Kisa-asufiilistelyjä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä pari lisäesimerkkiä noista Sefan asuista.. Voisin kysyä Torililta, jos se pistäs jotain tilausinfoa meillekkin..

main.php

main.php

main.php

main.php

Kevään EM viterbon mestari sekä over all voittaja Monica Saur käyttää myös Sefan tekemiä asuja. Tässä huonohko kuva tosta uikkarista..

EM%20i%20Italia%202006%20066.jpg

Mustakiekalle..

adz.jpg

biksut..

ake.jpg

Tämä onkin kerrassaan mainio ketju! Kiitokset postaajille hyvistä ideoista.

Annie: Laitoin Sefalle kyselyn asuista jo ennen joulua. Vastausta ei ole tullut. Lienenkö jotenkin sössinyt englanninkielisen kyselyni....

Postasin kyselyni Sefan kotisivujen "Kontakt oss" kautta. Täytyypäs kokeilla tuota toista osoitetta.
Kiitokset avustasi Annie :)

Tänään tuli Sefalta bittipostina takkimainos.
Laitanpa just nyt paluupostissa kyselyn mustista biksuista. Tykkään leikkauksesta, eri asia on sitten sopiiko malli mulle....
Anyway, laitan infoa sitten tänne.

No niin, Torilin vastaus tuli nopeammin kuin ajatus. Eli tämä on Sefan tilanne:

"Hello
I am sorry to say that i hawe alredy to manny on my list this spring07.
I make ewery suit by may self so, sorry."

:(

Annie, mä rakastan sua!!!! :haart: :haart: :haart:

No kukapa ei, olenhan palstan rakastetuin henkilö :D

Hei tyttäret, jos meinaatte saada sefalta asuja syksyksi, niin kannattaa varailla jo nyt. Kyselyitä on tullut PALJON, ja pistivät sefalla vähän päivitystä noihin juttuihin.

BIKSUT

UIKKARIT

Tämä uikkari on huikeen ihana

getImg.asp

Toi Christelinkin asu tosi nätti ...

getImg.asp

Lauantai-illan huvitusta :rolleyes: :

DSC_0199.jpg

Istuu todella kauniisti ja korostaa hyvin vartaloa, kivat koristeet.

DSC_1795.jpg

Erikoinen väri, hyvä malli.

DSC_1898.jpg

Kiva koristelu.

DSC_1152.jpg

Tämä on minusta se varmimmin hyvältä näyttävä "perusmalli", tässä vielä erinomaisen hyvännäköinen toteutus.

DSC_1379.jpg

Erikoisen hienot koristelut, malliltaan ei ihan parhautta.

DSC_0382.jpg

Yksinkertaisen kaunis bikini, imartelee kantajansa fysiikkaa.

Toi Caitlynin laittama ensimmäinen uikkari on AEVAN mahtava! :rock: Tekis mieli sanoa, että hienoin, minkä olen nähnyt. Mutta kuka sitä mahtaa kantaa päällään, kun en ko. naista tunnista?

Tuo Liza Hughesin asu on sen ompelijan tekemä, joka ompelee Competitive Edgen asut (mm. Pauline Nordinin musta uikkari joka oli aiemmin tässä ketjussa).

Tämä oli muuten livenä aivan tajuttoman kaunis asu. Kuva ei anna oikeutta... nuo värilliset kristallit ei jotenkin näy samanlaisina kuvissa kuin mitä ne ovat todellisuudessa. Ai laav! :haart: Ja tuo Jennifer Searles, upea fysiikka. Asu on CCFitWearin ompelema ja Competitive Edgen koristelema.

DSC_2213.jpg

367663.jpg

Viimeksi muokattu:
No, tästä tulee kohta harrastus :)

Kiva punainen:
DSC_0493.jpg

Hyvännäköinen bikini:
DSC_0518.jpg

Ja toinen:
DSC_0033.jpg

Kivat koristelut:
DSC_2474.jpg

Minusta vihreä on parhaimmillaan hieno ja erottuva väri. Lindalla ollut useitakin onnistuneita vihreitä, tässä myös hyvä kantajalleen sopiva sävy:
DSC_0259.jpg

Baby blue, epätavallisempi värivalinta tämäkin, mutta sopii kantajalleen:
DSC_0951.jpg

Ja kivaa koristeluideaa vielä:
DSC_0112.jpg

Hienoja on asut! mut voisko joku selventää, miks nois pitää olla noin tajuton määrä kaikki kimalle ja koristesälää? itse en ihan noin koristeellisista pidä, hieman yksinkertaisempi tyyli ois enempi mua..mut onko niillä jokin tarkoitus vai..?

Oon samoilla linjoilla kuin CELLY että todella upeita asuja ovat mutta minäkin tykkään kanssa hieman hillitymmistä asuista noiden koristelujen suhteen

Taitaa olla niin, että Jenkeissä ollaan meitä enemmän kimalluksen perään muutenkin pukeutumisessa. Eiköhän se oman puvun koristelujen määrä kannata valita justiinsa niin, että puku tuntuu itselle sopivalta.

Itse olen sitä mieltä näin sivustaseuraajana, että myönteisen huomioarvon kannalta puvun hyvä istuvuus ja leikkauksen sopivuus oman kropan mallille on huomattavasti tärkeämpi tekijä, kuin koristelujen määrä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom