Johonkin mehutiivisteeseen sekoittaa sen rahkan, niin menee helposti ja nopeasti. Sitruunamehutiiviste on ihan hiton hyvää(olikohan se pirkka vai rainbow). Kyllä tuota rahkaa raakanakin syö, mutta ei nopeasti vaan HITAASTI. Tulee muuten ylös.
Olen huomannut tässä muutaman kuukauden aikana, että rahkaa menee kerralla helposti yli kilon. Varsinkin sitä ehrammia kun 3x 400g purkkia sekoittaa kulhossa tuohon sitruunatiivisteeseen ja menee katsomaan leffaa niin siinä on kippo pian tyhjänä.
Vähän offtopicia siitä sixpäcistä. Itse en ymmärrä mitä hhienoa siinä on, itse ainakin tykkään omasta mahastani vaikka siinä sentin kerros läskiä onkin. Ehkä jos haluaa rannalla esitellä sitä, taikka mennä ilman paitaa pihalla. Mutta se on noloa(omasta mielestäni), jos on sixpäkki mutta ei paljon muuta lihasta. Aiheen aloittajalla liasta löytyykin kun on treenannutkin, eli ei koske sinua. Muistakaa kuitenkin, tytöt tykkää enemmän pienestä pömppömahasta kuin sixpäkistä. Tämä on tieteellisesti todistettu:thumbs:. Toki niitä poikkeuksiakin on.