BB PRO Kille Kujala

En nyt oo noista vertailuista niin välittäny ku tavotteet on muualla kun Suomessa.. :) Mutta kun vertaillaan ni muistakaa nyt että tää on mulla 9 vuosi kun ees TREENAAN, näillä konkareilla on aika pitkä etumatka muhun mutta kyllä mä täältä pikkuhiljaa tuun ;) Viimeset vuodet oon vasta eläny niinku bodarin kuuluu ja silloin on sitte saanu jotain aikaanki. Pari vuotta tätä ja alkaa oleen siinä mallissa ku pitääki :)

No eipä se Peterkään kun pari vuotta gearilla, käsittääkseni ei ihan junnusta asti ole hänkään nostellut? Ei siinä, typeriä vertailua niin kauan, kun ette ole samalla lavalla :)

Mitä teidän kummankin tausta kertoo, niin että potentiaali on äärimmäisen kova ja paljon tulee varmasti vielä edistystä.

Toivotaan että Kille pysyy terveenä seuraavalla offillaan. Sillä luulen samaa mitä nyyssärikin kertoi, että tässä on mies jolla on potentiaalia ja motivaatiota ihan huipulle saakka. Kuhan vaan kroppa kestää.

Toivotaan että Kille pysyy terveenä seuraavalla offillaan. Sillä luulen samaa mitä nyyssärikin kertoi, että tässä on mies jolla on potentiaalia ja motivaatiota ihan huipulle saakka. Kuhan vaan kroppa kestää.
Kroppa kestää kyllä ku aina on kaikki arvot ollu kohallaan, järki päässä mennään vaikka jotku väittääki ettei se oo mahollista. Pää on sitte eriasia :D

Kroppa kestää kyllä ku aina on kaikki arvot ollu kohallaan, järki päässä mennään vaikka jotku väittääki ettei se oo mahollista. Pää on sitte eriasia :D
Kuinka tiheään käyt tarkistelemassa ? Näyttää siltä että oot kehittyny huomattavasti syksystä!

Kuinka tiheään käyt tarkistelemassa ? Näyttää siltä että oot kehittyny huomattavasti syksystä!

Säännöllisen epäsäännöllisesti. Aina ennen ku alotan dieetin käyn tsekkaamassa ja sitte riippuen miten näitä kisoja on ni siinä välissä. Siinä mielessä ollu aina hyvä että tähän mennessä ei oo kertaakaan ollu arvot koholla. Paineet ja kaikki aina just niinku pitääki.
Tänään oli lähihoitaja typyjä prismassa ja kovasti halusivat mitata mun paineet ja sokerit. Ei uskonu ku sanoin ettei taida onnistuu mutta piti kokeille.. eihän se mansetti mahtunu käteen :D Mut sokerit oli 4,7 eli just niinku pitääki :)

Hyvin tullut kehitystä lyhyessä ajassa Killelle! Noi poset pukkarissa oli kyllä myrskyvaroitus, kyllä 2015 on Killen vuosi mä sanon!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
"Sitä on liikkeellä" herra siunaa mikä sanonta :D

"Joo niitä bakteereita ja viiruksia ei normaalisti täällä näy mut toi täysikuu pisti ne liikkeelle!"

Anteeksi.

11059496_1579771882295614_611550202838420622_n.jpg

Tuota odotellessa ! Muistakaas seurata Jutta ja huikeat häädieetit ohjelmaa, Kille aikaisemmin mainitsi, että hänellä on oma pari tuolla. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom