Kokemuksia Markkinointi-instituutin koulutuksista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dymond
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
47
www.markinst.fi

Onkohan Pakkislaisilla omia tai tuttujen kokemuksia Markkinointi-instituutin koulutuksista?

Heillä olis listoilla parikin mielenkiintosta kurssia, joista asiasisällön puolesta olisi tai ainakin voisi olla paljonkin hyötyä allekirjottaneelle.

Mutta hiukka arveluttaa maksaa useampi tonni jostain kurssista pelkästään sen perusteella mitä ko. instanssi kertoo siitä. Esim. kouluttajista ei kerrota juuri mitään (tai ainakaan ei sattunu silmään) - itteäni "tyhmempiä" en jaksaisi kuunnella, enkä ainakaan haluais maksaa siitä noin paljoa. :rolleyes:

Eli onko kokemuksia mistään Markkinointi-instituutin kursseista ja etenkin minkälainen kuva jäi koulutuksen tasosta?

Joku tossa tökkii, vaikka itse kurssi(t) vaikuttaa asialliselta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse käyn parhaillaan Markkinointi-instituutin ostotutkintoa. Se kestää n. puoli vuotta ja tänä aikana on yhteensä n. 6-7 kontaktiopetuspäivää. Ainakin kaikki meidän kurssilla tekevät tutkintoa työn ohella. Kurssin aikana on 2 tenttiä ja tehtäviä palautetaan verkossa n. 1-2 viikon välein.

Mielestäni kurssi on tähän mennessä ollut ihan ok ja ikäänkuin työelämää tukevaa. Itselläni on pohjalla tradenomin koulutus joten ei hirveästi ole tullut uutta asiaa vielä, enemmänkin syventämistä ja kertausta. Kontaktipäivinä on eri luennoitsijoita ja he yleensä juttelevat asioista melko yleisellä tasolla.

Kaiken kaikkiaan ihan hyvä kuva ko. instituutista on itselleni jäänyt, suosittelen, varsinkin jos työnantaja maksaa :hyper:

Unohdin koko ketjun. :D :nolo:

Työnantaja maksaa kyllä, mutta se ei paljon lämmitä kun se on minä itte.

Osaatko sanoa esim. minkätasoisia noi luennoitsijat on?

Luennoitsijat ovat olleet tyyliin konsultteja aika monet. Ja niinkuin totesin ne eivät asioihin kauhean syvälle mene, vaan tarinoivat lähinnä yleisellä tasolla. Ja jos yksi puhuu kerrallaan pari-kolme tuntia, niin ei siinä kauheasti kerkeä asioita luennoimalla käydä läpi.

Muutenkin ainakin tuo meidän kurssi on enimmäkseen itsenäistä opiskelua ja nuo vähäiset kontaktipäivät ovat lähinnä tenttejä +joitakin ryhmätöitä varten. Luennot on enemmän sellaista "yleistä ajatustenvaihtoa". Tehtäviä tekemällä olen itse enimmäkseen oppinut, luennot on niin lyhyitä ja vähäisiä, ettei sieltä kauheasti käteen jää. Mutta tämä riippuu varmasti paljon tutkinnosta, joissakin voi olla paljonkin kontaktiopetusta.

Mielestäni riippuu paljon esim. pohjakoulutuksestasi että onko tuosta kurssista hyötyä. Se kuinka paljon ainakin tuosta omasta tutkinnostani saa irti riippuu paljon omasta aktiivisuudesta, eli kuinka paljon jaksan noita tehtäviä omalla ajallani hinkata.

Itse käyn parhaillaan Markkinointi-instituutin ostotutkintoa. Se kestää n. puoli vuotta ja tänä aikana on yhteensä n. 6-7 kontaktiopetuspäivää. Ainakin kaikki meidän kurssilla tekevät tutkintoa työn ohella. Kurssin aikana on 2 tenttiä ja tehtäviä palautetaan verkossa n. 1-2 viikon välein.

Mielestäni kurssi on tähän mennessä ollut ihan ok ja ikäänkuin työelämää tukevaa. Itselläni on pohjalla tradenomin koulutus joten ei hirveästi ole tullut uutta asiaa vielä, enemmänkin syventämistä ja kertausta. Kontaktipäivinä on eri luennoitsijoita ja he yleensä juttelevat asioista melko yleisellä tasolla.

Kaiken kaikkiaan ihan hyvä kuva ko. instituutista on itselleni jäänyt, suosittelen, varsinkin jos työnantaja maksaa :hyper:

Mä olen itse käynyt tuon saman ostotutkinnon suorittamassa 2001. Mulla ei ollut kaupallista koulutusta pohjalla, joten siinä tuli paljonkin hyödyllistä tietoa.

Noista kursseista saa aika pitkälti niin paljon irti kuin itse haluaa, kun paljolti tosiaan on itsenäistä opiskelua niin se on omasta motivaatiosta kiinni.

Kyllä mä omilla kokemuksillani ainakin tuota paikkaa uskallan suositella.

Mutta kuten suti totesi, paljon on siitäkin kiinni, että minkälainen pohja sinulla on siihen aihealueeseen jota meinaat opiskella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom