Olitko itse tyytyväinen kuntoosi?? Jos et niin mikä meni pieleen??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vanhoja kuvia?On se kova!
![]()
![]()
![]()
vanhoja kuvia?
Kerroppa mikä tossa kysymyksessä oli tyhmää. Voidaan varmaan asiasta puhua. Kysymys tuli multa joten ilmeisesti sanot minua tyhmäksi."Olitko tyytyväinen kuntoosi.Mikä meni pieleen" Vittu miten tyhmää porukkaa ja tyhmiä kysymyksiä. Tsemppiä Kille tuleviin vuosiin.Uskon et muutaman vuoden kuluttua alkaa kivisyys mitä voittamiseen tarvitaan löytyä.Kovaa reeniä ja totaali keskittyminen kisaamiseen
Tämä, täysin samaa mieltäTäällä on seurattu Killen uraa jo pitkään mutta tuo muiden sarjojen tason arvostelu ei ollut kyllä sellainen asia mitä urheilijan suusta toivoisi kuulevan. Varsinkin Nyyssölän hienon suorituksen jälkeen kovatasoisessa lineupissa.
Lesukovin kisakireyteen vaaditaan viimeistelyjen sijasta ainakin kk pidennys diettiin;)Kille vois kerrankin vetää ittensä oikeesti kisakireeksi onnistuneilla viimeistelyillä vaikka kisat ois jo ohi viikolla nii tietäis mitä pitää tehdä ja mitä se kisakireys ja lopputulos oikeasti tulisi olla. Sama Lesukoville.
Taidan sit olla melkonen puusilmä, kun mun mielestä se Killen kireys oli ihan hyvä.