Kokemuksia Citroen C4 2.0i 16v Vtr:stä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Toni B.
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mua kanssa himottais tollanen... Ostitko??
Tosi mahtava varustelu hintaan nähden ja vielä tosi näyttävä peli muutenkin!

Isä osti kyseisen auton joitakin kuukausia sitten...Tai itseasiassa tais olla ennen kuin lumet tuli.
Olen ajanut ko. autolla n.100kilsaa aina jos omassa autossa on ollut jotain tai jostain muusta syystä.
Tykkään kovasti...ulkonäkö miellyttää, kivat vanteet, penkit erittäin hyvät, kiihtyvys mukavan tasainen, vaihdelaatikko mukavan tunnollinen....
Siinä pari mitä tuli heti mieleen.
Vikoja ei juuri ole ollut...
Paitsi kuskin puolen lukko piti vaihtaa kun ei enän auennut/toiminut näin talvipakkasilla.
Kauppias osasi sanoa että on kuulemma vaihdettu jo useampaan eli pieni tyyppivika.
Menkää pojat autokaupoille!

Nostetaanpa vanhaa trediä ylös.

Mitäs Batbug on tykännyt puolivuotta jälkeenpäin autosta tai muut auton omistajat? Itse myös katsellut ko. mallia tai 1,6 koneella olevaa, lähinnä alempien vakuutusmaksujen takia. Kaksilitraista kävin koeajamassa lauantaina ja todella mukava oli ajaa, nyt olevan tarjouksen mukaan saisi lähes täydellisen varustuksen vtr Berlineen mukaan kohtuu hintaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Patteri_ sanoi:
Iskän kaverilla karkas tuommosesta kiertokanki lohkon läpi. 20tkm kohdilla.
Mutta sattuuhan noita valmistusvirheitä =)

Pikkuvikoja, pikkuvikoja... Mersumies puhuisi jopa ominaisuudesta!! :D

Ja ei sitten mitään herneitä! ;)

batbug sanoi:
Ja mistään muusta merkistä ei ole koskaan levinnyt kone? :jahas:

On varmasti levinnyt! Mutta tuntuu että Ranskalaisissa vehkeissä vikoja riittää, tietenkin Jenkkien ohella.
Baarireissujen yhteydessä olen jutellut paljon taxikuskien kanssa, kolmen C5 kyydissä olen ollut viimeisen vuoden aikana ja kahteen niistä on uusittu automaattilaatikko 150 000 - 200 000 km ajon jälkeen, lisäksi sitten muut sähköviat.

Paha minun kyllä haukkua Ranskalaista laatua kun itse ajan vuoden 2001 jenkillä, joka on ihan täysi paska. Vuoden sisällä olen laittanut 2000 euroa ylimääräisiin korjauksiin. :curs:

Zone-sarja -42%
batbug sanoi:
Ja mistään muusta merkistä ei ole koskaan levinnyt kone? :jahas:

Toki. Mutta ite kuullu, että noista japseista hyvin paljon harvemmin.
Tiedän yhden tutun myös millä on uudesta pösöstä vaihdettu kone kaksi kertaa. Ja kilometrejä 26tkm. Tuo sanoo, jo mun mielestä ranskalaisten luonteesta jotain. Omassa -95 toyotassa (4A-FE), ei edes keinut säklätä.
Kone kuulostaa kuin uudelta. Mutta jooh.. Ei ne kaikki patongit paskoja ole :)

Patteri_ sanoi:
Toki. Mutta ite kuullu, että noista japseista hyvin paljon harvemmin.
Tiedän yhden tutun myös millä on uudesta pösöstä vaihdettu kone kaksi kertaa. Ja kilometrejä 26tkm. Tuo sanoo, jo mun mielestä ranskalaisten luonteesta jotain. Omassa -95 toyotassa (4A-FE), ei edes keinut säklätä.
Kone kuulostaa kuin uudelta. Mutta jooh.. Ei ne kaikki patongit paskoja ole :)
Perheessä on ollut Peugeot 504, 305, 205, 505, 106, 605, 206, 307 ja 607. Mikään noista ei ikinä jättänyt tielle 605:sta lukuunottamatta, eikä niiden kanssa ollut mitään talvikäynnistysongelmia joten samaa mutuilua autojen paremmuudesta täällä. Naapurin uusi Avensis taas viihtyy korjaamolla melkein jatkuvasti samoin tutun melko uutta A6 2.7TQ on käyty ihmettelemässä jo Saksasta asti.

Ajanko itse Pösöllä? Eieieieiei. Itse luotan vain saksalaiseen laatuautoon joka toimii moitteettomasti- ainakin vielä.

Fabio. Meillä oli 405 pösö joskus aikoja sitten. Ei siinä kummempia vikoja ollu.
Nyt olikin puhe UUDESTA pösöstä, missä on kone vaihdettu kaksi kertaa.
Onhan joka vehkeissä konerikkoja. Mutta tuli vaan esille toi.

"Itse luotan vain saksalaiseen laatuautoon". Noh kukin tykkää mistäkin. Ite oon harkinnu audia joskus tulevaisuudessa. Mutta nyt vielä, kun tod.näkösesti töistä siirryn taas opiskelemaan, niin ajelen tommosella varmalla corollalla. Tai no tähän asti siinä mitään vikaa oo ollu :D

Patteri_ sanoi:
Tuo sanoo, jo mun mielestä ranskalaisten luonteesta jotain.
Samoin oli puhetta uudesta Avensiksesta. Yllä olevan kommentin mukaan osaat kuitenkin sanoa ranskalaisten autojen luonteesta yhden tapauksen valossa. Pitäisikö minun tehdä samalla tavalla Toyotasta? ja Audista ja myydä oma pois?
Tässä pari esimerkkiä omasta lähipiiristä:
Työkaverin -03 sitikasta pamahti airbag kun istui autoon parkkipaikalla.
Frendin uusi Opel otettiin takaisin puolen vuoden korjaamolla olon jälkeen.
Naapurin -04 BMW:hen pitää lisätä öljyä parin sadan kilsan välein.
Tutun -03 Polossa ei huolto saa sammutettua airbagin merkkivaloa.
Kaverin uudenkarhea Focus ei pidä tyhjäkäyntiä jos ulkona sataa vettä.

Minkä auton mää ostaisin seuraavaksi? Nimim. Osaan tankata, loput tekee huoltoliike.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom