Killzone 2 (PS3)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HC76
  • Aloitettu Aloitettu
kaveri saanut promoversion pelistä vai?
Siis tuosta demosta toki puhuin. Ja että tosi mukavaa tulisi tuon camppania läpi peluu yhdessä olemaan (Koko versiossa).

Ja siis demokin olisi jo toki ollut mukava kahdestaan läpi pelata.

Ei tänne pitäs mitään aamutokkuroissa kirjotella :D

Niin juu, tämähän tosiaan ilmestyy nyt, päässyt unohtumaan koko peli :D
Pitää tuo varmaan jossain vaiheessa hommata, mutta ei taida vielä tänään jaksaa.

Vaikuttaa kyllä ihan kiinnostavalta, vaikka räiskinnät onkin viime aikoina vähän alkaneet puuduttaa.

Toivotaan että siellä on nyt tarpeeksi rautaa takana pyörittämässä onlinepuolta, ettei käy niinkun useesti käy että julkaisunaikoihin servut kyykistyy suuren suosion takia.

Lähipäivinä selviää että onko tästä COD WaWin haastajaksi onlinepuolelle.

Niin juu, tämähän tosiaan ilmestyy nyt, päässyt unohtumaan koko peli :D
Pitää tuo varmaan jossain vaiheessa hommata, mutta ei taida vielä tänään jaksaa.

Vaikuttaa kyllä ihan kiinnostavalta, vaikka räiskinnät onkin viime aikoina vähän alkaneet puuduttaa.

Taitaa jäädä sittenkin ostamatta :D Tässä jonkin aikaa jo miettinyt, että mulla on toi PS3 aika turhanpanttina, joten laitoinpa myyntiin. Jos jollakulla olisi sille enemmän käyttöä.

Noniin, tuossa tuo nyt makaa työpöydällä. Vielä kun pääsisi kotiin pelaamaan, ai että. Taitaa tulla ihan vaan peli-ilta. ;)

HC76 kommenteja?
Demoa olen vasta koittanut ja haluisin tietää varsinkin moninpelistä lisää? pärjääkö Cod 4 ja 5?

Mites tän nyt sanois. Pelasin onlinea noin tunnin kunnes kyllästyin pelin tönkköön, hitaaseen ja suorastaan surkeaan ohjaukseen. Ei yllä likimain CODin tasolle onlinepelinä. Syynä paska ohjaustuntuma. Mutta jos demon ohjaus nappas niin osta ihmeessä, se on täysin samanlainen onlinessa.

Yksinpeli on varmaan ihan kiva, jos kiinnostais. Muttakun nuo yksinpelikampanjat kiinnostavat yhtä vähän kun kuppa esinahan alla ni pistin pelin etiäppäin.

Mä kyllä diggaan tosta ohjauksesta jos vääntää sensitivityä vähän suuremmalle, tuntuma paranee ihan tajuttomasti.

Muuten en pelistä sano vielä oikeastaan mitään, kommenttia sitten kun yksinpeli on pelattu läpi. Grafiikat on sikakomeat ja meininki karua. :)

Omaan makuun ohjaustuntuma on juuri hyvä, sensitivitystä 1-2 pois maksmisista molemmillta akseleista ja homma toimii.

Koskaan en ole kunnolla tuollaisia FPS pelejä, demoja lukuunottamatta PS3:lla/padilla pelannut mutta tämä ainakin vie mennessään. Sanoisinpa, että ohjaustuntuma on jopa oikein hyvä ;) näin vannoutuneen näppis-hiiri-pelaajan näkökulmasta.

Ja itse pelistä...hieno, mukaansatempaava, hirmuinen meno kokoajan. En tosin muutamaan tuntia enempää ole vielä ehtinyt pelata mutta omalla kohdalla napakymppi ostos :thumbs:

Nostellaans vähän tätäkin.

Onko porukka paljon jaksanut jauhaa netissä?

Itselle pitkästä aikaan erittäin koukuttava peli. Everstinä palloilen tällä hetkellä inttervepissä. Kenun nappuloita odotelles :rock:

Jos joku on onnistunut niin millä ihmeellä ootte saanut sen ilmatuki mitalin? Omat vehkeet pudotetaan sielt aina alta aikarajan :D

Back
Ylös Bottom