Minulla on tuo omen-6. Hyvä hinta-laatu suhde. Jämäkkä laite ja hyvin on palvellut toista vuotta.Onko täällä kellään kokemusta SCHECTER OMEN 6-kitarasta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla on tuo omen-6. Hyvä hinta-laatu suhde. Jämäkkä laite ja hyvin on palvellut toista vuotta.Onko täällä kellään kokemusta SCHECTER OMEN 6-kitarasta?
Minulla on tuo omen-6. Hyvä hinta-laatu suhde. Jämäkkä laite ja hyvin on palvellut toista vuotta.
Meinaat vissiin (eikä ees vissiin vaan tarkotat) Eb virettä. Eli normivireestä puoli sävelaskelta alaspäin.Osaisiko kukaan kertoa miten kitara viritetään D#A#F#C#G#D#. Digitaalinen viritin löytyy mutta siitä ei löydy kuin perus asteikko.
No viritysmittareita käännät siihen suuntaan että mittari menee alaspäin ja ruutuun tulee D#,A#,F#,C#,G#,D# riippuen kielestä.Eli mites se onnistuu.
Osaisiko kukaan kertoa miten kitara viritetään D#A#F#C#G#D#. Digitaalinen viritin löytyy mutta siitä ei löydy kuin perus asteikko.
Sitten tehdään vaikea fakiiritemppu, eli painetaan viritettävää kieltä ykkösvälistä ja viritetään mittarin mukaan.Osaisiko kukaan kertoa miten kitara viritetään D#A#F#C#G#D#. Digitaalinen viritin löytyy mutta siitä ei löydy kuin perus asteikko.
Tuli jo eilen onniteltua Chrisseä mesessä, mutta vielä kerran täälläkin. Mahtava peli ja halvalla lähti! Adam02:sen Yngwien reseptikirja on suosikkivideoitani. http://video.aol.com/video-detail/yngwie-malmsteens-recipe-book-promo/1797259521
Mietin nyt talvi/kevään mihin tulen satsaamaan. Playbackistä houkuttelisi kovasti tilata Triple Rectifier, mutta sen hinta heittelee ja valitettavasti noussut joulusta 250e. Kun se tippuu taas parin tonnin kieppeille voi alkaa jo harkitsemaan.