Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Äijä
Mitenkäs turvallista noita on käyttää pidempiä jaksoja putkeen? Purkissahan sanotaan, että "tilapäiseen blaablaablaa". Kun nyt diettikaudella tulee lähes joka aamu vedettyä aamulenkkiä parin kofeiinitabun voimalla. Piristävä vaikutus tietty lakkaa, mutta mitenkäs se rasvanpolttoa lisäävä vaikutus? Onkos mitään isompia haittoja? Riippuvuutta ei ilmeisesti kehity kuin yli 300mg päiväannoksilla enkä ole mitään sellaista nyt huomannutkaan.
Originally posted by japa
Miten pitkä vaikutus on yhellä kofeeni tabulla?
Originally posted by metalman
Yleensähän tupakointi halutaan lopettaa, koska yleiskunto huononee, tulee paha olo, jatkuvasti sairas jne. ainakni minä lopetin näistä syistä, lopettaminen oli vaikeaa ja olin riippuvainen.
Originally posted by paddington
nikotiini 99
metamfetamiini poltettuna 98
krakin poltto 97
metamfetamiini ruiskutettuna 92
diatsepaami 83
sekobaritaali 82
alkoholi 81
heroiini 81
nuuskattu amfetamiini 80
nuuskattu kokaiini 71
kofeiini 70
PCP 57
marihuana 22
ekstaasi 20
psilosybiinisienet 19
LSD 16
peyote 15
(Perrine, 1996)
Originally posted by Pomme
Originally posted by metalman
niin että ihan hupinas sitten poltit ja nuuskasit 5 vuotta?
Niin, ja kun lopetin ei tullu minkäänlaisia vieroitus oireita. Mun käsittääkseni nikotiiniakäytetään siksi että siitä tulee hyvä ja rento olo. Voin olla väärässäkin. Toivottovasti en ole käyttänyt´nikotiinia väärään tarkotukseen
sen takiahan sulla tulee se hyvä ja rento olo koska sun elimistö on tottunu saamaan sitä nikotiinia ja kun se taas saa sitä niin tule tollanen olo :D muuten ihan hyvä
Originally posted by turre101
Tästä yksinkertasempi jannu tuumaa että kas, tupakkaa polttelin ja lopetin vaivatta niin tässähän voi ihan huoletta nyt laittaa heroiinia koneeseen, en mä VOI siihen jäädä koukkuun..