Kivennäisvesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peptidi
  • Aloitettu Aloitettu
Miten kivennäisvesi eroaa normaalista vesijohtovedestä
sisällöltään? Miksi se maksaa niin paljon? Voisiko
kivennäisvedestä olla enemmän hyötyä palautumisessa
kovasta aerobisesta harjoituksesta, kun pitkäkestoisen
liikunnan jälkeen keho suorastaan huutaa nestettä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vastatkaa ny joku jolla on jotain hajuu.. :D itekin haluisin tietää...

Sen verran mä osaan sanoo kun en ite kauheesti noista limppareista tykkää ni täs on ihan YKKÖNEN!: Vissyä (mieluiten jotain mitä on maustettu jollain exoottisella hetelmällä) + (omena)mehua. Ja suhde silleen että vissyä snadisti enemmän! Voi että kun on namia ja voi että kun lähtee jano tolla!

Kyllä se vissy ihan hyvää on, mutta joillakin se tuppaa turvottamaan paikkoja... ei mulla vaan. En kyllä sita kauheesti juokaan, mutta toi mun drinksu on kyllä ihan ygönen!

Lee Haney puhui aikoinaan jostain happivedestä,mikä kuulemma auttoi palautumisessa??
Kivennäisvesissä on niin vähän suolaa (juuri näissä miedoissa),että tuskin turvottaa,mutta nämä ns.kunnon Vichyt niissähän on suolaa kai aika paljon ja nehän on alkujaan myyty apteekeissa,taisivat olla ekoja närästyslääkkeitä.

Olisikohan alkuperäinen kirjoittaja tarkoittanut kivennäisvesillä näitä mineral water -vesiä, joissa ei ole hiilihappoa? Siis maistuu tavalliselle vedelle, on vain jotain mineraaleja mukana. Olen usein ulkomailla luullut ostavani vissyä janoon ja pettymys on ollut suuri, kun juomassa ei olekaan hiilihappoa. Kai ne suolot kuitenkin auttaa nestetasapainon ylläpitämisessä ainakin tällaisella h-tillisellä helteellä.

HEHEHEHEHHE Tosta naiskoviksen jutusta tulikin mieleen kun ekaa kertaa etelässä tilas raflasta tota "vissyä". "Could I have some mineral water, please." "Yes, gaz or no gaz?" Mä olin niiq "Mitä vittua"
En tajunnu mistään mitään. Sitten perus suomalaiseen meininkin kun ei jotain tajua "Jees, jees". No jäi sitten kuplat saamatta :( Sittenkun kavereitten kanssa tajuttiin niin jakso naurattaa jostain syystä (ööh... viina) toi kaasu-juttu. Jotenkin oli hassu toi suora käännös suomeen "Vissyä, kaasulla vai ilman" :p

Joo sori myöhästyny vastaus. :) Tarkoitin siis alkuperäisellä kysymykselläni mineraali/kivennäisvettä (esim. BonAqua). Kannattaako siis hirveen hellehölkän jälkeen nauttia hiilihapollista vichyä vai matalahiilihappoista mineraalijuomaa?

otsoni vesi

otsoni vedestä oli joskus aikoinaan puhetta.lee haney varmaan tarkoitti nimen omaan sitä,se kuulemma estää maitohappojen kertymistä suorituksen aikana.mistähän sitä otsonoitua vettä nyt sitten sais?

Re: otsoni vesi

Originally posted by arnold
otsoni vedestä oli joskus aikoinaan puhetta.lee haney varmaan tarkoitti nimen omaan sitä,se kuulemma estää maitohappojen kertymistä suorituksen aikana.mistähän sitä otsonoitua vettä nyt sitten sais?

Muistaakseni Goldsilla oli silloin alussa tarjolla justiinsa tota otsonivettä.//tms//
Eipä siitä sen ihmeempää hyötyä ollut , ainakaan minulle.
:cool:

Originally posted by Peptidi
Joo sori myöhästyny vastaus. :) Tarkoitin siis alkuperäisellä kysymykselläni mineraali/kivennäisvettä (esim. BonAqua). Kannattaako siis hirveen hellehölkän jälkeen nauttia hiilihapollista vichyä vai matalahiilihappoista mineraalijuomaa?

Vähän asian viereen.... (en mahda mitään, isä savolainen)

Kokeilkaapa janojuomana helteellä rasvaton piimä + appelsiinituoremehu 50%50%.... (jos oikein jano voi "jatkaa"
kylmällä vedellä....)(tulee hiilarit,kivennäiset,valkuaiset samalla vaivalla.... suhteet ei varmaan ihan ravino-opillisesti kohdillaan, mutta kuitenkin..... ainakin itsellä helteillä ei meinaa ruoka maittaa
kun vasta yöllä ja onhan joskus nukuttavakin.....)

Maistakaa ensin ja yökätkää vasta sitten...

Pistäähän meidän jokaisen kulta, marko (buntsi bum, buntsi bum bum!) litran vettä kannuun sängyn viereen illalla, ja juo sen aamulla. Hän kyllä jaksaa sepittää hyvästä olosta jne.

Originally posted by mik99
onko liiallisesta vichyn ym..liika juomisesta haittavaikutteita..?

tulee kusihätä??

muistaakseni kesällä oli juttua, että suomalainen vesijohtovesi sisältää saman määrän kivennäisaineita yms. kuin vichyt ja muut..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom