kipua ranteen ja kyynärpään välissä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
kipua siis esiintyy kun puristaa jotain kunnolla ja löysää otteen ja kipua ei kumminkaan kokoajan esiinny, mutta silloin kun esiintyy irtoaa kyllä ärräpäitä. Samoin kipua saattaa esiintyä ovea avatessa tai auton rattia käännellessä , mutta silloin kipu ei ole lähellekään niin raastavaa. Osaisiko joku hieman valottaa onko rasitusvamma vai jotain vakavampaa..
ja jos joku lääkäriä ehdottaa sinne menen mieluusti ihan viimeisenä vaihtoehtona on vähän paskempia kokemuksia lääkärillä käynnistä..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei ne lääkärit sinua siellä syö.

Minun käsittääkseni rasitusvammat löytyy vain nivelistä, että jos se on siinä kyynärvarren alueella, niin rasitusvamma se tuskin on. Veikkaisin, että luussa on jotain vikaa nyt(hiusmurtuma?).

Voiskohan olla sama ku mul eli Itellä oli kyynärpääs joku nivelsiteen venähdys...Menee ajan kans vaan pois ja siis toi oven avaamisessa kipu kuulostaa just siltä et ku vähän huonosti ottaa kahvasta ja työntää ovee nii et kyynärpäähän kohdistuu painetta sivuttaissuunnas ja kipu tuntu mullaki kyynärpää alapuolel ja oli semmonen et sattus ihan v***sti ja oikeen viilsi syvältä ja teki mieli vaa huutaa ja sit heitellä tavaroi...

Zone-sarja -42%
Mulla sattu tohon kyynärvarren johonki luuhun joskus aina kun tein scottipenkissä hauista tai hauista seisaalteen suoralla tangolla. Joka kerta kun tanko oli yläasennossa niin vihlo aivan perkeleesti kyynärvarresta, ihan luusta asti. Pidin muutaman viikon tauon tuosta liikkeestä niin se parani. Tuskin tämä kuitenkaan auttoi threadin aloittajaa, mutta päätinpä kuitenkin avautua tänne. :rolleyes:

elasto sanoi:
Mulla sattu tohon kyynärvarren johonki luuhun joskus aina kun tein scottipenkissä hauista tai hauista seisaalteen suoralla tangolla. Joka kerta kun tanko oli yläasennossa niin vihlo aivan perkeleesti kyynärvarresta, ihan luusta asti. Pidin muutaman viikon tauon tuosta liikkeestä niin se parani. Tuskin tämä kuitenkaan auttoi threadin aloittajaa, mutta päätinpä kuitenkin avautua tänne. :rolleyes:

Joo, mulla on kans ollu samanlaista kipua. Aina kun teki scott-penkkiä niin yläasennossa tuntu vihlontaa vasemman käden kyynärvarresta. Sama oli ku teki habaa käsipainoilla niin sarjan lopettaminen oli aina se tuskallisin osuus ku teki nii saatanan kipeetä. Pidin viikon tauon niin kipu katos.

aKeY sanoi:
Joo, mulla on kans ollu samanlaista kipua. Aina kun teki scott-penkkiä niin yläasennossa tuntu vihlontaa vasemman käden kyynärvarresta. Sama oli ku teki habaa käsipainoilla niin sarjan lopettaminen oli aina se tuskallisin osuus ku teki nii saatanan kipeetä. Pidin viikon tauon niin kipu katos.

kuulostaa hyvinkin minulta täytyy pitää viikon tauko salikorttikin loppuu sopivasti viikonloppuna :)

elasto sanoi:
ihan sama juttu oli mulla. pidin vaa taukoo 1kk.

Mulla on samanlaisia vaivoja ollu. Esiintyy (pahenee sietämättömäksi) pari kolme kertaa vuodessa ja menee tollasella viikon tauolla ohi. Kasvukipuja(ko?).... :rolleyes:

tiieitiijuu sanoi:
kipua siis esiintyy kun puristaa jotain kunnolla ja löysää otteen ja kipua ei kumminkaan kokoajan esiinny, mutta silloin kun esiintyy irtoaa kyllä ärräpäitä. Samoin kipua saattaa esiintyä ovea avatessa tai auton rattia käännellessä , mutta silloin kipu ei ole lähellekään niin raastavaa. Osaisiko joku hieman valottaa onko rasitusvamma vai jotain vakavampaa..
ja jos joku lääkäriä ehdottaa sinne menen mieluusti ihan viimeisenä vaihtoehtona on vähän paskempia kokemuksia lääkärillä käynnistä..

Mulla oli joskus samoja ongelmia. Ja varsinkin hauissarjan jälkeen oli todella vittumaista irrottaa ote tangosta, sattui todella paljon. Mutta hieronta auttoi mulla tähän ja aika. Nykyään ei satu juuri koskaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla oli tuo vaiva aikoinaan aina kun pääsi penkissä yli 160:kg:n.
Vaiva oli jonkinlainen "kyynärvarsi penikkatauti" eli tuntui aivan samalta kuin pohkeissa vastaavanlainen.

Eli kyseessä on kyynärvarren liereä sisäänkiertäjä itellä tullu prkleen kipeeks pari kertaa keskitetystä hk:sta...lääkäriin ei tarvitse mielestäni lähteä ellei välttämättä halua. Minua auttoi turhan rasituksen välttäminen hetkeksi, ice power (tai joku muu vastaava) ja saunan jälkeen käsipaino käteen ja kasi tuettuna johonkin reunaan kämmen ylöspäin, sen jälkeen päästetään ranne löysäksi ja sitten taas ylös. Tarkoituksena on tehostaa venytystä kyseiseen kohtaan

Liitteet

• lihakset.webp
    lihakset.webp
    4,2 KB · Katsottu: 1 155
mulla oli myös toi kipu ennen tos kummassaki kädessä ranteen ja kyyner pään välissä se oli sit vaan et se lihas oli rasittunu tai jotain tai joku jänne piin sit vähän paussii ja käytän nykyään ranne siteitä joka kerta ku teen sarjoja jotka rasittaa rannetta niin ei tuu takas aikasemmin on kerenny parantua mut on tullu taas ku ei oo ollu tukee...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom