Joku joka on käyttänyt rasvanpolttoa tehostavia lisäravinteita (esim. CLA tms. mitä niitä onkaan?) voisitteko kertoa kokemuksistanne? Toimivatko niin kuin luvattiin eli putosiko paino ja vähenikö rasva selvästi tehokkaammin kuin pelkästään ruokavaliota keventämällä ja aerobista lisäämällä? Oliko ero huomattavakin? Kun koitan tässä saada vähän ylimääräisiä höttöjä pois että minun vaatimattomista lihaksista näkyis edes vähän. :/ (Olen siis "ihan tavallinen" aktiivinen saliharrastaja, en mikään kisoihin viimeistelevä bodari.) Siitä olen kyllä tietoinen että tuskin ne ovat oikotie onneen jos vaan makaa sohvalla sipsipussin ja olutpullon kanssa...
Tästä aiheesta muistan kyllä lukeneeni täältä aikaisemminkin, joku sanoi ettei ollut huomannut kummoisiakaan tuloksia. Ajattelin kysellä kokemuksia ennen kuin hankin, koska ovat aika kalliita opiskelijalle ettei mene rahat ihan hukaan.
Tästä aiheesta muistan kyllä lukeneeni täältä aikaisemminkin, joku sanoi ettei ollut huomannut kummoisiakaan tuloksia. Ajattelin kysellä kokemuksia ennen kuin hankin, koska ovat aika kalliita opiskelijalle ettei mene rahat ihan hukaan.