Kilpailu! Suunnittele uusi Pakkotoisto t-paita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Kannanpa korteni kekoon, tämmönen tuli tässä työaamun alottajaisiksi hätäseen värkättyä:
logo1.jpg

Rohkenin vaihtaa pakkotoisto.com -tekstin fonttia, toivottavasti mua ei nyt polteta kerettiläisenä roviolla :)

jättäkää nyt tuollaiset rakkaus paidat helvettiin!!
ei niitä kukaan normaali hetero päällensä vedä,saati tilaa ja maksa niistä!!
siis tämä noille .".rakkaudesta rautaan." ym. sydämille

ja samoin nuo tribalit,kaupungit täynnä kakaroita joilla niitä on,kohta koko "muoti" unohtuu,mutta sitten on itsellä treenipaitana kunnon koukeroita,että oltais hurjan näköisiä!!

Eli... "Pakkotoisto.com - kyllä heterokin voi rautaa rakastaa -" sais enempi kannatusta? :D

zztop sanoi:

ja samoin nuo tribalit,kaupungit täynnä kakaroita joilla niitä on,kohta koko "muoti" unohtuu,mutta sitten on itsellä treenipaitana kunnon koukeroita,että oltais hurjan näköisiä!!

Nyt ollaan 2000-luvulla....
Mieskin voi jo nykyään sanoa ääneen reilusti, että rakastaa:haart:

Samaa mieltä zztopin kanssa :thumbs: . Esim pelaaja lehdellä on melkein sama slogani, "rakkaudesta videopeleihin". Pelkästään jo sen takia vois jättää pois noi "rakkaudesta rautaan" tekstit. :whip:

Ja vielä yks:

logo2.jpg

Puhutaan nyt sitte asioista niiden oikeilla nimillä :D

Jatkuvuus sanoi:
Siinä vielä toinen pelkistetty.
Tähän täytyy kyllä sanoa, etten mä tollastakaan ikimaailmassa päälleni vetäisi ;)

Ja mun mielestä voi myös jättää noi "rakkaudesta blaablaa.." -jutut pois, sekä liioitellut tribali-hässäkät. Yksinkertainen on kaunista! Tai siis sama se vaikka tollainenkin tulisi, mä en sitä ainakaan tilaisi.

rafael30 sanoi:
Hoho, Micke2005 paita kyllä on mainio, tymä podari kävelee ympäriinsä kirjoitusvirhe rinnassa. :)

Mitä??? Onko tuossa joku kirjotusvirhe??? :eek:

Ja mä kun luulin että oon kaikkitietävä :arvi:

Micke2005 sanoi:
Mitä??? Onko tuossa joku kirjotusvirhe??? :eek:

Ja mä kun luulin että oon kaikkitietävä :arvi:
No en mä ainakaan näe.
Suortin paidat on ylivoimasen parhaat btw. Tyylikäs ja brutaali.

Suortin "veriroiskepaidat" on yksinkertaisen tyylikkäitä, siihen lun vielä niskaan/selkään laittaisi sopivalla fontilla pakkotoisto.com tekstin..

Mutta hienoja ehdotuksia muillakin, taiteellisia sieluja täällä :)

Laitetaan uutta verta tähän tylsien värien kokoelmaan :jahas:

"Oj, det gör ohohoj!" sanoi ruotsalainen, kun sai porkkanaa. Tämä paita päällä et ikinä tunne olevasi yksin. Kannat aina mukanasi salaisen veljeskunnan tunnusta ja tunnet kuinka haamuporkkana hivelee pakaraväliäsi.
attachment.php

Tai sitten ei... Parhaita tähänmennessä noi Suortin veripaidat ja sitten se tyylikäs mansikanmakuinen... toki jos sen saisi porkkananmakuisena, niin tilaisin välittömästi... Ja olen ihan tosissani :thumbs:

Liitteet

• pakkopaita.webp
    pakkopaita.webp
    15,7 KB · Katsottu: 447
Joona sanoi:
Laitetaan uutta verta tähän tylsien värien kokoelmaan :jahas:

"Oj, det gör ohohoj!" sanoi ruotsalainen, kun sai porkkanaa. Tämä paita päällä et ikinä tunne olevasi yksin.

kyllä tässä on selkee voittaja :rock:. Tommosen voisin mieluusti jopa ostaa :thumbs:

Joona sanoi:
Tai sitten ei... Parhaita tähänmennessä noi Suortin veripaidat ja sitten se tyylikäs mansikanmakuinen... toki jos sen saisi porkkananmakuisena, niin tilaisin välittömästi... Ja olen ihan tosissani :thumbs:
Porkkananmakuinen mulla olikin jo valmiina, mutta ajattelin sitten jutun olevan jo loppuunkäsitelty.
Laitetaas nyt kuitenkin.;)
oranssipaita.webp
Hienoja paitoja, ideat paranee ku threadi vanhenee.

Back
Ylös Bottom