cuscus sanoi:Ei ollut vaan vieroitusoireista kysymys? ;)
Voihan se olla mutta juon niin harvoin kahvia että en usko tulleeni riippuvaises. Viimeksi join joku 3 vrk sitten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
cuscus sanoi:Ei ollut vaan vieroitusoireista kysymys? ;)
Ainajupeliz sanoi:Yleensä.. :D
Kuumetta en ole koskaan kuullut tulevan, mutta kuuma kyllä voi tulla. Kofeiini lisää sydämen lyöntitiheyttä ja vilkastuttaa verenkiertoa, joten pikku hiki voi helposti tulla jos ei ole tottunut kahviin. Se menee kyllä ohi kun hieman enemmän juot kahvia.CiioN sanoi:Onko kellään muulla sellaista ongelmaa, että kahvista nousee kuume ja tulee muutenki aivan hirveä olo?
Joskus sillon harvoin kun kuun asento on oikea ja kolibrit lentävät napapiirillä niin mulle tulee aamukahvin jälkee vitun paska/kuumeinen olo. Lihakset iha helvetin "herkät" tai jotain muuta hämärää. Sellane yleisesti outo ja sekava fiilunki. Varmaankin liian suuri määrä liian vahvaa kahvia aiheuttaa mulle ton. Emmä tiiäCiioN sanoi:Onko kellään muulla sellaista ongelmaa, että kahvista nousee kuume ja tulee muutenki aivan hirveä olo?

Mitnick sanoi:Joskus sillon harvoin kun kuun asento on oikea ja kolibrit lentävät napapiirillä niin mulle tulee aamukahvin jälkee vitun paska/kuumeinen olo. Lihakset iha helvetin "herkät" tai jotain muuta hämärää. Sellane yleisesti outo ja sekava fiilunki. Varmaankin liian suuri määrä liian vahvaa kahvia aiheuttaa mulle ton. Emmä tiiä![]()

Ai vittu meinaaks, oonki lukenu demist jotai tollast!!Testorage sanoi:Kuukautiset...![]()

:down:Tikari sanoi:Meillä kävi töissä viimevuoden kesällä RedBull'sin esittelijätyttöjä, jotka toi kaikille tölkit. Voi ristus sitä väsytyksen määrää kun olin sen kietaissut huiviini. Melkein nukahdin loppupäivänä tietokoneen ääreen töissä, sain kirjaimellisesti nipistellä itseäni että pysyin hereillä.
Pantani sanoi:2 kofeiinipilleriä = 200mg? Jos toi vaan on liikaa kerralla? Kaffetta saa meinaan litkiä jonkun verran jos yhtänopsasti ton määrän haluaa elimistöönsä kuin noista pillereistä tulee...
JohnnyB sanoi:Ai, saa vai?
"Kupillinen suodatinkahvia (1,25 dl) 90 - 110 mg kofeiinia"Lähde: http://www.kahvi.net/kahvin_koostumus/
Kaksi kuppia suodatinkahvia = 2 kpl kofeiinitablettia.
:whip: 
Pantani sanoi:Niin no... Sainhan tehtyä idioottimaisen postauksen.
ja imeytymisnopeudesta väittäisin että nestemäisenä nautittuna kofeiini imeytyy nopeammin.JohnnyB sanoi:2,5 dl kun on niin hirveä määrä juotavaa, ettei kukaa normaali ihminen sitä pysty kerralla nauttimaanja imeytymisnopeudesta väittäisin että nestemäisenä nautittuna kofeiini imeytyy nopeammin.
lampunjalka sanoi:Ai on vai??
Noh, itse ihmettilin tossa useampi aika sitten kun join n.3-4dl kahvia ja otin kofutabun tai kaksi, niin väsyin vain lisää! Noh kuten tuolla aiemmin mainittiin taitaa olla normaalia, kofeiinin "yliannostuksen" oireita..
Nykyään kahvi toimii paljon paremmin, kun olen juonut sitä vähemmän.