Basso
Nalle
Arvostelija oli muuten sama kuin Cod 4:n kanssa, tässä hänen kommentti Pelit-lehden keskustelusta:
Ehkä yksinpeli ei ole hänellä niin kovassa suosiossa, tiedä tuosta. Itse arvostelua en ole vielä lukenut kun olen duunissa ja lehti on postilaatikossa. Nettiinkään ei ole vielä ilmestynyt.
Kannattaa huomioida, että pisteet on tosiaan vain yksinpelistä, toisin kuin muilla.
Nää on vähän vaikeita tilanteita, jossa yksin- ja moninpeli on kumpikin on tärkeitä, mutta vain yksinpeliä pääsee kunnolla testaamaan. Vaikeita siis, jos haluaa oikeasti _arvostella_ sen moninpelin. Pelasin moninpeliä ihan kohtalaisesti, tuskin ainakaan vähempää kuin muut arvostelijat, mutta en halunnut "arvostella" 32 pelaajan peliä, kun pääosan ajasta pelissä on vain kourallinen porukkaa. Kirjoittaminen itsessään olisi tietysti ollut aika helppoa ja olisin osunut varmaan aikalailla oikeaan - tai ainakaan kukaan ei olisi valittanut.
Yksi kuvateksti meni viime hetken hötkyilyssä mönkään. Tarkoitus oli sanoa, että vihut ei spawnaa häiritsevästi (lue COD). On siellä kai silti jotain spawnaamista.
Ehkä yksinpeli ei ole hänellä niin kovassa suosiossa, tiedä tuosta. Itse arvostelua en ole vielä lukenut kun olen duunissa ja lehti on postilaatikossa. Nettiinkään ei ole vielä ilmestynyt.