Kitaristit hoi!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Aika siisti temppu kyllä :O pitää varmaan itekki opetella. Kitaristi siis tiluttaa lasin säpäleiksi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Aika siisti temppu kyllä :O pitää varmaan itekki opetella. Kitaristi siis tiluttaa lasin säpäleiksi.

Minäpä opetan: Nupit kaakkoon, viinilasi (mieluiten halpa-halli) ämyriin kiinni ja huiluääntä 12 välistä oktaaverilla.

Ite tykkään mun mentorin suorituksesta:

Vaikka vähän offtopic.

http://www.myspace.com/kvazaer

tosson jotain paskaa, äänitetty vuonna -53 sb 128:lla ja jollain 286 atarilla tjsp :)

yritin opetella äänittelyn saloja, ja tosson tulos. Jäi lyhyeksi kun meni hermot kaikenmaailman vst dsp hommien kanssa kun ei tajunnu mitään ja oli paska kone.

http://www.myspace.com/kvazaer

tosson jotain paskaa, äänitetty vuonna -53 sb 128:lla ja jollain 286 atarilla tjsp :)

yritin opetella äänittelyn saloja, ja tosson tulos. Jäi lyhyeksi kun meni hermot kaikenmaailman vst dsp hommien kanssa kun ei tajunnu mitään ja oli paska kone.

Eipäs ollenkaan paskempaa. Mitä tässä nyt ensimmäisen raidan perusteella arvioin. Hyvä stoned - meininki, yhdistettynä kuitenkin välillä vähän raffimpaan soundiin. Not bad at all!

Tässä meikäläiseltä yks testivideo, yrittäny vähän opiskella tota nauhottelua & editointia. Ekoja tekeleitä, virheitä siis löytyy :)

Tossa on käytössä Jackson SLSMG Soloist johon oon tunkassu Seymour Duncanin SH-6 Distortion -mikit (vähän vaikee saada noista tommosta herkempää soundia) ja varsinaisena nauhotusvermeenä Line6 POD X3, joka on on suoraan kiinni tietokoneessa USB-piuhalla. Softana Audacity. (ilmaissofta)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen tässä viime päivien aikana etsinyt uusia neo-klassisen kitaroinnin taitureita, joita voisi kuunnella ja joiden kappaleita voisi opetella soittamaan. Mitään vinkkejä? Keitä neo-klassisia kitaristeja pakkotoiston kitaramiehet kuuntelevat? Omaan listaani kuuluu muunmuassa Jason Becker, Tony MacAlpine ja Marty Friedman.

Pistetään vielä ylläolevalta hyvä sormiharjoitus:

Tosta sitten akkarille hyvä treenibiisi:

En mä noita itsekään tempoon puhtaasti soita tältä istumalta, mutta todella hyviä treenibiisejä. Vielä mä joku päivä kaivan metronomin kaapista ja otan ainakin ton ekan asiakseni. Nunolla on muuten, asiasta viidenteen, yksi ylivoimaisesti parhaita tatseja noista raskaamman musan kitaristeista. Lisäksi rytmillisesti tosi maukkaita juttuja. Harmi, että sekos siihen autotallisoundiinsa joskus 90-luvun loppupuolella.

Mulla on ihan perus Roland Cube 40XL ja mietin miten pääsis mahollisimman samantyyppiseen soundiin kun David Gilmourilla. Lähinnä kaipaisin neuvoja EQ, minkä verran bassot, keskiäänet ja treblet. Varmaan kannattaa käyttää reverbiä, delayta, vähän chorusta? Käytössä siis vahvarin sisäänrakennetut efektit eikä muuta. Sustaineria ym. ei myöskään löydy. Eikä mieluiten kommentteja, että et voi saada Gilmourin soundia, koska tiedän, että pitäisi käyttää tonneja efekteihin ja vahvareihin sekä ite kitaraan ja mikkeihin, mutta pyrinkin mahollisimman samantyyppiseen soundiin tolla vahvarilla.

Ostin juuri ensimmäisen kitarani kun oli tarjouksessa tuollainen aloituspaketti, Fender Stop Dreaming, Start Playing! Affinity Strat Special Black - Kitarapaketti vahvistimella, eli edullinen sähkökitara on kyseessä. Olen harjoitellut johnny cashin walk the linen introa ja nyt vaan pitäisi siitä sitten päästä jotenkin eteenpäin.

Ostin juuri ensimmäisen kitarani kun oli tarjouksessa tuollainen aloituspaketti, Fender Stop Dreaming, Start Playing! Affinity Strat Special Black - Kitarapaketti vahvistimella, eli edullinen sähkökitara on kyseessä. Olen harjoitellut johnny cashin walk the linen introa ja nyt vaan pitäisi siitä sitten päästä jotenkin eteenpäin.
Nonii kyl sillä alkuun pääsee ja näkee onko sit kiinnostusta treenata koska sitähän soittaminen vaatii. :) Kirjaudus vaikka muusikoiden.net ja lueskele sieltä aloittelijoiden osioo tai lainaa kirjastosta/osta suuri kitarakirja. Saat taatusti apuja jos ei haluja soittotunneille.

Kattele kirjastosta soittokirjoja. Sieltä lähti mun ura liikkeelle! Joka tosin on jo loppunut....

Suositut

Back
Ylös Bottom