kokemuksia L-karnitiinista

Ikä
41
Lueskelen tässä juuri Pauliina Taluksen kirjaa ja kiinnostaisi tietää mitkä ovat pakkislaisten kokemukset L-karnitiinista ennen treeniä. Miten on toiminut? Kirjassa Talus mainitsee ottavansa 30 minuttia ennen treeniä seuraavanlaisen setin.

1000mg C-vitamiinia, 2000mg L-karnitiinia, 10g glutamiinia, BCAA aminohapot, oliivinlehiuute ja greipinsiemennesteuute.

On vissiin vastaavanlaiset sekotukset jonkin verran ihmisillä käytössä kun oon muissakin yhteyksissä kuullut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
salihemmo sanoi:
mainitsee ottavansa 30 minuttia ennen treeniä seuraavanlaisen setin. siemennesteuute.

:eek:

Asiaan, gluta, aminot ja c-vitsku menee ennen treeniä ja ei ainakaan haittaakaan ollut. Muutama kilpaileja kaverini on myös tuota karnitiinia dieetillä ottanut ja kuulemma vaikutusta on havaittu. Itsellä olis tarkoitus hieman poistella, joten voisi tuon karnitiinin tuohon komboon ottaa myös lisäksi.

Itse käytän ennen treeniä BCAA + L-karnitiini + tauriini + glutamiini + kofeiini + hera-komboa ja olen vahvasti sitä mieltä, että ei L-karnitiinin lisäämisestä ainakaan haittaa ole ollut, ennemminkin päin vastoin. Välillä lisänä EAS:n Myoplex Diet-kapseleita, eli vähän kaikkea.

Sumu sanoi:
Itse käytän ennen treeniä BCAA + L-karnitiini + tauriini + glutamiini + kofeiini + hera-komboa ja olen vahvasti sitä mieltä, että ei L-karnitiinin lisäämisestä ainakaan haittaa ole ollut, ennemminkin päin vastoin. Välillä lisänä EAS:n Myoplex Diet-kapseleita, eli vähän kaikkea.
No kunnon roinausta.. Jätkä ottaa kilon hifiravintoa ennen treeniä :eek:
Btw, tuo voi tulla aika kalliiksi?

ojuni sanoi:
No kunnon roinausta.. Jätkä ottaa kilon hifiravintoa ennen treeniä :eek:
Btw, tuo voi tulla aika kalliiksi?

Eihän siinä kovin kalliita ollut. Karni jauheena, tauriini, kofe bcaa, ei nuo kovin kalliita ole. Paitsi jos treenaa 2 kertaa päivässä 7 kertaa viikossa. :)

ojuni sanoi:
Luulis noilla jauhoilla jaksavankin :hyper:
No ei vaan, pitää vissiin lähteä ostamaan.

Kyllä noista vähän potkua saa, eikä ne niin kalliiksikaan loppujenlopuksi tule. 100g l-karnitiinia riittää 50 treenikertaan, jos ohje-annosta noudatetaan. Tauriini on halpaa kuin mikä, sen hinnasta en suostu edes keskustelemaan vaikka ohjeannos ylitettäisiinkin ;) BCAA:t pakkiksen kaupasta on kans edullisia, kunhan ei rouhi sataa grammaa kerralla. Kofeiini on käytännössä ilmaista, eikä muutama gramma hera kaada budjettia. Mitäs sitten vielä? Glutamiinin hinta on tippunut kovasti, kyllä tuota Evolutionia kärsii päivässä sen 20g mutustella näinkin köyhän miehen palkoilla :)

Siihen en ota kantaa, että onko vaikutus noilla hifi-ravinnoilla plaseboa vai todellista. Mitä väliä, pääasia, että toimii :)

Kokeile ja ihmettele, kaikki anapooliset hormonitasot nousee ainakin 5432% :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom