Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika siisti temppu kyllä :O pitää varmaan itekki opetella. Kitaristi siis tiluttaa lasin säpäleiksi.
http://www.myspace.com/kvazaer
tosson jotain paskaa, äänitetty vuonna -53 sb 128:lla ja jollain 286 atarilla tjsp
yritin opetella äänittelyn saloja, ja tosson tulos. Jäi lyhyeksi kun meni hermot kaikenmaailman vst dsp hommien kanssa kun ei tajunnu mitään ja oli paska kone.
Nonii kyl sillä alkuun pääsee ja näkee onko sit kiinnostusta treenata koska sitähän soittaminen vaatii. Kirjaudus vaikka muusikoiden.net ja lueskele sieltä aloittelijoiden osioo tai lainaa kirjastosta/osta suuri kitarakirja. Saat taatusti apuja jos ei haluja soittotunneille.Ostin juuri ensimmäisen kitarani kun oli tarjouksessa tuollainen aloituspaketti, Fender Stop Dreaming, Start Playing! Affinity Strat Special Black - Kitarapaketti vahvistimella, eli edullinen sähkökitara on kyseessä. Olen harjoitellut johnny cashin walk the linen introa ja nyt vaan pitäisi siitä sitten päästä jotenkin eteenpäin.
Kattele kirjastosta soittokirjoja. Sieltä lähti mun ura liikkeelle! Joka tosin on jo loppunut....Ostin juuri ensimmäisen kitarani kun oli tarjouksessa tuollainen aloituspaketti, Fender Stop Dreaming, Start Playing! Affinity Strat Special Black - Kitarapaketti vahvistimella, eli edullinen sähkökitara on kyseessä. Olen harjoitellut johnny cashin walk the linen introa ja nyt vaan pitäisi siitä sitten päästä jotenkin eteenpäin.