Akita Inua olen myös harkinnut seuraavaksi koiraksi. Iso ja komea koira. Onko rodulla perinnöllisiä sairauksia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin sellainen sairaus, kun SA. Se vie vähitellen koiran kaljuksi eli karvat lähtevät. Siinä mielessä ikävä sairaus, että sitä ei voi ennalta havaita ja iskee, kun koira on jo useamman vuoden ikäinen.Originally posted by Jyväbroileri
Akita Inua olen myös harkinnut seuraavaksi koiraksi. Iso ja komea koira. Onko rodulla perinnöllisiä sairauksia?
Originally posted by Andree
Ollaan muijan kanssa hankkimassa koiraa tässä tulevan syksen/talven aikana, ja ainakin itse henkilöhohtaisesti alan kallistua tuon amstaffin puoleen, niin olis kiva kuulla omistajan kokemuksia koirasta...Oon jo jotain netistä löytänyt, ja pitäis kirjastoon seuraavaksi singahtaa, pitää saada mahd.paljon tietoo irti ennenkuin otan mitään koiraa ettei tule kivoja pikku yllätyksiä...
Jos on jotain hyviä linkkejä tiedossa(suomenkielisiä)niin ollos hyvä ja laita muutama näkyviin...
Originally posted by Milo
Meillä on muijan kans amstaffin hankinta ollut jo keväästä asti vireillä. Tänään mennään katsomaan yhtä urospentua ja varmaankin varataan se. Täällä on pentue tulossa syyskuun loppuun mennessä. http://www.amstaffi.cjb.net/
edit: tätä pentua me mennään tänään katsomaan http://www.sunpoint.net/~kingkalle/hauntedhugo.htm
Sakusta saa kyllä todella uskollisen ystävän, kun sen kanssa jaksaa tehdä töitä. Se oppii mielellään ja on oikein miellyttämisen haluinen. Ainakin meidän poika on omiinsa niin kiintynyt, että muut ihmiset ei sitä kiinnosta ollenkaan. Ja, vaikka se on vasta 7 kk ei kukaan pääse kotiin sisään ilman, että siitä kunnolla ilmoitetaan.Originally posted by JJP
Sakussa viehättää älykäs katse ja se, että se on oikeasti rakastava perheenjäsen, jos sitä ei pilaa alistamiseen ja väkivaltaan perustuvalla koulutuksella.
Originally posted by MPV70
Siinä on nauru tiukassa kun 100+ kg jannu taluttaa 6kg ja 3,5kg pölyhuiskia "tules tänne"
Originally posted by Jyväbroileri
Mulla oli staffi n. viisi vuotta sitten. Monet sanoivat että olemme kuin kaksi marjaa. En oikein tiennyt pitikö se ottaa loukkauksena vai kohteliaisuutena. Jahka löydän elämäni daamin niin eiköhän sitä taas koira oteta.
Staffi oli tosi mukava koira. Ainut huono puoli siinä oli sen sairastelut. Sillä tassut tuppas aukeamaan varpaitten välistä. Maha sillä reistaili viimeiset kaksi elinvuotta. Oli ripulia ja oksentelua. Lopulta se kuoli maksasairauteen seitsemän vuotiaana. Tämä oli silti enemmänkin yksilökohtaista, yleensä staffit ovat melko terveitä tassunväliongelmaa lukuunottamatta. [/QUOTE
Minulta löytyy kans pari staffia ja toisella myös saman tyyppinen tassu ongelma. Muuten aivan mahtavia koiria. Nyt
kiinnostais vanhaenglanninbulldoggi tai amerikanbulldoggi mutta avovaimo on eri mieltä :(
Originally posted by AsteriX
Ja mä olen sitä mieltä että koiran omistaja on usein koiransa näköinen! hihi :lol2:
toivottavasti kukaan ei omista mäyräkoiraa
:(Originally posted by XairaX
Postinhakukaveri on poissa,ei kuulu ulina häkiltä kun nousee linja-autosta. Ei ole räkäisiä kirsunviuhtaisuja olohuoneen ikkunassa, karvojakin löytyy enää harvoin ruokalautaselta. Ikävähän tuota on,minkäs teet.