Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko totta että joissain bimmereissä on jääkaappi ?:D Vai onko mua vaan kustu silmään. Jos on niin missä malleissa/vm. ?

Ja jos joku tietää muunkin merkkisiä jääkaappivarustettuja autoja niin mainitkaa ihmeessä :hyvä:
Ainakin 7-sarjalaiseen saa varustelistalta jääkaapin kuplaviinille ja humidorin sikaareille. Samat varusteet ja paljon muuta saa ostaa myös moniin muihinkin saman luokan autoihin.

Onko totta että joissain bimmereissä on jääkaappi ?:D Vai onko mua vaan kustu silmään. Jos on niin missä malleissa/vm. ?
Kaverin -90 vuotisessa 535:ssä on jääkaappi, joten eiköhän niitä saa.

E: Eihän se iso ole, vaan keskikyynärnojan alla pikku lokero, johon menee pari-kolme kaljapulloa, tai vaihtoehtoisesti tölkkejä hiukan enemmän.

Huomenna sitte kaupat ja jumalauta toi oli livenä niin komee ja maanantaina katsastettu, laitan si kuvaa niin saa paremman käsityksen vaikka tähän tuleeki vaa vinee "et joo bmw on paska, aja peugeotil"

Huomenna sitte kaupat ja jumalauta toi oli livenä niin komee ja maanantaina katsastettu, laitan si kuvaa niin saa paremman käsityksen vaikka tähän tuleeki vaa vinee "et joo bmw on paska, aja peugeotil"
Kohta kun itse olet saanut kokemuksia näistä "laatuautoista" olet itsekin vinettämässä täällä.:D

Kai katsoit öljykorkin alle että siellä ei ollut mitään majoneesinväristä tahnaa ja paisuntasäiliössä ei ole mitään muuta ku puhdasta jäähdytysnestettä? Noista m50:stä paukkuu noita kansipahveja joskus. Kylmänä kans pitäis päästä konetta kuuntelemaan.

Kai katsoit öljykorkin alle että siellä ei ollut mitään majoneesinväristä tahnaa ja paisuntasäiliössä ei ole mitään muuta ku puhdasta jäähdytysnestettä? Noista m50:stä paukkuu noita kansipahveja joskus. Kylmänä kans pitäis päästä konetta kuuntelemaan.

Oli mukana sellanen ~25v bemaril ajanu jannu ja tarkisteli kyl kaikkee ja totes että autom. vaihteet vaihtaa pehmeesti yms. Ja myyjä kyl kovasti vakuutteli et ainoot viat on kuskin ovessa, pitää vissii suosia sisälle menossa toista etuovea ennenkuin sen korjaa. Harmi vaa, et jää se 500e rahaa itelle. Täytyy tosissaa, ettei tohon amiksen viimesen vuoden vierelle jonkunnäköstä työtä, kun tuntuu et ois ensimmäisen kerran jotain ideaa edes tehdä sitä työtä jotakin varten, kun muuten oon lähes kaiken aina saanu, vaikken mitään ihmeitä useimmiten haluakaan. Täytyy tosiaan toivoo, et hyvin kestäs. 2007 toi oli tuotu Saksasta ja ajettu vain kesäsin täällä sekä katsastettu viime maanantaina.

Vittu jospa taas herättäis oikeesti...

Vittu joo, muistan vielä ne ajat kun paikallisen esson jannut haki osat "ei-kusetus hintaan" ja laittoi paikoilleen ripeästi ja laskutti vain tehdystä työstä. Ei toisaalta mikään ihme ettei noita oikeita huoltamoita enää ole kun kusettamalla vaan tienaa paremmin.

En ole asiantuntija, mutta onko tuohon bowserin kiesin keulaan vaihdettu jonkin toisen mallin maski? Ei nimittäin sovi mitenkään. Hyi saatana.

2577739_l_7813ec4fad866ce3.jpg

En ole asiantuntija, mutta onko tuohon bowserin kiesin keulaan vaihdettu jonkin toisen mallin maski? Ei nimittäin sovi mitenkään. Hyi saatana.

2577739_l_7813ec4fad866ce3.jpg

Ei ole orkkiskeula, joku lasikuituvirityspuskuri joka korvaa maskipellin ja munuaisetki vrt. orkkis.

edit. Maskiverkot sinällään näyttäs alkuperäisiltä, mutta faceliftmallisilta eli 10/96 eteenpäin tossa korimallissa. Eli ei tavallaan alkuperäiset tuohon autoon.

Ja jos joku tietää muunkin merkkisiä jääkaappivarustettuja autoja niin mainitkaa ihmeessä :hyvä:
Keskikonsolissa kyynärnojan alla on pieni lokero joka pitää kamat kylmänä (sinne mahtuu esim. cokistölkki. Tuon toiminnon saa kait lisävarusteena myös hanskalokeroon.
Vaihdettiinko jotain muuta kuin vain öljyt. Itsella vaihdettiin öljynvaihtohuollossa (kulkee tuolla nimellä) myös aktiivihiili sisäilmansuodatin. Hintaa taisi tuolle huololle tulla hintaa jotain karvan alle 300 € (6,5 l longlife öljyä, öljyn- ja raitisilmasuodattimen kanssa).
Ei tehty muuta. Öljyä meni lähes 9 litraa ja litrahinta oli yli 20e. Netistä kun olisi tilannut öljyt niin olisi saanut 8 eurolla litra. Ainakin täällä Saksassa pistävät omatkin öljyt merkkihuollossa mukisematta sisään (en tiennyt tuota kuin vasta nyt).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei tehty muuta. Öljyä meni lähes 9 litraa ja litrahinta oli yli 20e. Netistä kun olisi tilannut öljyt niin olisi saanut 8 eurolla litra. Ainakin täällä Saksassa pistävät omatkin öljyt merkkihuollossa mukisematta sisään (en tiennyt tuota kuin vasta nyt).

Öljyt on suomessakin aivan poskettoman hintaisia merkkihuollossa, jotain 22€/litra. Itse olen tehnyt niin, että samalla kun buukkaan huollon niin kysyn mitä oljyä käyttävät. Sitten vaan öljyt jostain hessumobiilista, ja vie auton mukana huoltoon. Esim. viimeksi öljynvaihtohuolto Espoon Laakkosella 730d:een 106€ (työt, suodattimet) + omat öljyt 70€. Ainakin mun tuntiliksoilla ihan kannattavaa...

Joo, pitää koitella seuraavan kerran noin. Eli parin vuoden päästä kun 30.000 on ajettu entisillä :D
Eihän toi 160e/vuosi paljoa ole. Toki hieman joutuu lisäämään tuossa välissä öljyä. Mieluusti kuitenkin sen lähes 200e säästän kyllä.

Joo, pitää koitella seuraavan kerran noin. Eli parin vuoden päästä kun 30.000 on ajettu entisillä :D
Eihän toi 160e/vuosi paljoa ole. Toki hieman joutuu lisäämään tuossa välissä öljyä. Mieluusti kuitenkin sen lähes 200e säästän kyllä.

Eikö tuu muka enempää ku 15k vuoteen?

Oli mukana sellanen ~25v bemaril ajanu jannu ja tarkisteli kyl kaikkee ja totes että autom. vaihteet vaihtaa pehmeesti yms. Ja myyjä kyl kovasti vakuutteli et ainoot viat on kuskin ovessa, pitää vissii suosia sisälle menossa toista etuovea ennenkuin sen korjaa.

No se, että se loota vaihtaa pehmeesti ei hirveesti auta siihen, että kansipahvit paukkuu.:D
Siis 25vuotta ajanu bemareilla vai 25v bemarijannu?

Tottakai ne myyjät vakuuttelee niin hyvin ku suinkin pystyvät, toiset sen osaa pirun hyvinkin.

E36 on kyllä noin vanhaksi autoksi erittäin laadukas. Melkein ajaisin mieluummin kyseisellä autolla kuin jollain uudella Kialla. Auton valinnassa tulee kuitenkin olla erityisen tarkkana. Laiteltuja pommeja on liikenteessä PALJON. Ja e36 bemmi ei enää toimi erityisen korkean sosio-ekonomisen aseman osoittimena, joten monet pitävät sitä teiniautona (amistellut yksilöt varmasti myös luovat teiniautovaikutelmaa). Itse auto on kuitenkin ikäisekseen todella laadukas perusrakenteeltaan. Alkuperäiskuntoinen kohtuukilometreillä voi olla ihan fiksu valinta. Tällöinkin tosin olisi hyvä että perushuollot voisi tehdä itse, eli täysin autoista tietämättömälle ei ehkä voi suositella

Toinen harkitsemisen arvoinen peli ensiauton hankkijalle on e39 ( eli 500-sarjalainen). Todella hiljainen ja laadukkaan oloinen peli. Jos kutoskonetta harkitsee niin kannattaa ottaa samantien 528. Jos itse olisin tällä hetkellä ostamassa autoa 6000 eurolla, valinta olisi ehdottomasti e39 bmw. Aivan loistava peli (vaikka en ikinä ole itse omistanutkaan)

Edit. Noi soikiomunuaiset on aivan järkyttävät.

Back
Ylös Bottom