Kitaristit hoi!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Stochelokin näyttää nykyään pyörittävän jotain online academyä. Liekö vaihtanut keikkahommia siihen, vai mitä. Paljon löytyy opetusmatskua youtubestakin.

Toi edellinen kipale oli kyllä kuin kitaransoiton 110 metrin aidat. Noin niinku suorituksena. Hirvee meininki koko ajan, mutta musiikkia tuolta seasta oli todella vaikea löytää. Se on näiden jazz-kipaleiden ongelma välillä meikäläisen kohdalla. Mutta tota plektrakäden työskentelyä on kyllä hieno katsoa.

Joo, noi klasari- ja flamengojutut on vielä ihan oman maailmansa. Näppärä kaveri kyllä tuossa yllä. Onnistuu tommoiset hevitilut ja sweepit näköjään sormikinkin soitettuna.

En oo itse koskaan vaivautunut tota tyyliä opettelemaan. Pitäs kai pistää toi koko oikean käden asento ja tekniikka aika uusiksi. En oo edes mikään ihan hirveä fani ton nailonkielisen soundille noin yleisesti, vaikka esim. jotkut flamengojutut onkin todella makean kuuloisia.

Onnistuu tommoiset hevitilut ja sweepit näköjään sormikinkin soitettuna.

Oikeastaan noi ei ole sweepejä, vaan "puhtaita" arpeggioita, kun ne näppäillään erikseen. :) Melko näppärää näpräämistä kyllä ja koko lailla pitkin ja poikin kaulaa! Pientä synkkakngelmaa oli siinä ekan esimerkin alkuosassa, mutta menköön. :)

Flamengo ja Pago de Lusia, kova parivaljakko ;)

Oikeastaan noi ei ole sweepejä, vaan "puhtaita" arpeggioita, kun ne näppäillään erikseen. :)
En katsonut suurennuslasilla tai hidastettuna, mitä siellä oikeasti tapahtui, mutta meinasin siis tekniikkaa, jossa arpeggio soitetaan vaikka peukalolla rullaamalla kieliä alaspäin tai vetämällä jollain muulla sormella kieliä ylöspäin, jolloin periaate on käytännössä sama kuin plektralla soitettuna. En tiedä, onko noille ihan oma nimensä klasaripiireissä tai muuten.

Tota ylöspäin vetämistä voi sitten yhdistää esim. kieli kerrallaan soitettuun nousevaan arpeggioon, jolloin saa hyvän kuuloisen, eräänlaisen nousevan ja laskevan arpeggion (muoks. riittävän nopeasti ja sulavasti yhteen soitettuna siis).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En katsonut suurennuslasilla tai hidastettuna,

En minäkään (eikä se ollut kuittailua, pelkkä kommentti). :) Ylipäätään näytti käyttävän klasarityyliin eri kynttä eri kielelle, tarkemmin en tutkinut.

En tiedä, onko noille ihan oma nimensä klasaripiireissä tai muuten.

Ei tietoa, mutta voisi kuvitella, että on. Siinä sweep on mun mielestä kuvaava termi.

exqagn.png
Tuollainen perheenjäsen pitäisi huomenna noutaa. Saapas nähdä innostuuko sitä kovastikin räpeltämään.

Kyllähän minä tietenki tossa vaiheessa kun olin saanu sen kasaan nii sen verran sitä pistin soittokuntoon että sain kokeiltua miltä kaula tuntuu soittaessa ja jouduinki sitä hioon muutaman kerran. Jännitti se ottaa ekat äänet, ihan totta. Onneks huomasin nopeesti että sehän soi ja saa vireeseenki vielä kaupan päälle. Ja soi vielä mun mielestä ihan hyvin, joskaa mulla ei ole mistää kalliimman pään kitaroista oikeen mitään kokemusta että huono vertailla niihin. Herättää silti kyllä sellasta pientä ylpeyttä soitella tolla :)

eikä se ollut kuittailua, pelkkä kommentti
En minä sitä siis sillä ottanutkaan. Muokkasinkin tuolloin jo kertaalleen tota edellistä viestiä, ettei kuulostais niin äkäiseltä :D Mikä ton akkarin malli on? Pääsitkö testaamaan ennen ostamista? Halvemmissahan on suuri mahdollisuus, että joutuu vähän säätämään vielä ostamisen jälkeen.

Propsit @>MiKa< lle. Näyttäisi olevan aika perinteiseen tyyliin tehty ulkonäöllisesti tallaa lukuunottamatta, mutta itse tykkäänkin juuri tuollaisesta. Käy helposti silmään liika koristelu tai yksityiskohdat. Taisin kysyä viimeksikin, mutta jos jaksat jotain ääninäytettä vielä laittaa, niin mielenkiinnolla kuullaan.

Noi Deanin sähkikset tuossa on vähän kuin Ed Hardyn paitoja katselisi, ts. hirveitä :D

Viimeksi muokattu:
Perinteiseen tyyliin kyllä ja mahdollisimman yksinkertasesti yritin tehdä ja teinkin. Tallaan vähän omaa muotoa niin tunnistaa omaks. Saatoit kysyä joo, voinhan minä jotain nyt nauhotella kun sen valmiiks sain, ei kyllä ole mitään kännykkää ja järkkäriä ihmeellisempää nauhoitusvehjettä että mutta joo, otan niillä.

Noi Deanin sähkikset tuossa on vähän kuin Ed Hardyn paitoja katselisi, ts. hirveitä :D
Muuten sama, mutta ML79 on jotain kauneinta ikinä imo. Sen kun sais seiskana niin voi pojat :cool: razorbackeja joitakin nähnyt seiskoina (en kyllä muista oliko ihan Deaneja, vai jonku muun firman) mutta ne ei oo koskaan iskenyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom