Kokemuksia kreatiinipyruvaatista

Moro, kertokaas kokemuksianne kreatiinipyruvaatin käytöstä. Menin ja ostin pussillisen CRP:tä ja vaikutusta en huomannut alussa ollenkaan. Pussi kesti vajaa neljä viikkoa, otin ainetta pussin kyljessä olleen annostusohjeen mukaan 2 teelusikallista aamuisin ennen aamupalaa. Nyt on kulunut 1,5 viikkoa siitä, kun lopetin kreatiinipyruvaatin ottamisen ja oloni on ollut lopettamisesta saakka ihan kauhea! Olen turvonnut kuin ilmapallo, minua pyörryttää ja oksettaa. Mahakin on ihan sekaisin. Paino on noussut kolmisen kiloa. Rauta nousee kyllä salilla paremmin kuin ennen ja enkat tulee rikottua harva se kerta. Miten pitkään kyseinen aine säilyy elimistössäni, eikö vaikutuksen luulisi jo lakkaavan? Väsyttää tää pallomaha:(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua kiinnos kans tuon kreatiinipuryvaatin vaikutus. 3 viikkoa olen käyttänyt, tosin vain treenipäivinä, mutta olo on ihan pöllö. Koko ajan hiukan pyörryttää. Treenissä voimaa on, enkat ovat paukkuneet. Vai onko vain sattumaa ja kyseessä esim. ylikunnon merkkejä. Nyt pidän viikon tauon, katsotaan sit.

Mulla on ainakin itellä toiminut hyvin toi CRP, parisen pussillista olen vedellyt, ja kyllä tulokset nousivat käytön aikana, ja nyt ovat hieman laskeneet käytön lopettamisen jälkeen. Siitä on nyt n.2kk kun viimeisen annokseni otin. Tosiaan uuden kuurin aijon aloittaa taas lähiaikoina. Itse juon aina ennen treenia 2 teelusikallista lasilliseen vettä sekoitettuna.

näin oli ja kusetti ku pientä eläint..Mut siis puryhan polttaa rasvaa,rite?Itse olen vaan lihonnu sen käytöst(läskin muodos seki viel).

itselle tuosta ei ainakaan finnejä tule, niinkuin saman valmistajan monohydraatista (xtreme). toimivuudesta en sitten osaa sanoa..

Kuuluuko tuon crp:n vaahdota?Koska mulla ainakin vaahtoo ihan helkkaristi ku laitan vettä.

Eiköhän sen kuulu, ite pistän aina 0.5l tuoppiin, siinä sekottelee ja antaa vaahdota miten haluaa. Hetken odottelee ja uus sekotus niin ei vaahtoa enään ;P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom