Killzone 2 (PS3)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
Pakkohan tästä suuresti hypetetystä PS3 pelistä oltava oma tredi. Pelihän julkaistaan tän hetken tietojen mukaan 27/02/2009.

Odotukset on todella korkealla, etenkin multiplayer puolella. Netissä on jo pyöriny liuta videoita ja kyllä on muuten törkeen hienon näköstä.

Tähän videonpätkään törmäsin tänään (kommentteja kehittäjiltä + multiplayer kuvaa) :
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/296080.html

:rock: Vuoden peli?

killzone2.jpg

Tosi hyvältä näyttää, omaan silmään näyttää että tästä on tehty pleikkarin oma gears of war. Monissa arvosteluissa sanotaan että hahmon liikkuminen on "raskasta", toivon kovasti että tuohon olisi saatu vangittua sellainen liikkeen raskaus aivan kuin voisi kuvitella olevan kun juoksentelee täydessä varustuksessa. Itseäni viduddi esim. far cryssä hahmon liikkuminen joka tuntui enemmänkin liukumiselta..

Kaikki videot näyttää helvetin hyvältä mutta kuitenkin niiden pohjalta on vaikea arvioida pelattavuudesta mitään.. Odotukset on kumminkin korkealla!

Ykkönen ei kiinnostanut muuten kuin hienon visuaalisen tyylin takia, mutta tämä voi olla muutenkin kaikenkaikkiaan mahtava peli. Menee kyllä ostoon.

Ykkönen ei kiinnostanut muuten kuin hienon visuaalisen tyylin takia, mutta tämä voi olla muutenkin kaikenkaikkiaan mahtava peli. Menee kyllä ostoon.

Itse olen tuossa yrittänyt ykköstä pelailla ja olen jotenkin pettynyt siihen vaikka sitä niin kehuivat aikoinaan.

Tod.näk. jopa keskiarvoa huonompi peli tulossa. Hypetykseen ja grafiikkaan panostetaan paljon kuten edellis osassa (jossa tosin grafiikka ei edes ollut hyvää lopullisessa versiossa) mutta hyväksi peliksi ole.
Tietty pleikkarillahan ei kovin korkea taso ole noissa räiskinnöissä joten voi silloin ihan hyvä ostos ollakkin jos ei Xbox360:llä tai PC:llä pelaile.

mitenniin ei ole hyvä taso pleikkarin räiskinnöissä.. Samat pelithän nuo on hyvin pitkälti pleikalle, miinus gears of war ja halo.

Itelleni on räiskinnöistä koviten kolahtaneet cod4 ja 5. ainakin kuvien perusteella tää näyttää paremmalta, mutta paljon tekee myös se monipeli ja yhteisö jne. Itse en ole moninpelistä niinkään kiinnostunut vaan minuun vetoaa hyvä tarina ja yksinpeli.

Tod.näk. jopa keskiarvoa huonompi peli tulossa.

:hyper:

Tietty pleikkarillahan ei kovin korkea taso ole noissa räiskinnöissä joten voi silloin ihan hyvä ostos ollakkin jos ei Xbox360:llä tai PC:llä pelaile.

Anna mun arvata, oot vannoutunut Äxpoks mies? Mun villi arvio taas on että näin siistiä peliä ei Äxpoksilla ole ikinä nähtykkään.

Tod.näk. jopa keskiarvoa huonompi peli tulossa. Hypetykseen ja grafiikkaan panostetaan paljon kuten edellis osassa (jossa tosin grafiikka ei edes ollut hyvää lopullisessa versiossa) mutta hyväksi peliksi ole.

Betakin jo kehuttiin monessa paikassa maasta taivaisiin (myös omat kaverit on kehuneet, perkele kun en ite koskaan pääse testaamaan :D) joten uskaltasin väittää, että saatta hyvinkin olla game of the year tapaus.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ite ainakin diggailen vitusti ps3n räiskintöjä. Alkaa olee padipelaaminenki hallussa ihan jees. Luukusta kolahti just tänää bad company (25£). Cod vitosen nettipeliin oon hurahtanu täysin. Killzonea odotellessa...

Ykkönen ei kyllä ainakaan mitenkään suuresti vakuuttanut, mutta tätä kakkosta odotan mielenkiinnolla.

En tosin usko, että vuoden peliksi tästä on. Ei sitten mitenkään.

E: Tänä vuonna tulee kyllä aika älyttömästi taas hyviä pelejä. Tai mistä sitä tietää millasia ne valmiit sitten on, mutta ainakin nimekkäitä pelejä on tulossa.

Eihän sitä tiedä vaikka peli olisikin positiivinen yllätys mutta heikot on löhtökohdat tosiaan tietäen kun pelannut ykkösosan.

Juu siis onhan s3:lle myös hyviä räiskintöjä mutta näin kokonaisuudessaan siis ei ole kovin kummoinen PC ja xbox360 alustoihin verrattaessa mutta kuten sanoin niin jos ps3 alustan vain omistaa niin tämä varmaan voi ollakkin hyvä ostos.

Eihän sitä tiedä vaikka peli olisikin positiivinen yllätys mutta heikot on löhtökohdat tosiaan tietäen kun pelannut ykkösosan.

Heikot lähtökohdat? Tämä on täysin uusi peli, ei mitään tekemistä ykkösen kanssa (ehkä juonessa jotain mutta muuten).

Juu siis onhan s3:lle myös hyviä räiskintöjä mutta näin kokonaisuudessaan siis ei ole kovin kummoinen PC ja xbox360 alustoihin verrattaessa...

No perustele nyt hyvä mies edes vähän. Suurin osa peleistä on sekä PS3 että Boxille, jotain Haloa lukuunottamatta. Sen sijaan pleikalle on esim Reistancet ja Killzone 2 jne.

Pojat pojat, jos keskustellaan täällä vaan tuosta kyseisestä pelistä ja jätetään konsolisota taka-alalle, ennnen kun lähtee käsistä taas jookosta?

Mutta turha tosiaan puhuta heikoista lähtökohdista ja verrata ykkösosaan, kun se on julkaistu vuonna 2004 PS2:lle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom