Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Patteri_ sanoi:Iskän kaverilla karkas tuommosesta kiertokanki lohkon läpi. 20tkm kohdilla.
Mutta sattuuhan noita valmistusvirheitä =)
Patteri_ sanoi:Iskän kaverilla karkas tuommosesta kiertokanki lohkon läpi. 20tkm kohdilla.
Mutta sattuuhan noita valmistusvirheitä =)
total13 sanoi:kato noissa ranskattarissa on sitä "luonnetta".
batbug sanoi:Ja mistään muusta merkistä ei ole koskaan levinnyt kone? :jahas:
batbug sanoi:Ja mistään muusta merkistä ei ole koskaan levinnyt kone? :jahas:
Perheessä on ollut Peugeot 504, 305, 205, 505, 106, 605, 206, 307 ja 607. Mikään noista ei ikinä jättänyt tielle 605:sta lukuunottamatta, eikä niiden kanssa ollut mitään talvikäynnistysongelmia joten samaa mutuilua autojen paremmuudesta täällä. Naapurin uusi Avensis taas viihtyy korjaamolla melkein jatkuvasti samoin tutun melko uutta A6 2.7TQ on käyty ihmettelemässä jo Saksasta asti.Patteri_ sanoi:Toki. Mutta ite kuullu, että noista japseista hyvin paljon harvemmin.
Tiedän yhden tutun myös millä on uudesta pösöstä vaihdettu kone kaksi kertaa. Ja kilometrejä 26tkm. Tuo sanoo, jo mun mielestä ranskalaisten luonteesta jotain. Omassa -95 toyotassa (4A-FE), ei edes keinut säklätä.
Kone kuulostaa kuin uudelta. Mutta jooh.. Ei ne kaikki patongit paskoja ole
Samoin oli puhetta uudesta Avensiksesta. Yllä olevan kommentin mukaan osaat kuitenkin sanoa ranskalaisten autojen luonteesta yhden tapauksen valossa. Pitäisikö minun tehdä samalla tavalla Toyotasta? ja Audista ja myydä oma pois?Patteri_ sanoi:Tuo sanoo, jo mun mielestä ranskalaisten luonteesta jotain.
Berner sanoi:http://www.topgear.com/content/features/stories/2005/11/stories/01/1.html
"Of the top 20 models, 15 are built by Japanese manufacturers, while 11 of the bottom 20 are French. Build quality and customer care apparently remain major problems for the French PSA group, with Citroens and Peugeots scoring abysmally in just about every category but handling."
;)