Kohta pääsee taas kalaan!

Hienoja saaliita molemmilla! Minkä kokoinen toi turpa oli, Garion? Ei ihan tavallinen saalis virvelillä.

Yllätys oli kyllä itsellekin.
bigthumb

bigthumb

bigthumb

Paino n.2kg ja jatkaa sukuaan. Vaikkakin Minnow spoon veti nenästä :D

Seuraavalla heitolla sit.

bigthumb

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En itte ees tota punninnu, mut broidi sanos et vaaka näytti 5-5,5kg mutta ei kyllä omaankaan silmään näyttäny ku joltain nelisen kiloselta.

Aika kookas turpa :O ei ois uskonu että Minnow Spoonillakin voi saada vedestä ylös muutakin kuin terveyssiteitä ja polkupyöriä :D

Aika kookas turpa :O ei ois uskonu että Minnow Spoonillakin voi saada vedestä ylös muutakin kuin terveyssiteitä ja polkupyöriä :D

Meil on serkkupojan kanssa tullu nyt vitsiksi noi Minnow spoonit.
yllätys on ollu pelkästään positiivinen, yksi koukkusesta vieheestä.

Kiusattiin eka jerkkien kanssa ja serkku-poika kokeili tuota vanhaakin vanhempaa Minnow spoonia. Nykäs ennätyksensä samaisella kappaleella. Ei kylläkään tänä vuonna tapahtunnu toi.

Tuostahan Rapalan kauhistuksesta, tulee vielä melkoinen otti-viehe :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siinähän tuli salaatitkin samalla kertaa :D

Pääsispä itekkin kalastelemaan ton kokosia kaloja :/

Meilläkin oli aikoja sitten tuo Minnow Spoon pilkan kohteena ja aina ihmiset lupaili tarjota safkat/kaljat/mitä vaan jos sillä(oranssilla) hauen saan. Varmaan viikon päivät putkeen liotin sitä vedessä mutta mitään ei tullut :D

Kyllä kelpas käydä uittamassa vaappua :rock:

Mahtava keli ja saatiin parit nykyt.

Mitäs täällä haukutaan minnow spoonia :D?

Ite oon saanu kohtuullisen paljon haukia kyseisellä vieheellä.

Itse en ole saanut kuin pari haukea tuolla minnovilla.

Saakeli, toissapäivänä oli ihan mukavankokoinen kala kiinni, ei tainnut edes huomata kun yritin kelailla mutta pääsi sitten uistin irti... Nyt muistuu mieleen miks kalastus on vituttavaa puuhaa :D

Meikä saanut 9/10 kaikista hauista oranssilla pienellä minnow spoonilla. Harmi vaan että siima katkesi ja se jäi sille tielleen. Vaikka olen kuinka yrittänyt kaupoista katsella, ei kyseisellä värillä tuota löydy enää mistään.

Mulla on tuo YRT. On kyllä toiminut, varsinkin pienestä järvestä sillä keskikokoisella minnowilla saa helposti puoltoista kilosia haukia. Melkein kaikki hauet kyllä tullut tuolla, ei ole parempaa :D

Helvetti tässä itteäkin polttelee, vaikka vuosi sitten olin aivan kypsä kalastukseen. Tarvii varmaan kaivaa välineet ja lähteä kokeilemaan.

Ei näyttänyt tuolta honkkaristakaan kyseistä väriä löytyvän. Tuo väri on ilmeisesti kadonnut sukupuuttoon.

Kyllä kelpas käydä uittamassa vaappua :rock:

Mahtava keli ja saatiin parit nykyt.

Missä olette tässä kalastamassa? hienot maisemat mun silmään ja kalassa tunnelmakin on aina hyvä vähintää.. päättäny että lähiaikoina aloitan taas kalastuksen..

Onko kala ollu porukalla syönnillään? Ollaan tuossa parina viikonloppuna oltu kalassa ja ensimmäisellä kerralla saatiin kolme pientä haukea neljän tunnin aikana ja nyt viime lauantaina ei saatu mitään 5 tunnin aikana. Eli aika hiljaista on ollut.. Miten muilla? :)

Kausi aloitettiin mukavalla järvilohen köllykällä viikko sitten. Ihan parhaille kalapaikoille ei päästy kun jäät tulivat vastaan, mutta tästä on hyvä aloittaa!

Liitteet

• IMG_0282.JPG
    IMG_0282.JPG
    274,1 KB · Katsottu: 331
Ei kuha pure viä jigii, mut pari astetta kun vedet viä lämpii niin niin :) Yks 35cm ja 4 parin kilon räkä-särkee, eli haukee on nyt paris päiväs tullu. Kaikki ottanu tekoahven wakeen.

Tossa on vähän jigipakin sisältöä. Kaikkia ei nyt kuvaan saanu mahtuu.

DSC00862.JPG

Suositut

Back
Ylös Bottom