Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jukelius sanoi:Väli kysymys paljonko on litra grammoina?
Oon tehny juuri tolein kulmatangolla parina viime kertana. Millään muulla liikkeellä en oo koskaa saanu niin hyvää pumppia. Parilla sarjalla saa jo hauikset ihan lunastuskuntoon. Liikerata tuntuu jäävän jotenkin lyhkäsemmäks, mutta suosittelen kaikkia kokeilemaan.8Balls sanoi:Kokeileppa ensin hauista seinäävasten tyylillä, eli takanoja seinäävasten niin että lapaluut ja yläselkä ottaa seinään kii, pistä kyynärpäät myös seinään kiinni ja tee hauiskääntöö käsipainoilla.
kotka sanoi:Aikaisemmissa vastauksissa on tullut ihan hyviä juttuja tässä minun "ohjeita" hauis treeniin.
- Sisällytä Scott-kääntö ohjelmaan
Tonppa sanoi:Salilla jossa käyn eile ole mahdollisuus scott-kääntöön :curs:
Jukelius sanoi:Niin paljon olis se minimaalinen kalorimäärä 65 kiloselle äijjälle? liikutaanko 2000-3000 haarukassa?
Onneksi olkoon, olet oppinut tekemään hauisreenin niin että rasitus tulee hauikselle.Tonppa sanoi:Mulla kans vähä onkelmii hauiksien kanssa, eli ekat pari kuukautta meni hyvin mutta nyt ne on ruvennu väsymään treenatessa tosi nopeesti
K E P A sanoi:Tuota-noin, sen enempää provosoimasta voisi ohimennen sanoa että 1.5 vuotta on lyhyt aika, mitä pitäisi peilistä näkyä? ..sellainen hanska mitä näkyy 125kg kaverilla joka on veivannut yli 10 vuotta myrkyillä?
Jukelius sanoi:Treeni on ollut voimahakuista. Aluksi tuli käytettyä palautusjuomia, kreatiinia ja lisäproteiineja. Silloin kehitys oli todella nopeaa. Nyt on tullu treenattua natuna sellaset 9kuukautta. Elikkä voimaa on tullut, rasvat 6%
Jukelius sanoi:Tein tänään listan mitä syön päivisin sain yhteensä tulokseksi vähän päälle 2500 kcal. Riittääkö???