kokeeneet auttakaas!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dugi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs olen 15vuotias ja olen käynnyt salilla puolen vuoden verran 2 viikossa olen 174 pitkä ja painan 68 omaan hyvän yläkropan ja selän, mutta suurin ongelmani on että haluaisin six-päckin esille. myös mielessäni on alkanut pyörimään lisäravinteiden hankkimista, mitä kannattaisi ostaa, vai kannattaisiko mitään?

Ala tekee vatsoja pari krt viikkoon tyyliin 3x8-10 ja jos o fläsää sun mielestä liikaa siinä niin kcal -500 ja niin jne... vaikka fastin hera80 ja muscle+ varmasti toimii:)

Luulempa että fläsää on jonkun verran noilla mitoilla koska itse oon saman mittanen ja paino karvan alle 70, rasvat 8% ja pakki erottuu hyvin...Treeniä takana 4v...
Itse tekisin kyllä jos olisin puolivuotta käynyt salilla niin jatkaisin ihan normaalia treeniä plussalla koska ei sitä rasvaa paljoa varmaan ole, koska jos nyt diettaat niin juuri kun on lihasta tullut niin siinä ne helposti taas meneekin

Miks kaikki 15v tyypit haluu six-päckin esiin?? :D
Mut asiaan, treenaat aluks normei vatsoi(ellet oo jo reenannu) sitten otat lisäpainoja ja pyrit samoihin määriin toistoissa.
Ite käytän hera80 protskuu 77/100 g protskuu, lisäravinne on aina lisäravinne!!
Hyviä protsku lähteitä ovat Rahka,Raejuusto,Maito,Liha ja Kana(tos nyt jotain)
Syöt hyvin perusruokaa siitä saa paljon (parhaita) proteiinia!

Miks kaikki 15v tyypit haluu six-päckin esiin??

Siks, koska se on kivemman näköinen kuin semmonen plösö:jahas:

Lisäravinteet on lisäravinteita ja niinkuin hessuhopo tossa äsken totesikin. Ja kannattaa miettii onko niistä ratkaisevaa apuu.

Mäkin oon tätä ihmetelly, että miks kaikki 15v haluu six-packin. :D

Ite en paljoo häviäs, vaikkei sitä näkyiskää, en nimittäin tykkää esitellä tyypeille packia tjtn vastaavaa..
Teet niinkun tossa ylempänä onkin jo sanottu, treenaat vatsoja ihan normaalisti, muitten lihasryhmien kanssa.

Luulempa että fläsää on jonkun verran noilla mitoilla koska itse oon saman mittanen ja paino karvan alle 70, rasvat 8% ja pakki erottuu hyvin...Treeniä takana 4v...
Itse tekisin kyllä jos olisin puolivuotta käynyt salilla niin jatkaisin ihan normaalia treeniä plussalla koska ei sitä rasvaa paljoa varmaan ole, koska jos nyt diettaat niin juuri kun on lihasta tullut niin siinä ne helposti taas meneekin
Varmaan vuoden treenitaustalla tämä kaveri on todellakin kohtuu löysää tavaraa.

Ihan mielenkiinnosta btw millä oot mitannu rasvat vai onko tuo arvia? Lueskelin tuolta aiempia postauksia niin 1½ vuodessa oot saanu 8kg lihasta mikä on ihan hyvin etenkin jos armeijan oot vielä siinä välissä käyny. Olettaen nyt tietty että oot ollu 62kg painosena n.8% rasvoissa.

Taidat nyt kuitenkin tarkoittaa maitorahkaa joka on paljaaltaan kohtuu pahaa kun taas maustetut rahkat hyviä

Mutta niissä maustetuissa ei ole yhtä paljoa proteiinia. Lisäksi maustetut rahkat sisältävät paljon sokeria.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
eikö rahka oo aika pahaa paljaaltaan :D vähä offtopiccii tähä välii :D

Rahka on paljaaltaan aivan HELEVETIN HYVÄÄ!!!!!!!!! syön joka päivä rahkaa purkin-kaks päiväs!!!
suosittelen :rock::worship::D:D

Mitään valmiiks maustettuja rahkoja... Eri asia on sitten jos itse maustaa kuten meikä tekee. Ei sitä maustamattomana syö hullukaan, on niin pahaa. Jugurtin ja marjojen kanssa hyvää

Varmaan vuoden treenitaustalla tämä kaveri on todellakin kohtuu löysää tavaraa.

Ihan mielenkiinnosta btw millä oot mitannu rasvat vai onko tuo arvia? Lueskelin tuolta aiempia postauksia niin 1½ vuodessa oot saanu 8kg lihasta mikä on ihan hyvin etenkin jos armeijan oot vielä siinä välissä käyny. Olettaen nyt tietty että oot ollu 62kg painosena n.8% rasvoissa.

Ne mittattiin tässä about puolitoista kuukautta sitten pihdeillä, ennen inttiä rasvat oli melko samoissa...Itsellä on tullut vielä jonkun verran pituutta tolla välillä ja lihasta on kanssa ihan mukavasti nyt tarttunut...Intissä pääsi reenaan ihan ok ja varsinkin sen jälkeen lihas kasvoi jonkun aikaa todella hyvin kun sai kaikki asiat kuntoon! :)

Rahka on paljaaltaan aivan HELEVETIN HYVÄÄ!!!!!!!!! syön joka päivä rahkaa purkin-kaks päiväs!!!
suosittelen :rock::worship::D:D
Käy kateeksi, itse en sitä saa kyllä alas "paljaaltaan" Pakko tehdä marjarahkaa että muhun uppoo...Mutta tunaa öljyssä menee sitäkin enemmän :rock:

Johonkin mehutiivisteeseen sekoittaa sen rahkan, niin menee helposti ja nopeasti. Sitruunamehutiiviste on ihan hiton hyvää(olikohan se pirkka vai rainbow). Kyllä tuota rahkaa raakanakin syö, mutta ei nopeasti vaan HITAASTI. Tulee muuten ylös.
Olen huomannut tässä muutaman kuukauden aikana, että rahkaa menee kerralla helposti yli kilon. Varsinkin sitä ehrammia kun 3x 400g purkkia sekoittaa kulhossa tuohon sitruunatiivisteeseen ja menee katsomaan leffaa niin siinä on kippo pian tyhjänä.

Vähän offtopicia siitä sixpäcistä. Itse en ymmärrä mitä hhienoa siinä on, itse ainakin tykkään omasta mahastani vaikka siinä sentin kerros läskiä onkin. Ehkä jos haluaa rannalla esitellä sitä, taikka mennä ilman paitaa pihalla. Mutta se on noloa(omasta mielestäni), jos on sixpäkki mutta ei paljon muuta lihasta. Aiheen aloittajalla liasta löytyykin kun on treenannutkin, eli ei koske sinua. Muistakaa kuitenkin, tytöt tykkää enemmän pienestä pömppömahasta kuin sixpäkistä. Tämä on tieteellisesti todistettu:thumbs:. Toki niitä poikkeuksiakin on.

Käy kateeksi, itse en sitä saa kyllä alas "paljaaltaan" Pakko tehdä marjarahkaa että muhun uppoo...Mutta tunaa öljyssä menee sitäkin enemmän :rock:

Mul taas toi tonnikala tökkii paljaaltaa, sillee vedessä! kyl pystyn syömään jos se on jossain tomaattikastikkeessa, mut vedessä ei mee alas :D

Valion sementtiä en meinannut saada alas maustamatta. Mutta vaihdoin Ehrmanniin, ja se ainakin menee, se on melkeinpä hyvää.

edit:
Muistakaa kuitenkin, tytöt tykkää enemmän pienestä pömppömahasta kuin sixpäkistä. Tämä on tieteellisesti todistettu:thumbs:. Toki niitä poikkeuksiakin on.
Sixpackia en vaihda vaikka jäis sentakia nainen saamatta :D, senverran tärkeä se itselle on.

. Muistakaa kuitenkin, tytöt tykkää enemmän pienestä pömppömahasta kuin sixpäkistä. Tämä on tieteellisesti todistettu:thumbs:. Toki niitä poikkeuksiakin on.
höpö höpö ne on joutunut vaan tyytymään pömppö vatsasiin kun niitä on niin vähän kenellä on kunnon packi, sitten vaan sanotaan että pömppö on parempi ;)

Sixpackki on ihan vakuuttavan näkönen jos muuten on lihassa. Joskus sixpäkki on esteettisesti ehkä vähän niin ja näin, jos on kovin epäsymmetrinen. Niin kuin se usein on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom