puntille. Joten noin viikon ajan vedin sitten purkin loppuun pienellä annostuksella ja uneliaisuus hävisi ja samalla hävisi tabujen teho.

Hyvillä burnereilla on kehon termogeneesiä lisääviä vaikutuksia. Ne toimivat myös hyvin treenibuusterina. Riippuen kuitenkin täysin valmisteesta:)

Itse ajattelin kokeilla tuota pakkiksen laihduttajan pakettia. Saa nähdä miten toimii vai toimiiko ollenkaan :) Ei kukaan sattuis tietään, jos tällaista asiaa saa kysyä?

Mitä ovat ns. "kalliimmat tuotteet" ja "hyvät burnerit"?

Vähän kaksipiippuinen juttu, monia on kokeiltu ja en ole huomannut sen kummempia eroja painonpudotuksessa, käytti niitä tai ei. Parhaiten on tähänastisista toiminut Nutrabolicsin Inferno. Sitä kun ottaa 20-30min ennen treeniä, niin tulee virtaa, että lähtee tsyydemit kropassa liikkeelle hiki mukaanlukien. Thermogeeninen vaikutus siis, mutta verrattuna aiemmin kokeiltuihin C4 ja esim. Thermodynamixiin ero on suuri. Pelkkää nestettä ei ole vain poistunut vaan myös rasvaa. Paremmin on ehkäpä toiminut vain Animal Cuts (punainen), mutta se oli jo aika rajua tavaraa ja sisälsi muistaakseni efedriiniä ja sai muutenkin ihmeellisiä sydämentykytyksiä kuurin alussa. Vihreääkin on nykyään tarjolla, mutta ei ole tullut kokeiltua.

Ite otin ekan diettini lisäksi C4 purkin ja mitä itse ja kaveritkin tuotteesta huomasivat niin nälkä pysyy loitolla, sekä hiki lentää kaaressa kun vähänkin liikkuu.

Ajattelin ostaa uuden purnukan kun taas dietti alkaa.

Rasvanpolttotuotteiden tehon arviointi on hyvin vaikeaa. Asia voidaan periaatteessa selvittää vain isoilla tutkimuksilla missä osalle porukkaa annetaan rasvaa polttavaa tuotetta ja osalle "lumelääkettä".

Itse vetäisin yhden purkillisen CLA:ta kokeilumielessä. Paino toki putosi mukavasti, mutta se voi johtua 100%:sti vain ruokavaliosta ja liikkumisesta.

Varmempaa tosiaan on kyllä katsoa ruokavalio kunnolliseksi ja liikkua kuin asettaa pelimerkkinsä laihdutustuotteisiin.

Jotkut burnerit kyllä poistaa nestettä, joten niiden vaikutus voi olla huomattavissa. Saman tosin tekisi paljon halvemmalla juomalla pannullisen kahvia.

Jotkut burnerit kyllä poistaa nestettä, joten niiden vaikutus voi olla huomattavissa.

Joo, huomattu on. Pari kertaa olen tullut ostaneeksi jotain C4 -juomaa ja loppuillan juoksinkin vessassa. Harhaanjohtavaa että painon pudotus johtuukin nesteen poistumisesta vaikka rasvan luvataan palavan.

Vähän kaksipiippuinen juttu, monia on kokeiltu ja en ole huomannut sen kummempia eroja painonpudotuksessa, käytti niitä tai ei. Parhaiten on tähänastisista toiminut Nutrabolicsin Inferno. Sitä kun ottaa 20-30min ennen treeniä, niin tulee virtaa, että lähtee tsyydemit kropassa liikkeelle hiki mukaanlukien. Thermogeeninen vaikutus siis, mutta verrattuna aiemmin kokeiltuihin C4 ja esim. Thermodynamixiin ero on suuri. Pelkkää nestettä ei ole vain poistunut vaan myös rasvaa. Paremmin on ehkäpä toiminut vain Animal Cuts (punainen), mutta se oli jo aika rajua tavaraa ja sisälsi muistaakseni efedriiniä ja sai muutenkin ihmeellisiä sydämentykytyksiä kuurin alussa. Vihreääkin on nykyään tarjolla, mutta ei ole tullut kokeiltua.

Eikös tuo efedriini ole kielletyllä myyntilistalla? Eli sitä ei pitäs olla luvallisissa tuotteissa kaupassa?

Eikös tuo efedriini ole kielletyllä myyntilistalla? Eli sitä ei pitäs olla luvallisissa tuotteissa kaupassa?

JEP ..Kielletty on ! Joten en sepusta siitä tällä puolelle enempää.

Itse vetäisin yhden purkillisen CLA:ta kokeilumielessä. Paino toki putosi mukavasti, mutta se voi johtua 100%:sti vain ruokavaliosta ja liikkumisesta.
Kokeilin samaa tuotetta purkillisen, yhdistettynä normaaliin määrään (3-4krt viikossa) treeniä eikä tuotteella ollut ainakaan vaa-assa näkyvää vaikutusta. Ainoa todellinen syy-seuraus oli se, että jos samaan aikaan illalla otti magnesiumia, tuli maha ihan perhanan kipeäksi. Näin kävi kaksi kertaa, kolmatta en tohtinut kokeilla.

CLA on ihan hyvä rasvanpolttaja peruskuntoilijalle.
-Sen kanssa täytyy vaan muistaa se että sitä olisi hyvä ottaa n. 3g/pvä, tuolla määrällä on ne tutkimuksetkin tehty että toimii.
- Liikunta ja puhdas ruokavalio auttaa paljon asiaa.
- Ruokavaliossa oltava hyviä rasvoja ettei CLA lähde puuttuvia rasvahappovarastoja paikkaamaan
- CLA:ta olisi hyvä syödä ainakin se kolme kk ja olla kärsivällinen, yksi purkki ei vielä riitä koska rasvanpalaminen on pitempiaikaisempi prosessi!!

Muut laihdutustuottreet on mun mielestä sit ehkä jo kisaajille hyviä dieetin loppukirillä mutta peruskuntoilijalle IMO ihan turhaa hifistelyä..
Piristystä saa kahvista ja kun ruokavalio on tarpeeksi proteiinipitoinen niin pysyy nälkäkin paremmin loitolla. ;)

paras rasvanpolttaja on pistää eka ruokailut ja elintavat kuntoon.

sit kun voi käsi sydämellä vannoa että on tehnyt kaiken niin kuin pitää, kannattaa rueta harkitsemaan noita CLA ym tuotteita jos niistä ois hyötyä IMHO.

e: pointtina siis se, että jos ilman elintapojen muuttamista luulee että CLA vie läskit mennessään ja voit jatkossakin istua sohvalla sipsejä syöden.....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom