Olin samaa juuri sanomassaKantsii punnita sitten vielä ton Thomannin kannattavuutta. Harvemmin enää halvin kauppa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin samaa juuri sanomassaKantsii punnita sitten vielä ton Thomannin kannattavuutta. Harvemmin enää halvin kauppa.
pystyykö vinkkaan halvempia kauppoja? Itselläkin tällaiselle olisi pian tarvetta kun pitäis lähtee kalustoa lisään/uusiin.
Ja Fenkun Stratot ja Telet aivan mahottoman halpoja. Kuinkahan isoja satseja noi oikeen ostaa kun American Standardkin on muutaman satasen halvemmalla kuin Thomannilla (joka tunnetusti myös ostaa isoja satseja).Laney-merkkiset vahvistimet on aivan käsittämättömän halpoja tuolla Digital Villagessa. Eli jos nyt haluaa halvalla brittihenkisen putkivahvistimen, niin nyt oikea aika tilata. Ja nuo ovat siis myös briteissä valmistettuja ihan halvimpia pelejä lukuunottamatta, eli ei tule edes tuettua vinkuintian tuotantoa.... Ainakin rokkiin ja wanhan liiton metalliin nämä ovat loistavia pelejä.
Hehheh suunniteltii just kavereiden kans et mennää koulun kevätjuhlaan soittaa sellane hauska medley. Täl hetkel ollaa mietitty et voitas vetää pätkiä seuraavista biiseistä tässä järjestyksessä: umbrella kertsi, metallica one tuplabasarikohta, he's a pirate themeä jonku matkaa, claptonin laylaa, nothing else mattersia vähän, ja sitten vielä canon rockia :D. Pitäs vielä vähän jota keksiä. Miltäs kuulostaa lista? :D
Heh voihan ne olla juuri niitäkin :D. Mutta kun tarkotus olis juurikin soittaa sekä hauskoja (umbrella), että tollasia tunnettuja (one ja nothing else matters jne...). Jos olis joku laulaja ni voitas soittaa ihan kokonaan yksi biisi, ei tässä kuitenkaan mitään alottelijoita olla...Tämä ei ole vittuilua, mutta nuo biisit kuulostaa (ainakin itselle) juuri siltä, että ne on ekat biisit mitä on kitaralla opeteltu soittamaan. Voihan se ollakkin niin, koska itsellä moni noista oli juuri niitä biisejä :D
Nyt tarvis vähän jelppiä.. Eli mul on tää kitara http://www.ibanez.com/EG/guitar.aspx?m=RG1570 ja on vähän viritys ongelmia. Kun vaihoin kielet niin en saa niitä millään vireeseen. Alussa poistin ton kaulan päässä olevat jutut () ja sit aloin virittää. Kun olin saanut viritettyä niin kielet oli ylävireessä
Sori vähän
Ihan tuoreet kielet ei olekaan heti vireessä, vaan ne venyy vähäsen. Tee viritys muutamaan kertaan ja joka kerran jälkeen venytät ja löystät kieliä tallalla. Jossain vaiheessa kielet alkavat pysymään vireessä venyttämisestä ja löystämisestä huolimatta ja tässä vaiheessa kielet on ajettu suunnilleen sisään. Tämän jälkeen vireen pitäisi pysyä melko hyvin.Nyt tarvis vähän jelppiä.. Eli mul on tää kitara http://www.ibanez.com/EG/guitar.aspx?m=RG1570 ja on vähän viritys ongelmia. Kun vaihoin kielet niin en saa niitä millään vireeseen. Alussa poistin ton kaulan päässä olevat jutut () ja sit aloin virittää. Kun olin saanut viritettyä niin kielet oli ylävireessä
Sori vähän