Olin Sunny Beachil viikon tossa kesä-heinäkuun vaihteessa. Ikäväkseni just samaan aikaan sattu ne tulvat sinne. Pari päivää kadut oli ihan veden vallassa..
muttasisi. Ruoka on erittäin keskinkertasta (ja toki myös halpaa) ravintoloissa. Lazur ihan ykkösmesta noista ns diskoista vaikkaki tosi lihatiski. Pelkkiä turisteja täynnä koko Sunny Beach tottakai, rakennettu meitä varten. Nessebar lähettyvillä, siel kannattaa käydä. Viuna halpaa, samoin tupakki. Tosin pelkkii feikkei ja jotai iha randommerkkei tarjol. Burgasin lentokentält saa 12 eurol litran absolut vodkaa ja 15 eurol kartsan mallu lightii (aitous dunno.)
Kadut täynnä kojuja, jotka myi piraattivaatteit. Sielt löysin kyl monta kivaa toppia halvalla.
Enkä todellakaan voi suositella hotellia nimeltä Grand Hotel Oasis. Jos sä halusit ottaa aurinkoa altaalla, ni jouduit ravaa joskus vitun kuudelt aamul varaa sen tuolipaikan. Muuten ei enää tilaa myöhemmin, enkä yhtään liiottele. Muuten se hotelli oli tosi jees, mut toi oli ISO miinus mulle.
Tosi kiva paikka, mut mun kohal seura oli väärää. Systeri ei jaksanu oikee dokaa ja mutsi dokas keskenää. Kavereitten kanssa huikeen kiva mesta varmaanki, tai sit kumppanin.
Tietenki, mikäli ei eti mitään sen kummempaa kulttuurista kokemusta.
Aijoo ja oli aika ylläri ku piti Lazuris maksaa vessakäynnistä, tottunu et baareis ilmasta kusel käynti, erityisesti jos jo maksanu sisää. :D Eipä se maksu paljo paskaakaa ollu toki.