Kipeä alaselkä mavesta! +lisäravinne

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joopa joo. Teimpäs tyhmimmän teon mitä voipi tehdä. Kaverit painostaa nostamaan ja mä nostan! Koitin ekaa kertaa mavea ja kaverit sano et kyl sä jaksat paljo ku mekin jaksetaa.. Koitin 130kg meni ylös mut sitku koitin 150kg ni polvessa rusahti pikkasen ja pelästyin ja laskin painon alas. Ei polveen mitenkään käynyt. (onneksi) Mutta alaselkä tuli pirun kipeäksi! :( Voikohan tuo olla vakavaa? Yritin kyllä pitää selkää suorana ym. (oikeat tekniikat?)

Sitten vielä tähän samaan syssyyn. Kun olen vasta aloitellut lisäravinteiden käytön, niin en oikein vielä tiedä niistä mitään. Äitini ihme kyllä osti minulle hera85 mihin sitä kannattaisi käyttää ja milloin? Mitä muita aineita kannattaa olla? Haluaisin jonkun palautusjuoman... Olen 70kg ja 177cm

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
kannattanee lähteä varsinkin uusiin liikkeisiin, siltä pohjalta että harjoittelee pienemmillä painoilla oikean suoritus tekniikan.
selkääsi ei ehkä ole tullut mitään pahempaa, mutta Aina kannattaa käydä näyttämässä paikkoja tohtorilla jos tuntuu että nyt on oikeasti joku pielessä. keep on pumping:thumbs:

Zone-sarja -42%
Kuule opettele se tekniikka eka rauhas pienillä painoilla. Itte vetelin jollain 100kg ekan vuoden, vaikka varmaan olis menny isommalla. Söörtsittele se oikee tekniikka täältä jostain. Malttia vaan! Yritä ajatella pitkällä tähtäimellä.
Itte oon vetäny just samaa ainesta. (pussi loppu just) otin sitä jotain 30min ennen reeniä. Ja heti reenin perään. Sekottelin sinne hiilariiki mukaan.
Revi siitä ny jotain järkevää....

Rauhallisesti alkuun vaan. Ei satu niin paljon ;).

Sä voit ostaa vaikka maltoa tohon lisäksi ja sotkea niistä palautusjuoma.

Toinen vaihtoehto on laittaa vaikka kolme-neljä desiä tuoremehua mukaan ja sitten ääntä kohti. Tuoremehun kanssa tuo on ihan ok makuista. Malto on varmaan parempi, mutta mä en kuulu hifi miehiin :).

hiukan toi on hidasta protskua imeytymään, mutta hyvin sillä alkuun (ja jatkookin) pääsee.

edit. ja palautusjuoma heti treenin jälkeen.

No niinpä niin, minä tein ton saman jutun kans tossa 15 vuoden ikäsenä muistaakseni. Otettiin kaverin kanssa vähän mavekisaa ja tekniikassahan ei tietenkään ollut mitään vikaa...:david:

No vähän kiristi alaselästä tiukemmassa nostossa ja seuraavana päivänä olikin sitten liikkuminen vähän hankalaa kun oli alaselkä reilusti tiltissä, no eno on fysioterapeutti ja se sitä vähän väänteli ja muistaakseni joku fasettilukko siellä oli mihin se hoitoja anto ja muutamassa päivässä meni ohi. Oli kuulemma sinällään aikalailla vaaraton juttu, mutta huonostikin ois voinut käydä...että en suosittelen kenellekään!!

Itse tein alussa maastavetoa liian isoilla painoilla ja väärällä tekniikalla ja alaselkä oli jumissa monta päivää sen jälkeen, mutta opin liikkeen tekniikan niinkin yksinkertaisesta vinkistä kun Viikingin voimaopas kirjassa Tony Halme neuvoi, että mavessa pitää mennä kyykkyyn kuin kyykistyisi paskalle, ja johan alkoi toimia, eikä selkä ole paskana enää. Ilmeisesti aluksi en koukistanut jalkoja tarpeeksi, ja selkä pääsi pyöristymään pahasti.

Back
Ylös Bottom