Kitaristit hoi!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ite tuli hommattua akustinen kitara ja nyt oon rämpytelly jtn helppoja riffejä ku itse soitosta ja nuoteista ei ole mitään hajua. tabeista jtn näppäilly enimmäkseen maidenia, fear of the dark, ghost of the navigator, dont look to the eyes of the strangers, ja muita "helppoja" riffejä

dickinsonin omaa tuotantoa, tears of the dragon on kans komia kappale soittaa mut aika haastava meikän taidoilla.

noo kyllä se siit', breaking the law introsta kaikki lähti ja nyt sormet tottelee jo jotenkin =)

lähti tilaukseen tollanen toneportin line6 ux1, kun pitää päästä nauhottelemaan
Onko teillä ja onko hyväkin käytössä?

Mulla on toneportin Gx, joka siis on pelkästään kitaralle tarkotettu. Hyvinhän tuo minulla on pelittänyt, itse asiassa niinkin hyvin että heitin Microcuben kaappiin. Nauhoituksen olen hoitanu macin omalla GarageBand-ohjelmalla. Ihan jännä "lelu" on, joka ajaa ainakin minun tapauksessa vahvistimen asian.

on tuota kitaraa koht 9 vuotta tullu soiteltua, oma musiikkimaku ulottuu iha oopperasta aika raskaaseen heviin, mutta ite tulee soiteltua lähinnä tuota raskaampaa puolta..

Nii ja tommonen halpa ibanezi löytyy, stratocaster malli, ja sitte tietenki tommone zoomi efekti boksi

Jos joku sattuisi tietämään mistä saisi soinnut Scorpionsin biisiin I'm leaving you...soolot löytyi kyllä mutta soinnut, ja kun ei ole sävelkorvaa että ite löytäis ne. Kiitos!

www.ultimate-guitar.com on loistava paikka sointujen/tabujen hakuun. Löytyy niin tekstimuodossa kuin myös guitarpro yms softille

Nythän kävi niin kuin monille on huonoille kitaristeille on käynyt, eli tästä kitaristista tuli basisti :dance:

Puolisen vuotta nyt soitellut bändissä bassoa ja nelikielinen vei voiton tämän soittajan sydämessä. Siitä seuraa tottakai se että uutta kamaa on hommattava. Tokain Jassopasson rinnalle hommasin Fenderin Mark Hoppus -signature precisionin ja vahvistimeksi Genz-Benz Shuttle 6.0 combon. Genzusta irtoaa lisäkaapin kanssa 600w, joten jalkoihin ei enää tarvitse jäädä. Hoppusbasson Surf green väritys on sitten sellainen josta kaikilla tuntuu olevan mielipide :D

Uutta rokkibändiä ollaan kitaristikaverin kanssa pistämässä pystyyn. Eli jos tykkäät suorasta rockista tyyliin Hellacopters/MC5, sekä soitat kitaraa tai rumpuja, niin ota ihmeessä yhteyttä! Tapahtuu siis Kuopiossa. Muusikoiden.netin pikaviesti tavoittaa http://muusikoiden.net/jasenet/kuvaus.php?id=64257

Ibanezin S520 löytyy ja peaveyn valveking, jotain pedaaleja ja yamahan akustinen kans. kolme vuotta soiteltuu..

tulee soiteltua sellasta guthrie govan, dream theater jne tyylistä kikkailua, mut myös ihan kaikenlaista rokkia ja bluesia

Meikä o viimeaikoina innostunu bluesista vähä. Ei musta mitää bluesmiestä tuu mutta tällane srv, eric clapton ja varsinki jimi hendrix ruvennu uppoo aika hyvin :) kitaratunneillaki harjotellaa pride & joyta:rock:

Tuli sitten ostettua monta vuotta kestäneen harkinnan jälkeen eka sähkökitara.

Nyt kotosalla on käytetty, mutta nätisti pidetty punainen Ibanez Rx170.
Kielet piti vaihtaa ja ostaa tarpeelliset releet (vahvari, piuha, hihna ja muutama plektra)
Vahvari on Roland Micro Cube Ltd Red.

Vielä kun opettelis soittamaan muutakin kuin biisien alkuja. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Meikä o viimeaikoina innostunu bluesista vähä. Ei musta mitää bluesmiestä tuu mutta tällane srv, eric clapton ja varsinki jimi hendrix ruvennu uppoo aika hyvin :) kitaratunneillaki harjotellaa pride & joyta:rock:

Henkka oli iha kunkku! voin sanoo että löydät ittes vielä plokkaamast korvakuulolta vanhojen blyyssimiesten lickejä 24/7 ja ipodin lopulta täytät bluesrokilla.:rolleyes: Niin siinä vaan käy! ja rupeet himoitteen vanhoja vintage kamoja ja jajaja:arvi:....

Ittellä nyt japsi lespa ja Orangen Tiny Terrori, joku kolomekolomevitone tai strato vois olla kiva...ja vieläku soittaa oppis:D

Henkka oli iha kunkku! voin sanoo että löydät ittes vielä plokkaamast korvakuulolta vanhojen blyyssimiesten lickejä 24/7 ja ipodin lopulta täytät bluesrokilla.:rolleyes: Niin siinä vaan käy! ja rupeet himoitteen vanhoja vintage kamoja ja jajaja:arvi:....

Ittellä nyt japsi lespa ja Orangen Tiny Terrori, joku kolomekolomevitone tai strato vois olla kiva...ja vieläku soittaa oppis:D
Ruvetaa ens kitaratunnil kattoo Little Wingiä:thumbs:. Ah se on nii ihana:haart:. Ja kotiläksynä on ottaa E-duuri 5:stä paikkaa kaulalta ja niiden ympäriltä asteikot :P

Pistetäänpäs tännekkin pari kuvaa tuosta 2008 Limited Editionista, oli helkkarin komee kitara!

Liitteet

• EBMMLE 001.webp
    EBMMLE 001.webp
    24,4 KB · Katsottu: 158
  • EBMMLE 002.webp
    EBMMLE 002.webp
    68,3 KB · Katsottu: 227
  • EBMMLE 006.webp
    EBMMLE 006.webp
    31,2 KB · Katsottu: 206
  • EBMMLE 007.webp
    EBMMLE 007.webp
    21,8 KB · Katsottu: 183
  • EBMMLE 008.webp
    EBMMLE 008.webp
    41 KB · Katsottu: 224
Löytyykö pakkikselta klassisen kitaran soittajia, vai onko kaikki raskaamman musiikin puolella?

Itse olen soittanut akustista/klassista kitaraa varmaan 6v: ensimmäiset 2vuotta kansalaisopistossa josta vaihdoin musiikkiopiston puolelle. Nyt musiikkiopistossa 2/3 tutkinto suoritettuna, ja pitäisi alkaa treenaamaan 3/3.

Ja sitten asiaan: TUHANNES VIESTI :dance2::dance2::dance2::dance::dance::dance::rock::rock::rock::kippis1:

Löytyykö pakkikselta klassisen kitaran soittajia, vai onko kaikki raskaamman musiikin puolella?
Täältä ainakin löytyy toinen klassisen kitaran soittaja. Kävin yksityistunneilla kuusi vuotta ja nyt yritän pitää taitoa yllä ihan itsekseni soittelemalla. Varsinaista klassista musiikkia tulee aika vähän soitettua, pääasiassa soittelen klassisella tekniikalla kevyttä musiikkia. Mun bravuuri on tylsästi perinteinen Stairway to heaven! :D Perinteiset espanjalaiset klassiset kitarabiisit on myös lähellä sydäntä. Niitä kun vertaa johonkin sähkökitararäminään, niin vaikea kuvitella, että alkuperältään samasta soittimesta on kuitenkin kyse. Ihailen kuitenkin suuresti myös niitä, jotka oikeesti osaa soittaa sähkökitaraa, mutta ei oo vaan mun juttu.

Akustinen soi täälläkin. Yamahan teräskielinen LL-16 on ollut ahkerassa käytössä ja soittelen siis fingerpicking tyylillä. Tommy Emmanuel on esim. yksi idoleista.

Akustinen soi täälläkin. Yamahan teräskielinen LL-16 on ollut ahkerassa käytössä ja soittelen siis fingerpicking tyylillä. Tommy Emmanuel on esim. yksi idoleista.

jos oppis soittaa yhtä hyvinkui tommy emmanuel, nii vois sanoa että ei ois duunista pulaa:D ihan käsittämätön jätkä soittelemaan kitaraa:lol2:

Jep, itse musiikkiopistossa "opiskelen" klassisen kitaran soittoa, mutta harvemmin sitä tulee muissa tilanteissa soitettua. Mutta se hyvä puoli tuossa on, että kun oppii soittamaan tuolla kunnolla, niin osaa melkein soittaa mitä vaan. Paitsi jotain sooloja sähkökitaralla.

Tämmöstä tänään eli Jackson KV-2 USA. Ibaan tottuneena paksumpi ja leveämpi kaula eikä se fakta, et se on maalattu tee siitä yhtään sen kivempaa soittaa :jahas: Muuten kyl varsin bueno, orkkisfloikka, duncanit, laadukas viimeistely jne.

Liitteet

• jaska 001.webp
    jaska 001.webp
    37,4 KB · Katsottu: 219
  • jaska 002.webp
    jaska 002.webp
    23,3 KB · Katsottu: 213
  • jaska 003.webp
    jaska 003.webp
    37,3 KB · Katsottu: 195

Suositut

Back