Piti vaan kerrata öyhötykset ja tilanteetNo mites biolabrat ja natsit? Miten geenimanipuloidut hyttyset?
Kuulen räkänaurua kremlistä asti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Piti vaan kerrata öyhötykset ja tilanteetNo mites biolabrat ja natsit? Miten geenimanipuloidut hyttyset?
Kyllä. Olen tämän myöntänytkin jo moneen kertaan, että olin pahasti väärässä.Piti vaan kerrata öyhötykset ja tilanteet
katso liitettä 269306
Mä olen täällä seuraamassa sotaa ja tuo oikeassa oleminen on vain omaa alemmuudentuntoasi.Kyllä. Olen tämän myöntänytkin jo moneen kertaan, että olin pahasti väärässä.
Ja olen senkin sanonut, että sinä ja muut neutraalit olette olleet kaikesta oikeassa. Kolmen päivän hööki floppaa ja pahasti. Ryzzät ei todellakaan ole maailman toinen sotilasmahti ja hädin tuskin pärjää Ukrainan kirpputoriarmeijalle. Olette olleet kaikesta oikeassa.
Totta kai tunnen alemmuutta sinun asiantuntijuuden edessä. Mutta en ns. huonolle hävinnyt. Kaikkien vaiheiden jälkeen uskalla todeta, että peittoat mm Toverin ja monet länsimaiset sota asiantuntijat. Oli tuo kolmen päivän floppaus todella kova yllätys länsimaille.Mä olen täällä seuraamassa sotaa ja tuo oikeassa oleminen on vain omaa alemmuudentuntoasi.
Saatoin tosiaan joskus aiemmin googlailla jotain Vladimirovitshin englanniksi litteroituja puheita. Olisiko tekoäly tulkinnut yhdessä puhelimen mikin inputtien kanssa, että olen isompikin fani ja alkanut syöttää minulle tubessa noista Putin-shortteja noinkin massiivisella volyymillä. Mutta eipä ne hukkaan ole mennyt. Ainakin olen niistä oppinut, että Vladimirovitshin henkivartijat ovat maailman kovimpia kunteja.
Ahaa, no tuosta se varmasti johtuu kun "joku" muukin sitä täällä tosiaan käyttää. Tämä menee koko ajan koomisemmaksi, koska nyt 100% ehdotetuista short-pätkistä on pelkkää Vladimirovithsia. Ensin feedissä on aiemmin kuuntelemaani musiikkia muutama kipale, sitten sikermä Vlamdimirovitsh-shortteja, taas musiikkia, ja jälleen uusi sikermä Vladimirovithsia, heheheee.Ja tietysti sun tapauksessa tämä voi selittää enemmän kuin oma hakuhistoriasi, ts jos joku käyttää samaa wifiä.
Can YouTube recommend me videos based on the history of different users sharing the same WiFi?
Answer (1 of 3): I was browsing YouTube while on my friend`s house and the recommended videos on my home screen were something not related to my history, and more keen to my friend`s hobbies. This raised me the question if Youtube can access the history of different users sharing a WiFi network a...www.quora.com
Äläs nyt, juurihan Naton kouluttamat geenimanipuloidut palokärjet tiputti matkustajalentokoneenNo mites biolabrat ja natsit? Miten geenimanipuloidut hyttyset?
Alkaa ryssien kavereillakin pikkuhiljaa vituttamaan ryssien valehtelu ja paskanjauhanta:Mites olis asian selvittäminen ensin ja syyttelyt sitten?
Kummasti nato-transu ei saa vastata miksi suomen ja venäjän poliitikoilla on samat vuorosanat? Tai miksi nato/cia puskee Pro-putin propagandaa kaikilla some-kanavilla ja samalla sensuroi kaiken muun keskustelun.Jep ei mennyt kauaa, kun alkoi tuo Kremlin viestin toistaminen täälläkin kotiryssiltä.
Päättelit ihan oikein. Minulle maksetaan tänne kirjoittelusta. Naton hybridikeskus maksaa siitä, että puolustan Ukrainaa netissä. Sotaa käydään rintaman lisäksi myös netissä.
Oli ohjuksista jotain puhetta ja niiden vaikutuksesta.
Tuollaista dataa on kerätty. Sotaa ei sinänsä saatu päätökseen, mutta miehistöä on varmasti säästynyt. Ja sitä mukaan vaikutusta varmasti on ollut.
View: https://x.com/M0nstas/status/1873312476017926219?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1873312476017926219%7Ctwgr%5E40d0e93141c5e6f02a7e4d40ea6637b8a1690775%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fmaanpuolustus.net%2Fthreads%2Fukrainan-konflikti-sota.2939%2Fpage-12125
Tuutelle taisi kutsua Suomen sotiakin leikkisodiksi. Että sellaisessa kontekstissa hänellä sodat. Korjatkoon jos muistan väärin.Pitää korjata heti alkuun, ettei minulla ole mitään tekemistä vapaamuurarien kanssa. Ja täytyy myöntää, etten Ukrainan sotaa leikkisodaksi olisi osannut sanoa.
Etukäteen sovittu kansanmurha on parempi kuvaus. Molemmissa.Tuutelle taisi kutsua Suomen sotiakin leikkisodiksi. Että sellaisessa kontekstissa hänellä sodat. Korjatkoon jos muistan väärin.