BB PRO Kille Kujala

Äijillä on lähes poikkeuksetta toinen käsi toista isompi.

3025-if-you-know-what-i-mean.webp

Tsemppiä Kille! Hieno on ollut seurata blogin ja videoiden kautta matkaa! Peukut on pystyssä, että sieltä tulisi kirkkain mitali ja lautanen Tampereelle.

Oon ehkä ennemminkin sanonut, mutta sä oot hyvä ukko!

Hienon syksyn olet vetänyt Kille!!!On ollut mahtavaa seurata.

Hoppee ei edelleenkään ole häppee. Aivan loistavaa duunia ja kaksi kovaa kilpailua takana. Isosti Tsemppiä! Kovat hypet hetkeksi ohi ja eteenpäin!!! :thumbs:

Onnittelut Killelle hopeasta. Hienolta näytti kuvien perusteella kunto. Nyt eikun täyttä höyryä lihatalkoisiin ja ensi vuonna vielä kovempana lavalle ja kultaa taskuun :).

Voittoa ei tullut, mutta kuinka moni ukko jäi taaksesi niin arskassa kuin sm:ssä. Fanitan sinua, vaikka olisit ollu 3 ;) Oletta molemmat niin mukavan olosia sällejä, että kummallekin olis voiton suonut. Nyt taas takomaan laatulihaa ja blogia päivittämään

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Onneksi olkoon. Kunto oli mitä mainioin. Peterillä vaan osui kaikki nappin tällä kertaa ja pysti matkasi sinne

Nyt vaan täyttä höyryä eteenpäin ja katse ensi vuoteen. Touhujasi on ollut mukava seurata :)

Kiitos Kille! Hienolta näytti, etkä huonolle hävinnyt. Olo on varmasti tyhjä, kun kultaa ei tullut, mutta joka hetki se pro-kortti on lähempänä taskuasi.

Kokonaispaketti on mun mielestä kyllä niin pro, vaikkei kultaa tänään tullutkaan. Jotenkin ei vaan pysty olemaan harmissaan päivän tuloksesta, vaikka Killeri itse on varmaan eri mieltä. Asennekin tuntuu olevan sellainen, ettei voi kuin ennustaa ja toivoa menestystä tulevaisuudessakin. Ilman mitään sen kummempia fanilaseja olisin laitellut kyllä sijat toisinpäin, mutta näin meni tällä kertaa.

Onnittelut! Kova suoritus! Hopea kirkastuu vielä ajan saatossa...

Suositut

Back
Ylös Bottom