Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Geratherm sanoi:Keskiviikkona lähtö! :kippis1:
WhiteExorcist sanoi:Itse lähdössä 1.8 Sunny Beachille. Muita samaan aikaan lähtijöitä?
Silliam sanoi:Minä vissiin
WhiteExorcist sanoi:Itse lähdössä 1.8 Sunny Beachille. Muita samaan aikaan lähtijöitä?
:D :D :DJanne22 sanoi:Jännä juttu muuten, että nuo paikalliset osaavat sanoa jo ulkonäön perusteella mistä päin on kotosin.
Janne22 sanoi:EDIT: Taksimaksut kannattaa sopia etukäteen, muuten kusettavat ja pyytävät aivan liikaa. Yleensäkkin kannattaa tinkiä. Kuuluu kulttuuriin, toisin kuin Suomessa.
tompsa sanoi:Mites tuolla bulgariassa on nuo ikärajat? Viinaa saa vissiin 16-vuotias, mutta pääseekö kaikille klubeille sillä iällä esim. Sunny beachillä? Ja ollaanko siellä muutenkaan tarkkoja noista asioista?
Noni nyt pitää vaan saada kaveri/kavereita lähtemään mukaan ni vois syksyllä suunnata tonne Sunny Beachillesamout sanoi:kaikki mitä oon kuullu on antanu sellasta infoo että 16vuotiaski pääsee suoraa clubeille ja viinaaki iha normaalisti saa