BB PRO Kille Kujala

oikeesti, onko osa noista jätkistä nyt ihan tosissaan, että olisivat raskaansarjan kehonrakentajia? Jeven cbb-kuntokin on paljon lähempänä raskaansarjan kehonrakentajaa kun osan noista :D ollaan välistä niin löysiä ja välillä on tykätty, että ei täs jalkoja tarvi treenata... sama homma -90kg

Minä taas ihmettelin noita värejä. Millä ihmeen kukkamullalla osa kisaajista värjää itsensä? Värit on niin sotkusia, että hävettää kun kisaajat ei jaksa ottaa asioista selvää. Osa kisaajista taas näytti unohtaneen kokonaan värit. Hiuksiin oli kyllä läträtty geeliä ja partakarvat trimmattuna, mutta ukko on vitivalkoinen. Killelä oli tasainen väri. Ehkä hieman haalea, mutta nämä nyt oli vasta karsinnat.

Täytyy kyllä vielä erityisesti kiittää Killeä, kun jaksaa meitä fanijoukkoja ilahduttaa näin aktiivisella bloggauksella ja vieläpä kaiken kisahässäkän keskellä.
Harvalla tuskin tässä vaiheessa riittää energiaa ja kiinnostusta moiseen hommaan, kun kisapreppi painaa niskassa, olo on voimaton, stressiä pukkaa ja mitähän muuta vielä.

Et voi uskoakaan kuinka hienoa on ollut seurata teikäläisen valmistautumista. Jatka samaan malliin, koska en varmasti ole ainut, joka tulee sinun juttuja seuraamaan jatkossakin!
KIITOS!

IHQ Kille :haart: Kova ukkeli se on! :worship: Onnevaaaaaaa! :)

Savolainen sanoi, että siitä puuttui jotain hienovaraista. Minä sanoin, että vetää itsensä kasaan ja pienenee. :) Kannattaa ens kerralla pitää suu kiinni, jos ei asiasta mitään tiedä. :) Ja en mä ole sitä mitään "opettanut", sanoin vain mikä siinä mielestäni oli pielessä. :P

Ok. Ihan miten vaan..

b4433223f83cef920bae9ed900a2096e.jpg

Onnea Killelle voitosta. [emoji106]

Aika ylivoimaiselta näyttää Kille noissa kuvissa ja ansaittu voitto. Lahdessa sitten vähän eri tason vastusta tiedossa ja sitten näkee mihin taso riittää Suomessa oikeasti. Mielenkiintoisia kisoja tulossa :).

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kille on kyllä helvetin lahjakas ja äärimmäisen mukava ihminen!
Big up to Kille

Kyllähän ukossa on hyvin kokoa. Onnea Jyväskylän voitosta ja onnea Arnoldii. Vielä ku vetäset tosta itteäs piirun verran kireemmäks, ni johan lyyti kirjottaa ja nähää Lahessaki kova kamppailu overallista. Tosi hyvää matskuu muuten tulee sulta nettii. Noita kisavalmistatumisvideoita ollu ilo katelle, jotan kiitos niistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom