Kohta pääsee taas kalaan!

Joo kovia tarjouksia jatkuvalla syötöllä, tähän mennessä hommattuna pari shakespearen avokelaa -70% ja yks Abu -50%, hyviä peruskeloja. Samaan syssyyn pari korkkivapaa -50% ja mimmille parin kympin ul-setti ettei käy aika pitkäks järvellä. Aina jotain tarttuu mukaan!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kesän paras tulos tähän mennessä on vaappua pienempi hauki, mutta ensi viikonloppuna se muuttuu. Perehdyn jigittelyn saloihin ja otan sen viinapullovedon voittavan kuhan.

Perkele! :wall:

Eikö jigittely onnista :D pirun turhauttavaa se on, jos ettii uusia vesiä.. onko täällä kaloja.. onko oikea väri.. mites kalakeli.. tuulikin tuolla.. ja muutenvaan nirsoja.. prkl..

mut kun se paikka löytyy, ja otti kohillaan, niin jigittely on sitten niin maan parasta :)

KOhta pääsee itekkin taas kalaan. Kyynärpää hajosi, niin ei oo voinut soudella 1,5 viikkoon.. moottoriuistelua kyllä kun onnistun ujuttautumaan kaverien kyytiin :)

Tänään pääsi ite tehdyt vaaput ensimmäistä kertaa tositoimiin, pari pienehköä haukea. Hyvä fiilis kuitenkin jäi, kiva että noi pulikat kelpaavat edes jollekkin. :D

Kyl siin vaan niin kävi, et viikko oltiin kalastamassa, ja joka päivä voitin äijän. Komiat kalasaaliit tuli ja äijäl morkkis, kun tällanen amatööri vei kunnon harrastajaa :D

Kyl siin vaan niin kävi, et viikko oltiin kalastamassa, ja joka päivä voitin äijän. Komiat kalasaaliit tuli ja äijäl morkkis, kun tällanen amatööri vei kunnon harrastajaa :D
Tulee mieleen sellanen tuttu vuoropuhelu kuin:

Mies: Älä heitä!!
Nainen: Noniin hyvä nyt, sun syys että viehe meni solmuun siiman kans.
Mies: No mutta mää koitin sanoo, että älä heitä.
Nainen: Kyllä mää osaan. Avaa nyt toi solmu.

Ja sama ralli jatkuu ja elsun mies oo saanut edes onkeaan kasaan ;)

WP_000473.jpg

Kohtalaisen kelin puitteissa tehty äskpokspikakalareissu onnistui, ja kädet sekä vene pysyi puhtaana. Itikoita oli jälleen kerran riittävästi, ja miten ne osaakin aina juuri lippiksen rajalle porata reiän että kutisee just sauman alta :D

Mutta joku sinne kalalle vaan vetää.. Epäilen, että vielä joku päivä lähden kalalle vaikka olisi jäänyt päivän pakkis lukematta.

Tulee mieleen sellanen tuttu vuoropuhelu kuin:

Mies: Älä heitä!!
Nainen: Noniin hyvä nyt, sun syys että viehe meni solmuun siiman kans.
Mies: No mutta mää koitin sanoo, että älä heitä.
Nainen: Kyllä mää osaan. Avaa nyt toi solmu.

Ja sama ralli jatkuu ja elsun mies oo saanut edes onkeaan kasaan ;)

Ei sentään, mä en lukeudu niihin avuttomiin naisiin :D

Images 039.jpg

Images 023.jpg

24.7.2014

Viime yön saalis. Harjuksen kalastamisen yhteydessä perhoon ottanut saalis. Aiemmin en ole näin suurta kalaa saanut, joten kala päätyi täytettäväksi ja mökin seinää koristamaan. Kalan painosta minulla ei ole tietoa, mutta pituutta kalalla oli 117 cm.

Lisää kuvia mittasuhteiden kanssa voin lähettää yksityisviestinä.

Kireitä siimoja kaikille!

Ihmeellisiä kirouksia näissä kalahommissa perkele!!! mä olen uistellut hyvällä kuha järvellä 2 viimeisen kesän aikana n40h, ainuttakaan kuhaa en ole saanut veneeseen asti.. Samaan aikaan jengi vetää tuolta 5-6 mitta kuhan standardi iltoja :hyper: Kunhan alkaa loma niin mä perkele istun vaikka 3 viikkoa putkeen tuolla että saa sen ensimmäisen jos sitten alkaisi helpottaan.

Mainittakoon nyt vielä että samanlaisilla uistimilla pelailen kun saamamiehet ja veneen nopeudet ym on kunnossa, pidän myös koukkuja hyvässä terässä ei vaan kalajumala salli mulle saalista tällä kyseisellä järvellä.

Ihmeellisiä kirouksia näissä kalahommissa perkele!!! mä olen uistellut hyvällä kuha järvellä 2 viimeisen kesän aikana n40h, ainuttakaan kuhaa en ole saanut veneeseen asti.. Samaan aikaan jengi vetää tuolta 5-6 mitta kuhan standardi iltoja :hyper: Kunhan alkaa loma niin mä perkele istun vaikka 3 viikkoa putkeen tuolla että saa sen ensimmäisen jos sitten alkaisi helpottaan.

Mainittakoon nyt vielä että samanlaisilla uistimilla pelailen kun saamamiehet ja veneen nopeudet ym on kunnossa, pidän myös koukkuja hyvässä terässä ei vaan kalajumala salli mulle saalista tällä kyseisellä järvellä.

Ajeletko vielä samoja reittejä mistä ne saamamiehet? Itselläkin oli alkuun ongelmana väärät paikat. Sitten kun oppi mistä pitää mennä niin johan alko kuhaa nousemaan, ei ollu enää nopeuksilla, kellonajoilla ja siimanpituuksilla väliä.

edit. Uistimella kyllä oli sittenkin vielä väliä. Ihmeen tarkkoja ne oli siitä mitä siellä perässä hinas.

Ajeletko vielä samoja reittejä mistä ne saamamiehet? Itselläkin oli alkuun ongelmana väärät paikat. Sitten kun oppi mistä pitää mennä niin johan alko kuhaa nousemaan, ei ollu enää nopeuksilla, kellonajoilla ja siimanpituuksilla väliä.

edit. Uistimella kyllä oli sittenkin vielä väliä. Ihmeen tarkkoja ne oli siitä mitä siellä perässä hinas.

Juu ajelen samoja reittejä, välillä on ollut vene "kuskina" eräs näistä saamamiehistäkin.. On vaan uskomaton kirous päällä.. Ton uistimen merkityksen allekirjoitan täysin ei tarvitse olla kun pieni väri ero niin toiseen kuha vaappuun napsuu kalaa ja toiseen ei, vaikka muuten uistimet olisivat identtiset.

Mulla on paras kuhavaappu sellainen random huoltoasemavaappu, joka on todella huonosti uiva. Lisäksi vetää vasemmalle kyljelle koko ajan hitaassakin vauhdissa. En edes tiedä miksi tuota "paskaa" joskus kokeilin vetää mutta heti ensi kokeilun menestyksen jälkeen on jatkuvasti ollut perässä kesäiltoina. Ehkä se taika on siinä kun se vetää semisti kyljellään sopivasti siinä 0.5-1 metrissä. Pitäisi vaan jostain löytää lisää moisia, kun on ainoa laatuaan mun pakissa. Viime reissullakin tuli useampi mittakala justiin siihen, muilla pelkkää tyhjää/pieniä kuhia/random haukia.

Mulla on paras kuhavaappu sellainen random huoltoasemavaappu, joka on todella huonosti uiva. Lisäksi vetää vasemmalle kyljelle koko ajan hitaassakin vauhdissa. En edes tiedä miksi tuota "paskaa" joskus kokeilin vetää mutta heti ensi kokeilun menestyksen jälkeen on jatkuvasti ollut perässä kesäiltoina. Ehkä se taika on siinä kun se vetää semisti kyljellään sopivasti siinä 0.5-1 metrissä. Pitäisi vaan jostain löytää lisää moisia, kun on ainoa laatuaan mun pakissa. Viime reissullakin tuli useampi mittakala justiin siihen, muilla pelkkää tyhjää/pieniä kuhia/random haukia.

Joo ei niitten tarvitse aina olla mitään merkki vaappuja että toimisi, ei taida kuhat osata lukea turpalevyn tekstejä. Yksi parhaista mun vaapuista on joku blind Baron taisi maksaa 2€ ui todella vahvalla liikkellä ja kalaa tulee, loput toimivat vaaput onkin sitten Jessejä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom