Kilpailu! Suunnittele uusi Pakkotoisto t-paita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
ace-oo- sanoi:
Vihellän pelin poikki. :evil:

Ei ainakaan kukaan tulisi vittuilemaan :D
Ding Ding! We have a winner! Eikun painokoneet laulamaan :hyper: :hyper: :hyper:

Vois olla aiheellista kertoilla vähän painatuksesta, esim. onnistuuko nuo liukuvärit tai onko muita rajoituksia. Onko tuo palkintokello muuten kovinkin arvokas?

Sellanen kuva siihen paitaan, mis mää posetan. Kalsareitten tilal on kuitenki jotkut mustat, mis on iso P-logo....

Mä en kyllä tällasta pitäis yleisillä paikoilla :D .

Edit: Pitääkö mulla olla näistä kuvista joku hi-res versio, jos satun voittamaan?

Liitteet

• pakkispaita1.webp
    pakkispaita1.webp
    10,6 KB · Katsottu: 317
PRIEST sanoi:
pitkähihainen paita pakkotoisto.com teksteillä ja selkään myös url. niin ja sit uusissa paidoissa vähän isompi kaula aukko.
edittiä vielä. eli myös salihousut kiinostais, mustat joissa url.

kaula aukko vois olla vähän isompi, ei oo kiva repii kokoajan ajan kaula aukkoo sormilla kun tuntuu että kuristaa :eek:

.
Edit:
rafael30 sanoi:
Mulla varmaan harittaa silmissä, mutta mitä tuossa Jatkuvuuden paidan etumuksessa olevassa kuvassa on?
Levytanko ja jalka (joku seisoo siinä tangon vieressä). Meni iteltäkin vähän aikaa tajuta. Tosi siisti.

Liitteet

• blood.webp
    blood.webp
    20 KB · Katsottu: 283
Heitetään nuo vanhat häröilyt tähän.:wanha:

Liitteet

• 001.webp
    001.webp
    7,4 KB · Katsottu: 454
  • 002.webp
    002.webp
    9,4 KB · Katsottu: 199
  • 003.webp
    003.webp
    8,5 KB · Katsottu: 216
attitude sanoi:
kaula aukko vois olla vähän isompi, ei oo kiva repii kokoajan ajan kaula aukkoo sormilla kun tuntuu että kuristaa :eek:
Muakin ahdistaa tossa paidassa kaulasta hieman, muuten hyvän mallinen paita.

Paitaa

Tulipa itekkin sitten väkerreltyä, toivottavasti miellyttää :haart:

pakkispaita1.jpg

"kärpäsestä härkäseksi"-tekstin tilalle tietysti voisi laittaa jonkun muunkin (tyyliin esim. "rakkaudesta urheiluun") jos tulee jotain erityistä mieleen..

Tai tietysti koko tekstin voi jättää pois jos pelkkä logo riittää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom