Kilpailu! Suunnittele uusi Pakkotoisto t-paita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Paidan pohjaa lainattu Wiplen teoksesta.
pakkispaita1.webp
Paitojahan tulisi saada eri "makuisina".:)

Noista hipan ehodtuksista molemmat oikeenpuolimmaisimmat (siis molempien rivien oikeella olevat) on tosi mageit. Hihassa urli jne.

Wiplen kaikki 3 ehdotusta ovat hyviä, eteenkin kaksi ensimmäistä. Tollaset tribaalityyliset viritykset rokkaa ihan täysillä!
Myös Hilppan pitkähihainen t-paita ehdotus on tyylikäs, mutta lyhythihaista ilmeisesti tässä pääasiassa haetaan, vai?

Wiplen ensimmäinen oli hieno, muuten tota tribaali hässäkkää on nykyään liikaa joka paikassa :wall: . Hilpan ehdotuksista kaikki oli tosi heinoja :worship:

JTS sanoi:
Wiplen ensimmäinen oli hieno, muuten tota tribaali hässäkkää on nykyään liikaa joka paikassa :wall: .
Toi on kyllä totta, pelkästään melkeen jokatoisen vastaantulevan olkavarressa, vaatteista puhumattakaan. :( Mutta siitäkin huolimatta Wiplen teokset ovat iskeviä. Anteeksi :offtopic:

pitkähihainen paita pakkotoisto.com teksteillä ja selkään myös url. niin ja sit uusissa paidoissa vähän isompi kaula aukko.
edittiä vielä. eli myös salihousut kiinostais, mustat joissa url.

oon kans sitä mieltä että noit tribaaleja on jokapaikassa ihan liikaa. mutta jos enemmistö tribaaleja tahtoo, tribaaleja saakoot.

millos tämä kilpailu loppuu?

erkjetter sanoi:
oon kans sitä mieltä että noit tribaaleja on jokapaikassa ihan liikaa. mutta jos enemmistö tribaaleja tahtoo, tribaaleja saakoot.

millos tämä kilpailu loppuu?
Mulle ei ainakaan tribaalit iske.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom