-KillerI-
VIP
Vietävä soikoon, edelleenkin harmittaa, kun ei tänään päässyt piipahtamaan Killen kakkukesteille.
Olisin niin mielelläni halunnut päästä onnittelemaan äijää ja paiskaamaan kättä.
Noh, ehkä jonain päivänä vielä
Palatakseni vielä tuohon NFE osa 2 videoon, niin kylläpä tuli haikea mieli, kun näki ja aisti sen pettymyksen miehen kasvoilla, kun ei se kirkkain mitali tullutkaan.
Jollain kummallisella tavalla sitä itse pystyy jossain määrin kokemaan sen pettymyksen tunteen, kun on niin vahvasti elänyt mukana tässä projektissa ja ikään kuin kiintynyt kisaajaan (no homo :D).
Näin jälkeenpäin kun asioita ajattelee, niin minun puolestani sekä Peter että Kille molemmat olisivat ansainneet voittaa. Vaikka sinä Kille palasitkin kisoista hopeamiehenä, olet minun silmissäni silti ykkösmiehen arvoinen. Sitä, kuinka paljon olet meille faneille antanut ja kuinka loistava esikuva ylipäänsä olet, on vain vaikea edes sanoiksi pukea.
Vaikka tällä kertaa kävi, kuten kävi, jatka kuitenkin valitsemallasi tiellä, sillä sille tielle sinut on luotu kulkemaan ;)
Paljon tsemppiä ja toivottavasti pysyttelet aktiivisesti esillä jatkossakin, sillä seuraajia täältä löytyy yllin kyllin!
Perskele! Jonain päivänä!!!
![Smile :) :)](/smilies/smile.png)
Mä aattelin tota hommaa just eilen illalla, näihän se on et vaan yks voi voittaa ja kaikki kunnia voittajalle mut eihän se tosiaan muiden arvoa laske
![Smile :) :)](/smilies/smile.png)