Kiristelijän palkkari

Vuoden vaihtumisen myötä on aika kiristellä koronan mukanaan tuoma ylimääräinen. Ruokavalioni uskon olevan kunnossa kuten myös treeninkin.
Mutta kysymykseni kuuluu: millainen palkkari treenin jälkeen sopii kun tarkoituksena polttaa fläsää?

Aiemmin olen ottanut anabolic overdrivea. Sopiiko tämä tarkoitukseeni kuinka hyvin vai osaatteko suositella jotain tarkoituksenmukaisempaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jätä se palkkari pois ja laita dieetillä niitä hiilareita ja aminoita sinne missä niitä tarttetaan akuutisti. Treenin aikana siis nopeaa hiilaria, osmo/vitargo tai syklinen dekstriini. Sitten EAA tai jos rahasta kiinni, niin bcaa. Palkkarin voit sitten skippaa ja mennä kotiin syömään.

Jos mahtuu päivään ja halaut fiilistellä niin vedä pelkät herat, ei tuu paljoa kaloriaa ja hyvät prodet!
30g prodea = 120kcal(hilut päälle jostain yksittäisistä prodeista ja hiilarista), jos ei mahdu niin sitten ei mahdu.

Kiitos vinkistä!
Proteiini siis pelkästään ruuasta eikä jauhemuodossa ollenkaan?
Siihen pitäisi aina pyrkiä, että kiinteestä terveellisestä lähteestä makrot. Jos taas tulee päiviä tai aikoja ettei proteiinia helpolla saa täyteen, silloin heraproteiini on hyvä idea.

Ei ole palkkarilla merkitystä kiristymiseen. Samaan kuntoon pääset otit tai et. Se mitä syöt muuten ratkaisee. Turhan hifistelyksi menee kun mietitään noin tieteellisesti palkkarin laatua 🙂 Kotia syömään treenin jälkeen niin ei tartte stressata asiasta.

Jos mahtuu päivään ja halaut fiilistellä niin vedä pelkät herat, ei tuu paljoa kaloriaa ja hyvät prodet!
30g prodea = 120kcal(hilut päälle jostain yksittäisistä prodeista ja hiilarista), jos ei mahdu niin sitten ei mahdu.
Juuri näin. Palkkaria ei tarvitse, mutta toisaalta siitä voi hankkia kiristelijälle tärkeät protskut ihan mitättömillä kaloreilla.

Tosi mies voi vetää myös vaikka tonnikalapurkin naamaan treenin jälkeen. Noin 100 kaloria ja 25 grammaa protskua. BCAA:t kannattaa jättää hyllyyn.

Vuoden vaihtumisen myötä on aika kiristellä koronan mukanaan tuoma ylimääräinen. Ruokavalioni uskon olevan kunnossa kuten myös treeninkin.
Mutta kysymykseni kuuluu: millainen palkkari treenin jälkeen sopii kun tarkoituksena polttaa fläsää?

Aiemmin olen ottanut anabolic overdrivea. Sopiiko tämä tarkoitukseeni kuinka hyvin vai osaatteko suositella jotain tarkoituksenmukaisempaa?
Itse menisin intrajuomalla (Hiilari+EAA) ja sitten treenin jälkeen kiinteää ruokaa.

Itse korvaisin ton anabolic overdriven vaikka Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-Nutrition EAA + Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-Nutrition Osmolite. Treenin ajalle ja sitten kotia syömään.

Mielenkiinnosta kysyn miten oot päätyny tohon hiilariin? Onko parempi vatsalle kuin malto tai vaikka osmo?
Huomattavasti maltoa parempi. Esim Tommi Heinosella on se vatsaongelma ja dekstriini on sillä ainoa mikä toimii. Sen imeytyminen on vain melkoisen tehokasta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom