Hoku sanoi:Mä huomasin, että mun sotkusen kämpän lattialla oli muutamia kirjoituksiani, sellaista kamalaa tajunnanvirtaa ja muutenkin läpipaskaa vuodatusta joistain ajatuksistani/tapahtumistani. Saattoipa tuo muita tekstejä sisältävä laatikkokokin olla auki, en muista tarkkaan. Tuli sellainen olo että "PERKELE!" Kelasin moneen kertaan kuka niitä on mahtanut lueskella ja kuinka vitusti ne on nauraneet noille teksteille. Eihän se haittaisi, jos ne olisivat olleet jotain peruslyriikkaa, muttakun niissä mainittiin tiettyjen henkilöiden nimiäkin ja olivat muutenkin todella henkilökohtaista tavaraa. En sitten tiedä oliko joku tosiaan lukenut niitä, mutta ainakaan vielä ei ole tullut kuittia noista jutuista. :lol2:
Vähän samanlainen reaktio oli mulla, ku veli ja sen kaveri oli pölliny mun päiväkirjan, jossa oli todella henkilökohtasta juttua tiettyjen tapahtumien vuoksi... arrgh! Mun juttujen naureskelu ja muu sellanen otti pannuun aika nätisti :curs: ja sinänsä tuli tosi loukattu olo. Aivan ku joku ois just päässy selville mun "sisimmästä", josta kenenkään muun ei pitäs olla selvillä, ku mun itteni.
Toisaalta oon aatellu, että ei oo mun ongelma, jos joillain ei ole omaa sielunelämää ja pitävät ajatuksensa vaan sisällään ja ovat pinnalta sitten jotain ihan muuta.