Davanan asut tekee
Merry Christine, jonka asujen tekotyyli on vähintäänkin erikoinen - tytöt eivät itse ymmärtääkseni saa vaikuttaa asun suunnitteluun, antavat vain budjetin ja Merry tekee asun oman inspiraationsa mukaan. Siis värit, koristelut, yms. Hintaluokkakin on sitten suht korkea - esim. nuo Davanan asut ovat voineet maksaa $2000/kpl. Merry Christineltä tosin voi tilata noita suht samanmallisia asuja myös ilman koristeluja ja sitten koristella itse. Kauppa löytyy
täältä. Hinnatkin ovat TODELLA kohtuulliset.
Paulinen asut ovat
Competitive Edgen. Crystal tekee upeita asuja ja lennättää ne vaikkapa Suomeenkin. Olen tilannut häneltä kahdet ja jälki on kyllä upeaa.
Crystal ei itse ompele asuja, vaan tilaa ne valmiiksi ommeltuna ja sitten koristelee vaan. Hinnat pyörii siellä $350-1500 per asu, riippuen koristelusta.
Nuo uikkarit, joita Annie on postaillut (mm. Katalla) ovat Jagwarelta. Hinnat vastaavasti koristelluilla heiluu jossain siellä $700-1500 tienoilla.
Kun selailee noita asujen tekijöiden sivuja niin sitä alkaa aika nopsaan hahmottamaan mitkä ovat kenenkin tekemiä asuja. Hirmu samanlainen tyyli, vaikka koristelut olisivatkin erilaisia.
Mun suosikkini on tämä Crystalin tekemä Jane Awadin biksu Arnold 2006:sta:
Omiin syksyn asuihini piti tulla tuollaiset koristelut, mutta tiedonvälityskatko Crystalin ja hänen assistenttinsa välillä hiukan mutkisti suunnitelmia... ja Crystal sai tietää asiasta kun asut olivat jo mun postilaatikossani. :itku:
Uikkareista tykkään tosi paljon
CJ:n tekemistä, esim. Mary Ladolla ja Jenny Hendershottilla on aina hänen asunsa:
Minun mielestäni on tärkeää, että väri ei ole liian räikeä. Räikeys saattaa herättää huomiota, mutta samalla vie huomion pois fysiikasta joka fitnessissä on kuitenkin se tärkein arvostelukriteeri. Itse en missään nimessä haluaisi esim. neonvärisiä asuja. Saattavat näyttää hyviltä uimarannalla rusketuksen kera, mutta mun mielestäni lavalla simppelit perusvärit ovat parhaita. Samaa mieltä olen kankaiden suhteen... en tykkää kirjavista kankaista enkä oikein wetlookistakaan (ihan ok bikineissä). Wetlookin riski on se, että kroppa näyttää paksummalta kuin oikeasti onkaan. Sametit taas antavat hoikemman vaikutelman. Itse en ainakaan haluaisi ton ison hanurin takia enää sinne extraa väärän kangasvalinnan takia. :D Erilaisilla koristeluilla saa kyllä sitä blingiä sinne asuun. Niissäkin tosin pitää ottaa järki käteen... ei niitä tekotimantteja tarvitse ripustaa korviin, sormiin, napaan, tukkaan, ripsiin jne. Tykkään elegantista lookista mutta sopivalla blingblingillä varustettuna.
Mutta se olenkin minä. Makuasioita.
Competitiongirl: Täällä Suomessa ei oikein ole ompelijoita jotka tietäisivät noista malliasioista kovin hyvin... ainakin Suomen tyttöjen asujen perusteella näin voisi päätellä. Parasta siis ehkäpä viedä näytille kuva asusta millaisen haluat, sitten ompelija näkee miltä asun tulisi näyttää päällä.