kipeenä????

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Icedude
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
treenaileeko porukat jos on (pientä) yskää, nuhaa tai jotain vastaavaa vai lepäjääkö kaikki kotona vaan??? ite en oo päässy/ viittiny mennä salille yli viikkoon ku saatanan moinen yskä ja kurkku kipeenä. Enkä mee salille viä muutamaan päivään ku pahenis kuiteski vaan ja tulee viä kaikki saatanan taudit päälle.....:D

jos pientä flunssaa tai päänsärkyä on ni kyl mä reenaan. esim. päänsäryt ovat lähteneet reenailessa, nenä auennut flunssassa, jne. mut jos sattusin sairastuun enemmän ni sillon pysyttelen sängyn puolella, tosin en ole sairastellut isommin vuosiin. jos tuntuu et reenit onnistuu ni reenaan, eipä oo kummemmin viel mikään estänyt. mistä muuten johtuu et jos tulee vähänkään pidempi paussi reenailussa ni rupee kipeytyyn lihakset, varsinki selkä ja hartiat (mun kohdalla)?! tollasen oudon reaktion oon huomannu, muilla vastaavaa?

Jos ei ole kuumetta --> Salille. Mulla tosin yleensä nousee kuume suht helposti, joten mulla ei jää useimmiten edes tulkinnanvaraa, että millon pitäs jäädä kämpille ja millon ei. Nytkin on itseasiassa kurkkukipeä ja käväsin tänään salilla. Pointti on kuitenkin se, että kuumeessa ei salille, se rasittaa sydäntä, voi aiheuttaa vaikka minkälaisia tulehduksia (mm. sydänlihaksen) ja huonolla mäihällä voi saada sydärinkin...

Mäkin olen kyllä treenaillut jos pientä flunssaa on... mutta jos olen sairastanut kovemmin, niin pyrin (mikäli se pienikin flunssa lähtee viikossa) parantelemaan itseni kuntoon!

Kuukauden ollu helvetillinen yskä, mutta ei oo voinu olla käymättä salilla, mikä ei varmastikaan nopeuta tervehtymistä, mutta jokainen tehköön mitä haluaa(ajatelkaa vaikka Simo Rantalaista, tai siis Haliman shatsu faisalia..)

Originally posted by Kimi
Kuukauden ollu helvetillinen yskä, mutta ei oo voinu olla käymättä salilla, mikä ei varmastikaan nopeuta tervehtymistä, mutta jokainen tehköön mitä haluaa(ajatelkaa vaikka Simo Rantalaista, tai siis Haliman shatsu faisalia..)

Mitäs näistä jannuista??

Anyway, flunssassa olen treenannut jos se on kohtuullinen (mulla ei tule juuri ikinä kuumetta) sillä joskus flunssa on tuntunut jopa häviävän treenin aikana. Jos nyt yleensäkin on fiilis että ei pysty menemään salille niin sitten en mene, esim paha yskä. Joskus tosin pelkkä väsymys on riittänyt syyksi mutta siitä vaan rankaistaan loppuviikolla sitten.

Pikku nuha ja yskä ei oo haitannu salilla käyntiä, mutta kuumeessa en edes ajattele treenaamista :)

Originally posted by Kimi

Miks helvetissä se vaihtoi nimeä ?? tuliko siitä jokin muslimi ??

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä toi mulle oli aikalailla uusi juttu! ehken sit seuraile 'juorulehtiä' tarpeeksi... :( voihan ählämi sählämi! vissiin saanu liikaa iskuja päähän jossain vaiheessa elämäänsä!

Originally posted by jpm
Kyllä toi mulle oli aikalailla uusi juttu! ehken sit seuraile 'juorulehtiä' tarpeeksi... :( voihan ählämi sählämi! vissiin saanu liikaa iskuja päähän jossain vaiheessa elämäänsä!

Joo vanha juttuhan tuo.. mutta ajattelinkin että minkä vitun takia se meni nimensä muuttaan.. Kusiko mediahommat niin pahasti vai onko se vaihtanu uskontoa niinku Ali teki ?

Rantalaisen uudesta muslimiidentiteetistä viis, mutta aiheen mukaisesti reenasin vähän aikaa sitten pe-iltana tiukasti pikkulentsussa. Viikonloppu meni sitten kuumetta ja vitutusta potiessa. Onneksi ei menny ruokahalu (entisestään). Mulla tuppasi vars. nuorena, jos oli pikkusenkaan lämpöö, menemään ruokahalu totaalisesti. Kuumeessa, ees 37,5, en ees harkitseisi reeniä.

Eikös Janne Virtanen kisannu kuumessa siinä voimamieskisassa, minkä lähetys oli vastikään TV:ssä? Liekö ollu vaan psykologista sodankäyntiä vai oikeesti kipeenä. Ja jos oli oikeesti kuumeessa, niin mitähän "roppia" mahto ottaa, kun kisa meni niin putkeen kumminkin. Eipä silti, kiva on kattoo noita voimamieskisoja, melekosta meininkiä ja onneksi suomalaiset pärjää!

Minä treenailen myös pienessä flunssassa tms.
Pari vuotta sitten tein kyllä tyhmästi ku treenasin myös silloin kun todettiin kurkkuputken tulehdus. No siinä sitten n. viikon kipeenä pienessä kuumeessa treenailin, kunnes uuden lääkärissäkäynnin seurauksena sanottiin että nyt on äijällä keuhkokuume. Mutta siltikin piti vielä kevyesti treenata! Eli turhaan vain pahensin ja pitkitin sairautta. No onneks en ole enää yhtä peelo... :p

Entä syöminen kipeenä ?

Mites jengillä ruokavalio muuttuu kun kuume nousee ?

Tähä vaikuttaa paljon se, oliks viimeisin salikeikka eilen vai kolmisen päivää sitten, kun palautuminen on jo (melkein) tapahtunut.

Kuumeisena tulee syötyä enimmäkseen hiilaria, 4-5 krt / pv, pääasias riisia ja sitten muroja vaan, koska niiden valmistus on helppoa.

Simo Rantalainen ei kai koskaan vaihtanut virallisesti nimeään, mutta hengailee jossain muslimipiireissä nimellä Mujahed Bin Risto Faisal. Tai jotain.

Mä en kyllä kipeenä salille mene.
Jälkitaudit eivät oikein houkuttele jo senkin takia, koska siitä voi seurata todella piiiitkä tauko salille pääsyn suhteen, jos kunnolla sairastuu..

Nytkin olen ollut kolme päivää pienessä flunssassa enkä ole salille enkä kyllä muuallekkaan mennyt. Oon istunut kiltisti kotona ja syönyt hyvin.
Ja olo on jo paljon parempi eli huomenna pääsee taas treenaamaan :kippis1:
Kannatti siis hoitaa itsensä kunnolla kuntoon ja olla kärsivällinen, kyllä siellä salilla taas kerkee käydä..terveenä:)

Nuhasena salille joo (jos oikeen kova nuha että niistellä pitäis ni ei sit höhöö), hyvin harvoin yskässä tai muissa vaivoissa, kuumeessa ei ikinä, ne kerrat mitkä on tullut käytyä muutaman kerran on ollut omaa typeryyttä nuorempana. Tosin äärimmäisen harvoin tulee pienessä flunssassa kuumetta mitattua joten todennäkösyys että joskus tulee ylilämmössä/lievässä kuumeessa treenattua on melko suuri =/.

Back
Ylös Bottom