Kisa-asufiilistelyjä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu
Lisa Mileskin värkännyt varsin nättejä kolttuja. Tästä uikkarit ja tästä biksut.

jul2pc.jpg

Katselin tässä hieman NPC tason kisakuvia ja oi, kun löytyy nättejä asuja sieltäkin. Aika muuten taas alkaa fiilistelemään, tyttöset kun varmaan kohta virkkailee kevääksi asuja:hyper:

Ihana väri ja koristelu. Livenä varmasti törkeän näyttävä.

DSC_9003_SGXLYKINMH.jpg

Kiva sininen väri, ei niin kamalasti käytetty.

DSC_8348_DFDHYMFARW.jpg

Perusnätti.

DSC_8940_LNQVAJOOOW.jpg

Ihanaa Anne, että jaksat postailla näitä. Olen pistänyt ompelukoneen hurisemaan ja vaihtoehtoja seuraaviksi kisabiksuiksi jo riittää :) Mikäs sen kivempaa kuin miettiä nyt seuraavaksi koristuksia, joten SUURI kiitos inspiraatiosta.

Mie oon aivan hulluna näihin. :lol2: Pitäähän mullakin olla jotain sivutoimintaa tuon kynsiliimapurkinpitobisneksen ohella.:thumbs:

Vakavissaan Carina , niin teitkö itse omat asusi keväällä? Miekin niin haluaisin ommella noita. Mutta ku enhän mie polo osu edes langalla neulan silmään:lol2:

Pistämpä tähän vielä pari ihanaa Sefalta.

getImg.asp
getImg.asp

getImg.asp
getImg.asp

Toi 67:n biksut on aivan ihanat! Tosi kiva väri ja koristelu..

Mie oon aivan hulluna näihin. :lol2: Pitäähän mullakin olla jotain sivutoimintaa tuon kynsiliimapurkinpitobisneksen ohella.:thumbs:

Vakavissaan Carina , niin teitkö itse omat asusi keväällä? Miekin niin haluaisin ommella noita. Mutta ku enhän mie polo osu edes langalla neulan silmään:lol2:

Oot kyllä niin mahtava. Voin kaikille tytöille (ja miks ei pojillekkin) suositella, että sä oot aivan loistava kynsiliiman pitäjä, joten Anneen kannattaa ottaa yhteyttä :D.

En keväällä vielä tehnyt vaan loisto-ompelija Kataisen Aira. Toki koristelin jo keväällä kaikki asut itse. Toin kesällä kankaita Strech Houselta New Yorkista ja innostuin kokeilemaan ja tuhoamaan kankaita ihan itsekseni. No nyt sitä on hajoiteltu ja ens syksynä taidan olla omat biksut päällä. Vapariasu tulee kyllä muualta, niin pitkälle ei kyllä taidot riitä. Tai no jotain pikkusia lisäosia teen siihen itse ja tietty kaikkien asujen koristelut.

Toi 67:n biksut on aivan ihanat! Tosi kiva väri ja koristelu..
Samaa mieltä. Tosi kauniit. Väri ja koristelu sopii hyvin yhteen eikä biksujen mallikaan ole hullumpi.:)

Voi kun olisikin silmää ja taitoa ommella ja koristella itse omat asunsa kuten Carina. Mulla menee just niin, että kuvasta osaa kyllä sanoa, mikä miellyttää mutta se onkin sitten ihan toista alkaa itse sitä kokonaisuutta alusta asti suunnittelemaan.

Vaihteeksi parit bikinit...

DSC_1147.jpg

Väri on aika ihana. Koristelussakaan ei ole moittimista.

DSC_1053.jpg

bling, bling! Nämä ovat varmaan aika häikäisevä näky lavalla. Omalla tavallaan silti hienot. Ja samat toiselta puolelta.

DSC_0086.jpg

Vähän erilaisempi viritys. Ei noi ihan täydellisen hienot ole, mutta pidän kuitenkin.

Vaihteeksi parit bikinit...

DSC_1147.jpg

Väri on aika ihana. Koristelussakaan ei ole moittimista.

Nää on mun mielestä jotenkin ihanat... Ei mitenkään kovin erikoiset, mutta väri sopii loistavasti ruskeaan ihoon! Ja biksujen kantajalla on muuten upea kunto!! :rolleyes: Tänne on kyllä poimittu upeita biksukuvia!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom