Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
dale77 sanoi:joku voisi kertoa että mitä lupia tarvii kun minä ja kaveri lähetään nokialle vetää uistinta ja me asutaan uudellamaalla. Voisi meinaan kerrankin olla rehellisesti kaikki luvat kunnossa.
Oulujärvellä. lauantain yhteis saalis oli muistaakseni 3170 kiloa.
Tänä vuonna ei olla tulos sm-kisoihi. Oliko toissa vuonna kivijärvellä ne sm-kisat? Siellä eka kertaa kuhaa joutu uistelee eikä siitä tullu oikee mitää.
Mitä cuppia kierrät?
http://www.lohjanjarvicup.com/osakilpailut/kuhauistaja.html kaikki vaan mukaan.Lohjanjärvi on ehkä paras mahdollinen paikka saada se iso kuha.Toissa vuonna kisassa tuli 9.8kg körmy ja yhtena aikasempana vuonna yli 10kg körmy.Itselläkin on kokemusta viime vuodelta 8kg kuhan ylös nostosta Tosin se tuli kisaa edeltävänä päivänä...Kisassa tuli sitten 16 mittakuhaa(yli 40cm) Ja lohjanjärvellä on se hyvä puoli ettei tartte tietää mitään erikoista paikkaa eikun vetämään vaan keskelle isoselkää vettä noin 50m eli pohjaa ei tartte pelätä ;)
Siellähän on meleko körmyjä tullu .
Onko ollu paljokin venekuntia?
Suunnitelmat muuttuu ja sm-kisoihin tulossa. Muistin viime kesän sijotuksen väärin, tarkistelin tilastoja ja neljänsiä oltii eli sm paikka löytyy tälle vuojelle. Nyt tänä vuonna 2 ollaan cupissa.
no kuhauistajassa on yleensä reilut 100 venekuntaa Mitäs cuppia sinä olet kiertäny?
aika paljo venekuntia.
Pohjola-cuppiahan minä. Oulujärvellä vaa saattaa olla yli 100 venekuntaa meijä cupis eli hiipumaa päin.:(
Itte muutan varmaan syksyllä ouluun opiskelemaan ni jos sitte ehtis käymään sielläkin päin kaloja narraamassa
Kannattaa ihmees käyvä.
Mitä tuut opiskelee ja mihi oppilaitoksee? ( sori offtopic)
talotekniikkaa ammattikorkeeseen hain.... saa nyt nähä pääsenkö :D
sedän kanssa toissa viikonloppuna uisteltiin 7,8 kg hauki. ekan kerran lähelläkään ton kokosta sain ite väsyttää
Tuntuko mahtavalta? onha se sit melekone tuupi ollu
jep jep... Onko sul sit oma vene? minkälaine?
ei oo omaa venettä vielä.meijän teami on kuitenki sen verran nuori ku minä olen veneessä vanhin :D
OHO! Mite ootte sijottunu?