Joopa joo. Teimpäs tyhmimmän teon mitä voipi tehdä. Kaverit painostaa nostamaan ja mä nostan! Koitin ekaa kertaa mavea ja kaverit sano et kyl sä jaksat paljo ku mekin jaksetaa.. Koitin 130kg meni ylös mut sitku koitin 150kg ni polvessa rusahti pikkasen ja pelästyin ja laskin painon alas. Ei polveen mitenkään käynyt. (onneksi) Mutta alaselkä tuli pirun kipeäksi! :( Voikohan tuo olla vakavaa? Yritin kyllä pitää selkää suorana ym. (oikeat tekniikat?)
Sitten vielä tähän samaan syssyyn. Kun olen vasta aloitellut lisäravinteiden käytön, niin en oikein vielä tiedä niistä mitään. Äitini ihme kyllä osti minulle hera85 mihin sitä kannattaisi käyttää ja milloin? Mitä muita aineita kannattaa olla? Haluaisin jonkun palautusjuoman... Olen 70kg ja 177cm
Sitten vielä tähän samaan syssyyn. Kun olen vasta aloitellut lisäravinteiden käytön, niin en oikein vielä tiedä niistä mitään. Äitini ihme kyllä osti minulle hera85 mihin sitä kannattaisi käyttää ja milloin? Mitä muita aineita kannattaa olla? Haluaisin jonkun palautusjuoman... Olen 70kg ja 177cm