Kipuja!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kun teen jotain liikettä mis olkapäät joutuu rasitukseen niin sattuu niin julmetusti. Molempiin olkapäihin ei vain toiseen.

Kellään mitään tietoa mistä vois johtua? Treenannut oon pari vuotta, pari kuukautta aktiivisemmin. Kaseja oon tehnyt, en mitään ykkösiä oo vittinyt vetää kun on viel tällänen amatööri.

Otan joka päivä twinlabin vitamiineja ja ylimäärästä B:tä. Niitten pitäis ainakin auttaa, joittenkin lähteiden mukaan.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Liiankin tuttu juttu. Kun olkapääni kipeytyvät, olen taas kerran treenannut niitä liikaa ja laittanut tankoon liikaa rautaa. Tai sitten tekniikka on hevonp:stä. :wall:

Esim. pystysoudussa olen huomannut parhaaksi salmiakkikahvan, jonka kanssa olkapäät kipeytyvät paljon vähemmän kuin vaikkapa suoralla tangolla. Seuraavaksi kokeilen levypainoa.

Vitamiineja en käytä, pitäisi tai ei. Niinpä en osaa sanoa olisiko niistä mitään apua.

Zone-sarja -42%
Originally posted by Akikonomu
Esim. pystysoudussa olen huomannut parhaaksi salmiakkikahvan, jonka kanssa olkapäät kipeytyvät paljon vähemmän kuin vaikkapa suoralla tangolla. Seuraavaksi kokeilen levypainoa.

Tai kokeile käsipainoja, ei tule kiertoa ranteisiin ja olkapäätkin voi paremmin.

Lämmittelen omasta mielestäni ihan hyvin. Välillä kipua tuntuu ihan lämmitellessä pelkällä tangolla.

Jaaps taitaa olla parempi mennä ihan töhtörin puheille. Jos vaik sai jotain hyvää troppii...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom